Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: همه چیز از یک آشنایی تصادفی در یک تالار شروع شد که من را وارد منجلابی کرد که با دست و پا زدن، بیشتر در آن فرو می رفتم.

بعد از سقوط Fall در لجن زار اعتیاد دیگر نه آبرویی و نه ریخت و قیافه ای برایم ماند و از همه بدتر وارد خانه شیطان Evil شدم. دختر جوان که تا قبل از آشنایی اش با دوست نابابش حتی مواد مخدر Drugs را از نزدیک ندیده بود با چشمانی اشک آلود و با دندان های کدر درباره زندگی غبار گرفته اش گفت: دختر کم سن و سال روستایی بودم و برای این که کمک خرج خانواده ام شوم پا در شهر گذاشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوایل در خانه برادرم زندگی می کردم و کاملاً چشم و گوش بسته بودم. شب ها در یک تالار مشغول به کار شدم و روزها هم درس می خواندم و هم به زن برادرم در کارهای خانه کمک می کردم. مدتی به این منوال گذشت تا این که شبی هنگام کار در تالار با یک دختر غریبه آشنا شدم و همین آشنایی سرآغاز فرو رفتن من در لجن زار اعتیاد شد.

بعد از آشنایی مان مینا چرب زبان کم کم به من نزدیک شد و از زندگی ام پرسید و زمانی که فهمید من هم مثل او تنها و مجرد در خانه برادرم زندگی می کنم به من پیشنهاد داد که به خاطر تنهایی اش و از طرفی کار مشترک مان با او هم خانه شوم تا از تنهایی در بیاید. اول قبول نکردم چون تا آن موقع هیچ شبی تنها در خانه یک غریبه نمانده بودم و به نوعی از این کار وحشت داشتم.

بعد از مدتی همه چیز تغییر کرد و برادرم به خاطر بیکاری اش مجبور شد به یک شهر دیگر کوچ کند و من هم به اجبار باید به روستا بر می گشتم. دوست نداشتم به روستا برگردم به همین دلیل به یاد پیشنهاد دختر غریبه افتادم و همان شب موقع کار در تالار با کلی مقدمه چینی به او گفتم اگر موافق باشد با او هم خانه می شوم. دختر غریبه خیلی از این پیشنهاد خوشحال شد و از آن به بعد همکلام و همسفره شدیم.

روزها تنها در خانه می ماندم و دوستم به بهانه های مختلف از خانه خارج می شد و غروب خسته و بی حوصله به خانه بر می گشت و من هم جرئت نداشتم از او چیزی بپرسم. این ماجرا مدتی ادامه داشت تا این که کم کم دوستم به بهانه خستگی کار شبانه از من خواست که در حد گرفتن چند دود با او همراه شوم.

این یک دود گرفتن کم کم به عادت روزانه و همیشگی ام تبدیل شد و زمانی که دوستم دید من در تله اعتیاد گیر افتاده ام مهره های شطرنج حیله اش را یکی یکی رو کرد.

بعد از اعتیادم دوستم پیشنهاد دوستی با پسرهای غریبه را به من داد و از همه بدتر بعد از مدتی پای افراد غریبه را به خانه مجردی مان باز کرد. هر چند از کارش واهمه داشتم اما به خاطر اعتیاد توان ایستادگی در مقابلش و جرئت برگشتن به روستا را نداشتم. دوستم از نقطه ضعف من سوء استفاده کرد و روزی به من پیشنهاد بی شرمانه ای داد. اول خیلی ناراحت شدم اما زمانی که دیدم او خیلی راحت با افراد غریبه ارتباط نامشروع دارد و از این راه هزینه اعتیاد و زندگی اش را تامین می کند قبول کردم چون چاره ای جز این کار نداشتم و باید آواره کوچه و خیابان می شدم یا با اعتیاد نزد پدرم بر می گشتم که برایم خیلی دردناک بود.

دوست شیطان صفت ام مرا وارد اولین رابطه غیر اخلاقی با یک پسر غریبه کرد و رفته رفته خواسته های آن ها از رابطه ساده فراتر رفت. روزی در خانه بعد از مصرف مواد با چند پسر غریبه، آن ها به شدت مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند و این سرآغاز بی عفتی و لکه دار شدن دامانم بود. دوستم بعد از این ماجرا هر روز من را در ازای مبلغی در اختیار افراد غریبه قرار می داد تا از این طریق به خواسته های مالی اش برسد. تا به خودم آمدم دیدم منی که چشم و گوش بسته بودم و حتی از رفتن به خانه اقوام خجالت می کشیدم یک پای ثابت بساط مواد و از همه بدتر اسیر مردان شیطان صفت شده ام.

دیگر کار از کار گذشته بود و در یک بیراهه بی انتها افتاده بودم که بازگشت از آن خیلی سخت بود چون همه پل Bridge های پشت سرم را خراب کرده بودم.

الان چند سال است که به دنبال مواد از این خانه به آن خانه در دورهمی های شیطانی شبانه افراد غریبه یک پای ثابت هستم و هر چه بیشتر در این گودال متعفن دست و پا می زنم بیشتر در فساد و لجن زار فرو می روم. او ادامه می دهد: این عاقبت کسانی است که چشم و گوش بسته دست رفاقت به افراد به ظاهر دوست می دهند و خودشان را در چاه تاریکی می اندازند بدون این که به عاقبت کار خود بیندیشند.

خراسان

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

جزئیات دستگیری مربی منحرف در شیراز + عکس قربانی

اولین عکس از 2 جوانی که در درگیری با اشرار زاهدان به شهادت رسیدند

وحشت مردم اصفهان از صداهای انفجارهای مهیب / علت صداها مشخص نیست!

