Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تازه تیم فوتبال باشگاه رئال مادرید اسپانیا در مصاحبه ای جنجالی با آس اسپانیا خاطرنشان کرد که هرگز خود را در ناکامی تیم ملی اسپانیا مقصر نمی داند.

سرویس ورزش مشرق - خولن لوپتگی که در آستانه برگزاری جام جهانی 2018 روسیه به حکم قاطعانه رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا از سمت خود برکنار و اخراج شد، پس از پایان جام جهانی در مصاحبه با آس اسپانیا تصریح کرد: من انسان ناآگاه و بی اطلاعی نسبت به حقوق شهروندی، حقوق سرمربی یک تیم ملی و تکالیف این شخص نیستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لوپتگی افزود: از همه مردم مادرید به خاطر لطفی که در این مدت داشته اند سپاسگزارم و شک ندارم که به کمک همین مردم پاسخ مثبت و خوبی با نتایج درخشان رئال مادرید خواهم داد، من عضوی از همین خانواده هستم و مدیون رئال مادرید و بوده ام، زندگی فوتبالی خود را با رئال مادرید کلید زده ام و در نوجوانان و جوانان این باشگاه بزرگ رشد کرده ام.

لوپتگی درباره رفتار رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا نیز گفت: وقتی مربی رئال مادرید هستم و قبول کرده ام که در لالیگا مربیگری کنم یعنی رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا را به رسمیت شناخته و او را قبول دارم و اگر با وی مشکلی داشتم اصولا در لالیگا فعالیت نمی کردم، بنابراین پاسخ من دوستانه و شخصی است نه حرفه ای و کاری، باید بگویم که روبیالس کمی هیجان زده تصمیم گرفت و شاید بد نبود که کمی صبر کند و به موقع تصمیم بگیرد، من با صدای بلند می گویم که گناهی مرتکب نشده ام، این حق را داشتم که برای آینده خود تصمیم بگیرم و به کسی یا به سازمانی خیانت نکردم، من سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا بودم و به چیزی جز قهرمانی در جام جهانی 2018 اسپانیا فکر نمی کردم و واقعا تا حدود زیادی مطمئن بودم که اسپانیا قهرمان می شود، من برای وقت گذرانی به روسیه نرفته بودم اما این حق را داشتم که به روزهای بعد از جام جهانی، همان روزهایی که دیگر کسی حتی جواب تلفنت را نمی دهد، فکر کنم.

لوپتگی ادامه داد: مردم هم روی موج ایجاد شده توسط روزنامه های همراه با فدراسیون، سوار شدند، به من توهین شد و موج سنگینی از توهین ها و تهمت ها بر دوش من و خانواده من سنگینی می کرد، این کمال بی انصافی بود و به خصوص مردم کاتالونیا با توجه به فضای مسموم روزنامه های کاتالونیایی تا حد عجیبی به من توهین کردند و این بی انصافی محض بود. با رئال مادرید اوج می گیرم و کاملا حرفه ای جواب همه این توهین ها را خواهم داد. من همچنان تاکید می کنم که بیرون از دایره حقوق خود، کاری نکرده ام.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال اسپانیا در پایان درباره فلورنتینو پرس نیز گفت: او یک شهروند اسپانیا است و مثل همه مردم اسپانیا با تماشای ناکامی تیم ملی فوتبال کشورش اندوهگین شد، این اشتباه است که درباره پرس، کسی که بارها به فدراسیون فوتبال اسپانیا وام بلاعوض داده، اینگونه تهمت خیانت و وطن فروشی بزنیم. خیانت به تیم ملی یک فاجعه است که نه من و پرس مرتکب شده ایم و نه رئیس فدراسیون فوتبال، تنها کمی عجول بودیم و تحت تاثیر رسانه ها.

منبع: مشرق

کلیدواژه: جام جهانی روسیه برجام حمایت از کالای ایرانی کره شمالی تیم ملی اسپانیا جام جهانی 2018 روسیه خولن لوپتگی رئال مادرید فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۵۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟ / فیلم

نگاهی داریم به وضعیت کنونی بازیکنان تیم رویایی رئال مادرید.

دانلود (3.7MB)

دیگر خبرها

  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • الساندرو دل ‌پیرو: تشویق در برنابئو، یکی از به‌یادماندنی‌ترین لحظات دوران حرفه‌ای من است
  • قانون امباپه چیست: خوش‌خدمتی یا فرصت‌طلبی!‏
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • کمک دولت اسپانیا به رئال مادرید برای خرید امباپه
  • حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم
  • ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟ / فیلم
  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم