Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتشار گزارشهای مربوط به پول کلان دریافتی دو مجری معروف تلویزیون، مهران مدیری و احسان علیخانی از موسسه ثامن الحجج بازتاب گسترده در افکارعمومی پیدا کرد اما صدا و سیما به دفاع از علیخانی پرداخت

 فارس نوشت:مدیر گروه اجتماعی شبکه سه نسبت به گزارش منتشر شده در یکی از روزنامه‌ها درباره وجوه دریافتی از مؤسسه ثامن‌الحجج توسط مجری این شبکه واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ناصر کریمان  در پاسخ به این سوال که آیا مجری این شبکه، خارج از عرف برنامه‌سازی و ساختار شبکه سه از موسسه لغو مجوز شده ثامن‌الحجج پولی دریافت کرده است، اظهار داشت: موضوع احسان علیخانی به عنوان تهیه‌کننده و چندین عنوان برنامه ساخته شده، یک کار مشترک و اسپانسری بوده و همه موارد در چارچوب و ضوابط مشخص صورت گرفته است.
کریمان تاکید کرد: این موسسه حدود ۵۰۰ شعبه داشته و در حال فعالیت بوده است؛ اینکه بعدا دچار آسیب شده و جلوی فعالیت آن گرفته شده؛ داستان دیگری است.
وی افزود: پس از لغو مجوز، مجوز پخش تبلیغات آن در تلویزیون هم گرفته شد، احسان علیخانی صرفاً با معرفی مجموعه سیما،کاری را انجام داده و این‌ها با نظارت و کنترل شبکه بوده است، کما اینکه مراجع ذی صلاح هم نسبت به این قضیه اطلاع پیدا کرده‌اند، پس به نظر می‌رسد این شتابزدگی در قضاوت و انتشار خبر ناقص، بیشتر یک کار ژورنالیستی و رسانه‌ای است.
مدیر گروه اجتماعی شبکه سه سیما در پایان گفت: شخص احسان علیخانی و همچنین سازمان صداوسیما پیگیر مطلب منتشر شده از طریق مراجع قضایی هستند و قطعاً تا شفاف‌شدن دقیق ماجرا دست از پیگیری بر نخواهند داشت.
به گزارش فارس، روزنامه شرق روز گذشته در گزارشی با تیتر «ردپای برخی سلبریتی‌ها و مسئولان در پرونده ثامن‌الحجج» نوشته بود: ثامن‌الحجج به مجری معروف دیگر تلویزیون «ا.ع» هم بی‌توجه نبوده و به حساب او هم سه میلیارد تومان در قالب هزینه تبلیغات واریز کرده است.
این گزارش بازتاب بسیاری در فضای مجازی مجازی داشت و با انتقادهای متعدد از سوی کاربران مواجه شد.

ایران آنلاین /

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۵۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به جایگاه مادران در برنامه «از مامان بگو»

برنامه تلویزیونی «از مامان بگو» محصول شبکه دو سیما برنامه‌ای گفت‌وگومحور است که به جایگاه مادران می‌پردازد، مادرانی که به قول محیا اسناوندی مجری این برنامه، امت‌ساز هستند. برنامه «از مامان بگو» روایت ۳۰ قصه از مادران ایرانی است که در هر قسمت داستان جذابی را برای مخاطب خود به همراه دارد.

این ویژه برنامه در شبکه‌های مختلف سیما و از جمله شبکه دو، تلاشی برای ایجاد تمایز با سال‌های گذشته بود که به همین بهانه به گفت‌وگو با محیا اسناوندی پرداختیم.

محیا اسناوندی مجری این برنامه تلویزیونی، درباره تلاش «از مامان بگو» برای به تصویر کشیدن جایگاه مادران و زنان این سرزمین، گفت : «تلاش بسیاری برای این برنامه شد چرا که مادران امت‌ساز هستند، وقتی یک مادری فرزند خود را تربیت می‌کند، به نوعی نوه‌های آینده خود را هم تربیت می‌کند و میزان تاثیرگذاری آن‌ها به یک نسل محدود نمی‌شود، بلکه آن‌ها تا چندین نسل را تربیت می‌کنند. این برنامه بی‌نهایت به جایگاه مادران توجه داشه است.»

این مجری درباره تجربه اجرا در ویژه‌برنامه ماه رمضانی «از مامان بگو» که پیش‌تر زهرا شوقی مجری آن بوده‌، گفت: « در ابتدا باید بگویم که زهرا شوقی یکی از همکاران محترم من هستند و قبلا تجربه اجرا در «ترانه باران» را بایکدیگر داشته‌ایم؛ حتی در سال ۱۳۹۹ نیز در شبکه شما برنامه سال تحویل را اجرا کردیم که همکاری و تجربه خیلی خوبی بود. زهرا شوقی خیلی حرفه‌ای و اخلاق مدار است و بعد از اینکه من را به «از مامان بگو» دعوت کردند بسیار ذوق داشتم که ایشان مجری برنامه هستند.»

وی درباره پذیرفتن اجرای این ویژه‌برنامه بیان کرد: «من در شبکه دو برنامه «ماه ترین» را که یک مجله تحصصی بانوان بود، اجرا می‌کردم و با اینکه زمان پخش آن بعد از ظهر بود خیلی سر و صدا کرد و مخاطبان خوبی جذب کرد. با جرات می‌توانم بگویم خانم‌هایی که باردار بودند و یا می‌خواستند باردار شوند پروپا قرص برنامه را دنبال می‌کردند و در فضای مجازی خوب می چرخیدیم. تا اینکه از سوی عوامل با من تماس گرفتند و اجرای ویژه برنامه «از مامان بگو» را پیشنهاد دادند و من هم با زهرا شوقی تماس گرفتم تا از او برای اجرا اجازه بگیرم ولی متاسفانه پاسخ نداند و احتمالا سر کار بودند؛ در واقع این حق را برای کسی که قبل تر این برنامه را اجرا کرده‌است، قائل بودم.»

اسناوندی ضمن بیان اینکه سمیه کاظم بیگی مدیر گروه خانواده شبکه دو بسیار فعال است، گفت: «او برای همه برنامه‌هایی که دارند مادری می‌کنند و برای برنامه و فکر آن با اساتید گعده می‌گیرد و به ما انتقال می دهد. کاظم‌بیگی خودش صاحب فکر و مولف است و من به شدت از او انگیزه می‌گیرم. همچنین سیدصادق شهربانویی بسیار فرد آرامی است و به شدت دست ما را باز می گذارد و حبیبه یوسفی نیز که با او سابقه اجرا در برنامه‌های نمایشی را داشتم؛ وجودش در این برنامه برای من دلگرمی بود چرا که او سابقه برنامه های اینچنینی را داشتند ولی من سابقه اجرا در ماه رمضان را نداشتم.»

اسناوندی ضمن اشاره به اینکه همه عوامل «از مامان بگو» مهربان و دلسوز هستند گفت: « در برنامه سعی می‌کنیم ذهن مهمان را با گفت‌وگو پیش از فیلمبرداری خالی نکنیم و بخش اعظمی از گفت‌و گو را در حین ضبط پیش می بردیم و اصلا کات نمی دادیم مگر برای یک مشکل فنی.»

او در پایان درباره اجرای برنامه در ماه مبارک رمضان نیز یادآور شد: «هیچ برکتی بالاتر از آن نیست که در ماه رمضان و در زمان افطار سعادت اجرای برنامه را داشته باشی. فکر می‌کنم یک از پر برکت‌ترین اتفاق‌ها برای هرکسی این باشد که خداوند به نحوی او را به مهمانی‌اش دعوت کند. ما در شب های قدر هم برنامه داشتیم و فکر می کنم این جز خیر برای من نداشت که در شب‌های قدر مهمان خانه‌های مردم باشم.»

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  •  مجله هنری «بوم» از شبکه دو سیما
  • لحظه اعلام فوت رضا رشیدپور توسط علی اوجی! + فیلم
  • جزئیاتی از دادگاه شکایت مایلی‌کهن از امیر قلعه‌نویی
  • پخش «بازی اختاپوس» از شبکه یک
  • دادگاه شکایت مایلی کهن از قلعه نویی برگزار شد
  • «بازی اختاپوس» از شبکه یک سیما
  • «بازی اختاپوس» روی آنتن شبکه یک سیما / رژیم صهیونیستی چگونه شکل گرفت؟
  • شکست عشقی احسان علیخانی / ۹۰ روز برای فراموش کردنت گریه کردم!
  • توجه به جایگاه مادران در برنامه «از مامان بگو»
  • پخش دیدار یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال از شبکه ورزش