شکایت مهران مدیری به خاطر ادعای دریافت هدیه میلیاردی

اقدام عجیب عروس خانم با ساقدوش داماد / جشن بهم ریخت + تصویر

ناگفته‌های جذاب هکر پیج «عرب اسپورت» و «مریم رجوی» / ترامپ از هکرهای ایرانی می ترسد! + عکس

راز هولناک قتل دختر 10 ساله بوشهری

بلای وحشتناکی که مار کبری بر سر عارف غفوری شعبده باز معروف ایرانی آورد + تصاویر

ماجرای فایل صوتی غیراخلاقی نماینده مجلس با یک زن !

تجاوز وحشیانه خواننده پاپ به دختر تهرانی در دربند + تصاویر و جزئیات دستگیری

تجاوز ابوبکر بغدادی به مردان زندانی /  دختر امریکایی از تجاوز وحشیانه گفت

در پارتی شبانه گنده لات های مازندران چه گذشت؟! + جزییات

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط Fall شیطان Evil مواد مخدر Drugs دندان پل Bridge دورهمی اخبار حوادث کتک پل کم سن و سال شیطان من عکس ایران قتل فیلم حوادث دستگیر شد حوادث تهران پسر فروش زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۵۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل هولناک دختر بچه ۱۰ ساله توسط همبازی‌اش!

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، عقربه‌ها ساعت ۱۷ بعد از ظهر پنجشنبه یازدهم بهمن ماه ۴۰۲ را نشان می‌داد که مرد جوان اهل کشور افغانستان هراسان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و به اپراتور گفت: ساعتی قبل دختر ۱۰ ساله‌ام به بهانه بازی از خانه بیرون رفت و دیگر بازنگشت، نگرانم بلایی سر او آمده باشد لطفاً کمک کنید.

بیشتر بخوانید: قتل یکی از مدیران شهرداری توسط همکار و با همدستی همسرش

بدین ترتیب تجسس‌ واحدهای گشت ماموران کلانتری خیلی زود آغاز شد اما جست‌وجو در خیابان‌های شرق تهران بی نتیجه بود؛ تقریباً ۳ ساعت بعد، زنگ خانه دختر گمشده به صدا در آمد، چند کودک که در تپه‌های اطراف محله مسعودیه سرگرم بازی بودند با جسد خونین او مواجه شدند.

طولی نکشید که خبر این جنایت هولناک به سرعت در بی‌سیم‌های کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ پیچید و خیلی زود تیمی از متخصصان بررسی صحنه جرم راهی محل حادثه در تپه‌های مسعودیه شدند.

ماشین‌های کلانتری، پلیس آگاهی، آمبولانس پزشکی قانونی و خودروی بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی در محل حاضر شده بودند؛ جمعیت زیادی نیز در اطراف حلقه زردرنگ امنیتی جمع شده و با نگرانی به دنبال اخبار تازه‌ای از این جنایت هولناک بودند.

بررسی‌های اولیه نشان می‌داد دختر بچه براثر ضربات متعدد و بی‌رحمانه چاقو به قتل رسیده است اما این در حالی بود که محل کشف جسد با خانه مقتول فاصله زیادی نداشت؛ با توجه به این سرنخ، کارآگاهان جنایی پی بردند که پای قاتلی آشنا درمیان است.

پس از انتقال جسد به پزشکی قانونی، اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات محلی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی آغاز و در نخستین گام مشخص شد که مقتول چند ساعت قبل از اینکه جسدش کشف شده باشد با دختر ۱۰ ساله همسایه‌ روبه‌رو خانه‌شان مشغول بازی بوده و محله را با همدیگر ترک کرده‌اند!

تحقیقات بیشتر نشان می‌داد، این ۲ دختر ۱۰ ساله، سه سالی می‌شود که همسایه هستند و بخاطر یک گوشی نیز با یکدیگر اختلافاتی نیز داشته‌اند.

بنابر حساسیت موضوع، دختر ۱۰ ساله که از نظر حالت روحی و روانی شرایط مناسبی ندارد، هدف تحقیق قرار گرفت و در همان اظهارات اولیه خود مدعی شد، مقتول را با نقشه قبلی به بهانه بازی به اطراف تپه‌های مسعودیه کشانده و او را با ضربات چاقو به قتل رسانده است!

در بررسی از تلفن همراه دختربچه نیز فیلم‌های جنایی و خشونت‌آمیز پیدا شد که نشان می‌داد او مدام این فیلم‌ها را تماشا می‌کرده و و از این طریق به شدت، روحیات خشنی داشته است!

با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، دختربچه ۱۰ ساله برای سیرمراحل قانونی پرونده به دادسرای ناحیه ۲۹ تهران ( ویژه اطفال و نوجوانان ) اعزام شد و تحقیقات جهت کشف ابعاد پنهان پرونده همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229864 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • دختر بچه ۱۰ ساله همبازی‌اش را به قتل رساند!
  • دختربچه ۱۰ ساله همبازی‌اش را سلاخی کرد
  • قتل هولناک دختر بچه ۱۰ ساله توسط همبازی‌اش!
  • دختر بچه ۱۰ ساله همبازی‌اش را در مسعودیه به قتل رساند!
  • «چشم و چراغ خونه» روی دیوارنگاره میدان ولیعصر (عج)
  • قتل فجیع در خانه مجردی با ادعای مسائل اخلاقی و زشت!
  • فرار زن جوان از دست مرد شیطان‌صفت | مرا به بیابان‌های اطراف شهر کشاند و...
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای؛ کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسی/ ۲۰ بار مچ شوهرم را با زن‌های غریبه گرفتم
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسیش