Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@23:58:29 GMT

پدری که پسربچه 3 ساله اش را با خودرو زیر گرفت+ فیلم

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۵۴۹۸۵

پدری که پسربچه 3 ساله اش را با خودرو زیر گرفت+ فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ راننده یک خودروی سواری پس از خارج شدن از پارکینگ، فرزند سه‌ساله‌اش را که کنار خیابان روی زمین نشسته بود زیر گرفت. وی که ابتدا تصور کرده بود جسمی را زیر گرفته با دویدن حاضران به سمت اتومبیلش متوجه زیر گرفتن فرزندش شد.

فیلم این حادثه را که توسط دوربین‌ یکی از خیابان‌های شهر سوژو در چین ضبط شده ضبط شده در ادامه مشاهده می‌کنید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

پسر سه ساله که ظاهرا در نقطه کور دید راننده قرار داشته پس از آنکه توسط پدرش زیر گرفته شد به بیمارستان منتقل شد و حالا از وضعیت جسمی پایداری برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

پدر چینی فرزندش را زیر گرفت + فیلم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم حوادث بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۴۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی: داور بد نبود، فاجعه بود!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب با شکست ۴-۱ مقابل پاری سن ژرمن در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی، از لیگ قهرمانان اروپا کنار رفت. آنها علاوه‌بر پیروزی ۳-۲ در بازی رفت، در دیدار امشب هم با گل رافینیا به برتری رسیده بودند، اما پس از اخراج رونالد آرائوخو همه برای بارسلونا بد پیش رفت و درنهایت متحمل شکست ۴-۱ شدند. ژاوی هرناندز که هم به تصمیم اخراج آرائوخو معترض بود و هم به دیگر تصمیمات داور، به دلیل اعتراض بسیار از کنار زمین اخراج شد. عصبانیت او در مصاحبه پس از بازی هم ادامه داشت و او داور را مسئول حذف بارسلونا دانست.

حذف از لیگ قهرمانان اروپا؟
ناراحت و عصبانی هستیم. چون فکر می‌کنم اخراج آرائوخو نتیجه بازی را تعیین کرد. ما وقتی ۱۱ نفره بودیم خوب بازی می‌کردیم و عالی سازماندهی شده بودیم اما پس از آن بازی خراب شد.

اخراج آرائوخو؟
به‌نظر من قرمز برای آن صحنه خیلی زیاد بود. داور می‌توانست طور دیگری سوت بزند. بازی با ۱۰ نفر خوب نیست و وقتی یک تیم ۱۰ نفره شود بازی جدیدی آغاز می‌شود.

تعویض یامال پس از اخراج آرائوخو؟
پس از کارت قرمز من شک داشتم پدری را تعویض کنم یا یامال را. پدری از یک مصدومیت برگشته است اما ما نیاز داشتیم بازی را کنترل کنیم. برای همین پدری را نگه داشتیم و متأسفانه یامال را از بازی خارج کردیم.

رضایت از عملکرد تیم؟
بله تا قبل از ۱۰ نفره شدن ما خوب بودیم و حتی پس از آن فرصت‌هایی داشتیم. وقتی بازی ۲-۱ بود گوندوگان می‌توانست بازی را ۲-۲ کند و پس از گل رافینیا هم لواندوفسکی یک موقعیت داشت که می‌توانست ۲-۰ شود. با این حال بازی با ۱۰ نفر کار بسیار سختی است. داور با تصمیمش کار یک فصل ما را خراب کرد. من دوست داشتم کل بازی ۱۱ بازیکن داشته باشم. به‌نظرم اخراج غیرضروری بود.

به داور چیزی گفتید؟
به او گفتم عملکردش خیلی بد بود. فاجعه بود. تعادل را از بین برد. همه چیز را تغییر داد. من دوست ندارم در مورد داوران صحبت کنم، اما باید بگوییم، نمی‌توانیم ساکت بمانیم.

فصل آینده هم به همراه بارسا تلاش می‌کنید؟
بارسا دوباره تلاش خواهد کرد. من مهم نیستم، سال بعد ما برمی گردیم.

دیگر خبرها

  • عبور باور نکردنی یک خودرو از خیابان آب گرفته در شهر دبی (فیلم)
  • راننده پرخطر رنو کشنده به دام قانون افتاد
  • غرق شدگی پسربچه ۴ ساله در استخر باغ و تصادف زنجیره‌ای با ۱۰ مصدوم
  • غرق شدگی پسربچه ۴ ساله در استخر باغ / تصادف زنجیره‌ای در محدوده پل تمدن با ۱۰ مصدوم
  • توقیف محترمانه خودرو یک خانم راننده توسط پلیس + فیلم
  • حکم مرگ برای مادر و ۲ فرزندش در محکمه خانوادگی
  • ژاوی: داور بد نبود، فاجعه بود!
  • محافظت شجاعانه گورخر از فرزندش در برابر حمله شیر + فیلم
  • خودروهای ۶۰ ساله در خیابان‌های هاوانا
  • قتل جوان ۲۰ساله به‌خاطر جای پارک خودرو