Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@20:22:58 GMT

دعوت ترامپ از پوتین برای سفر به آمریکا

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۵۵۲۲۳

بین الملل > آمریکا - ایرنا نوشت: «سارا سندرز» سخنگوی کاخ سفید پنجشنبه شب در توییتی نوشت، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا از مشاور امنیت ملی خود خواسته تا از ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه برای دیدن از واشنگتن دعوت کند.

سارا سندرز در توییتی نوشت: رئیس جمهور ترامپ از جان بولتون خواسته تا از رئیس جمهور پوتین دعوت کند پاییز به واشنگتن بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سخنگوی کاخ سفید افزوده است: مذاکرات در خصوص این موضوع آغاز شده است.

سندرز همچنین با اشاره به نشست اخیر رؤسای جمهوری آمریکا و روسیه در هلسینکی نوشت: در نشست هلسینکی بر ادامه مذاکرات عملی میان شورای امنیت ملی دو کشور توافق شد.

پیش از این نیز سخنگوی کاخ سفید گفته بود، ترامپ پیشنهاد پوتین در نشست هلسینکی برای بازجویی از اتباع آمریکا متهم به جرایم کیفری را نپذیرفت.

رؤسای جمهوری آمریکا و روسیه روز دوشنبه در هلسینکی پایتخت فنلاند با یکدیگر گفت و گو کردند.

دیدار ترامپ و پوتین و مواضع وی در قبال روسیه مورد انتقاد شدید احزاب این کشور قرار گرفت.

ترامپ در پایان دیدار روز دوشنبه در هلسینکی پایتخت فنلاند که به علت تائید سخنان رئیس جمهوری روسیه در باره تکذیب مداخله مسکو در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا، برخلاف نظر سازمان های اطلاعاتی کشورش، با اتهام خیانت به ایالات متحده رو به رو شده است.

49311

کلید واژه‌ها : دونالد ترامپ - ایالات متحده آمریکا - روسیه - ولادیمیر پوتین -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا روسیه ولادیمیر پوتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۵۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!

ترامپ به اعتراضات حمایت از فلسطین در تجمعات دانشجویی اخیر در آمریکا واکنش نشان داد و خواستار توقف آن شد.   به گزارش ایسنا، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق و کاندیدای جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا در رسانه اجتماعی خود با نام «تروث سوشال» به تجمعات اخیر حمایتی از فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا پرداخت.   به نقل از شبکه خبری فاکس نیوز، وی در یک مطلب که در این رسانه اجتماعی منتشر کرد، نوشت: «همین الان اعتراضات را متوقف کنید!»   این مطلب در حالی منتشر شده که تعدادی از دانشجویان در جریان اعتراضات سراسری به اقدامات رژیم صهیونیستی در غزه دستگیر شده‌اند.   همچنین این گفته‌ها در حالی مطرح شده که ترامپ در مطلبی دیگر به «جو بایدن حقه باز» پرداخته و او را بدترین رئیس‌جمهور در تاریخ ایالات متحده توصیف کرده است. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: گسترش اعتراضات دانشجویی حامی فلسطین از آمریکا به فرانسه واکنش عباس عبدی به اعتراضات دانشجویان در آمریکا: از این تنور نانی برای اصولگرایان پخته نمی‌شود نقشه جهانی اعتراضات دانشجویی ضداسرائیلی (+عکس)

دیگر خبرها

  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • ادعاهای تازه دونالد ترامپ درباره ایران و احتمال جنگ با اسرائیل
  • ساقط کردن ۶ موشک «اتکمز» آمریکا توسط ارتش روسیه/ «مغز متفکر پوتین»: اوکراین نباید وجود داشته باشد
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • سفر فرستاده ویژه پوتین به سودان
  • پولیتیکو : مرد شماره دو روسیه از ولادیمیر پوتین هم ترسناک تر است/ نیکلای پاتروشف استفاده از سلاح هسته ای را تبلیغ می کند