Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع سابق آتالانتا از نظر مسئولان باشگاه یوونتوس غیرقابل فروش است.

طرفداری- پس از خرید کریستیانو رونالدو، یوونتوس باید تغییراتی در ترکیبش داشته باشد و چند بازیکن را به فروش برساند. هیگواین، استورارو و پیاتسا اولویت های اصلی بانوی پیر برای خروج از این باشگاه هستند. یوونتوس اخیرا پیشنهادهای قابل توجه دورتموند و چلسی برای ماتیا کالدارا را رد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از وبسایت جانلوکا دی مارتزیو، پیشنهاد مجموعا 40 میلیون یورویی (35+5 میلیون یورو) دورتموند برای جذب ماتیا کالدارا از سوی یوونتوس رد شده است. چلسی که وضعیت روگانی و هیگواین را نیز زیر نظر دارد، پیشنهادی به ارزش 30 میلیون یورو برای کالدارا تقدیم مسئولان یوونتوس کرده که با جواب منفی باشگاه ایتالیایی همراه شده است. این مدافع از نظر الگری و مدیران یوونتوس، غیرقابل فروش است.

0000دسته‌بندی: اختصاصیاخبار خارجیانگلستانلیگ جزیرهچلسیایتالیاسری آیوونتوسآلمانبوندس لیگادورتموندنقل و انتقالات خارجیبرچسب‌ها: جانلوکا دی مارتزیوماتیا کالدارانقل و انتقالات یوونتوسنقل و انتقالات چلسینقل و انتقالات دورتموند برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید و موبایل خود را فعال نمایید. آخرین اخبار داغ همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر مذاکرات رم با نمایندگان مالکوم آغاز شده است؛ جالوروسی آماده ارائه اولین پیشنهاد رسمی به بوردوآلیسون: پیوستن به لیورپول گام بزرگی در زندگی من است؛ خوشحالم که دوباره کنار صلاح بازی می کنمدانلود؛ 10 گل دیوید بکام که دنیا را شوکه کرددانلود؛ تشکر باشگاه آاس رم از آلیسون بکردانلود؛ روایت توتی از شب زنده داری بازیکنان ایتالیایی قبل از فینال جام جهانی 2006 (با زیرنویس فارسی)دانلود؛ 10 گل تحقیر آمیز کریستیانو رونالدورسمی؛ آلیسون بکر به لیورپول پیوستاولویت ناپولی برگرداندن کاوانی است؛ پاری سن ژرمن درهای خروج را به روی ال ماتادور نبسته است!دانلود؛ پلی به گذشته - پیوستن رونالدینیو به بارسلونا (2003)دانلود؛ آخرین باری که میلان و بارسلونا در آمریکا به مصاف هم رفتنددانلود؛ 30 واکنش استثنایی دروازه بان ها در سال 2018دانلود؛ کلیپ اختصاصی طرفداری از درخشش علیرضا جهانبخش در آلکمارمهدی طارمی، اولین تمرین خود را پس از جام جهانی با الغرافه انجام داددانلود؛ پلی به گذشته - پیوستن روی کین به منچستر یونایتد (1993)با اعلام رئیس باشگاه ترابوزان اسپور ترکیه: انتقال سید مجید حسینی به این باشگاه منتفی شدآرتور ملو:‌ در انتخاب بارسلونا شک نکردم؛ هیچ کس بهتر از مسی نیستسبایوس: با گذشت یک سال از آمدنم به رئال مادرید، هنوز با همان اشتیاق روز اول تمرین می‌کنمقرارداد بازیکنان و کادرفنی نفت مسجد سلیمان در هیات فوتبال استان خوزستان ثبت شدخوان کارلوس اوسوریو با مکزیک قطع همکاری می‌کند؛ کلمبیا یا آمریکا مقاصد احتمالیرسمی؛ آنتونیو استوکس، مهاجم ایرلندی به تراکتورسازی تبریز پیوست بارگذاری مطالب بیشترلیست کاملویژه کیکر: بایرن مونیخ با موضوع هامس و رئال مادرید مانند قضیه لواندوفسکی برخورد می کندپرز به شایعات دامن زد: ترکیب رئال مادرید با بازیکنان شگفت انگیزی تقویت خواهد شدرسمی؛ آلیسون بکر به لیورپول پیوستارزشمندترین باشگاه‌های دنیا در سال 2018 از نگاه مجله فوربس؛ دالاس کاوبویز در صدرکلوپ: برای قهرمانی، باید ترکیبی کامل در اختیار داشته باشیم؛ لیورپول می‌خواهد گام بعدی را برداردرسمی؛ آنتونیو استوکس، مهاجم ایرلندی به تراکتورسازی تبریز پیوستمونچی: فروش آلیسون به معنای عدم جاه طلبی رم نیستپس از دی یونگ، رابیو و ویلیان؛ پوگبا، گزینه چهارم بارسلونا در نقل و انتقالات استتوافق مجید حسینی با ترابوزان اسپور؛ مدافع استقلال در آستانه لژیونر شدنروزبه چشمی به قطر سفر کرد؛ یک بازیکن دیگر استقلال لژیونر می شود؟پاسخ بخش رسانه‌ای تیم ملی به صحبت های افتخاری: خسارت تیم ملی به استقلال کذب محض استمنوتی: می‌خواستم یک هفت تیر بخرم و تمام اعضای فدراسیون فوتبال آرژانتین را بکشم!پیشنهادی بالغ بر 30 میلیون یورو؛ شرط بارسلونا برای فروش سیلسنایجنت جدید پیانیچ ایده انتقال او به چلسی را مطرح کرده استایجنت جدید پیانیچ ایده انتقال او به چلسی را مطرح کرده است 24 ساعت اخیر آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداریجایگاه رپرهای ایران در ایران و جهان از دید کاربران سایت thetoptensصندلی داغ

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۵۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با وجود علاقه منچستریونایتد و بایرن مونیخ؛ بارسلونا به فروش آرائوخو فکر نمی‌کند

بارسلونا نه تنها به فکر فروش رونالد آرائوخو نیست بلکه می‌خواهد قرارداد بلندمدت جدیدی را به او پیشنهاد کند.

طرفداری | بارسلونا مصمم به حفظ مدافع اروگوئه‌ای و کلیدی‌اش است.

به گزارش موندو دپورتیوو، رونالد آرائوخو علیرغم اشتباه بزرگش در بازی مقابل پاری سن ژرمن و افت محسوسی که در چند بازی اخیر بارسلونا داشته است اما همچنان یکی از بازیکنان کلیدی بارسا و ژاوی است. با این حال، آینده او در نیوکمپ با ابهام روبرو شده است، چراکه منچستریونایتد و بایرن مونیخ به دنبال جذب او هستند. با وجود علاقه این دو تیم سرشناس اروپایی اما بارسلونا قصد فروش ستاره خود را ندارد و آبی‌اناری‌ها می‌خواهند قرارداد بلندمدت جدیدی به او پیشنهاد دهند. قرارداد فعلی آرائوخو با بارسا تا پایان فصل 2025/26 اعتبار دارد.

منچستریونایتد علاقه‌مند به جذب رونالد آرائوخو از بارسلونا

ماه گذشته، ESPN گزارش داد که بارسلونا ممکن است در صورت دریافت پیشنهادی نزدیک به 100 میلیون یورو (109 میلیون دلار/85.5 میلیون پوند) در تابستان این مدافع 193 سانتی‌متری را بفروشد. با این حال، آرائوخو همیشه تمایل خودش را برای ادامه حضور در این باشگاه ابراز کرده است. تیم ژاوی در بازی بعدی خود در یک بازی لالیگایی هیجان‌انگیز در خارج از خانه به مصاف ژیرونا خواهد رفت.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • با وجود علاقه منچستریونایتد و بایرن مونیخ؛ بارسلونا به فروش آرائوخو فکر نمی‌کند
  • تاتنهام با دو سناریو به سراغ نقل و انتقالات تابستانی می‌رود
  • یان ماتسن گزینه جانشینی آلفونسو دیویس در بایرن مونیخ
  • پدر یان ماتسن: ما می‌خواهیم در دورتموند بمانیم؛ چلسی دیگر شرایط خوبی ندارد
  • پیشنهاد ۸۵ میلیون یورویی شیاطین سرخ به ستاره بارسلونا
  • روبرت لواندوفسکی یک پیشنهاد نجومی از عربستان را رد کرد
  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی ها
  • اصرار بارسا به فروش ۲بازیکن مازادش به سعودی
  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود
  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی‌ها