Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز سردار خلیل واعظی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در دشتستان با اشاره به اعلام مفقودی دختر بچه 10 ساله در آب‌پخش دشتستان گفت: زنی با مراجعه به کلانتری آبپخش از توابع شهرستان دشتستان از مفقودشدن دختر بچه اش خبر داد.

وی با اشاره به تشکیل پرونده برای بررسی این واقعه افزود:با تشکیل پرونده و بررسی‌ها اولیه پلیسی و بدست آمدن مستندات لازم پرونده به بخش جنایی پلیس آگاهی دشتستان ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس استان بوشهر از دستگیری اولیاء دختربچه مفقودی خبرداد و گفت: با بررسی‌های تکنیکی و اطلاعاتی افسران بخش جنایی، پلیس آگاهی دشتستان مادر و ناپدری این دختربچه را دستگیر کرد.

سردار واعظی تصریح کرد: با پیشرفت تحقیقات مشخص شد ضرب و شتم یکی از والدین منجر به مرگ دختربچه شده که پس از مرگ جسد را در بیابان‌های اطراف آبپخش دفن کرده‌اند.

وی گفت:با کمک عوامل پلیس جسد کشف و در اختیار پزشکی قانونی قرار گرفت.

تسنیم

700

سردار خلیل واعظی رئیس پلیس استان بوشهر قتل دختر بچه 10 ساله قتل در آب پخش دشتستان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: رئیس پلیس استان بوشهر قتل دختر بچه 10 ساله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۵۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران 

                                                              به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سردار جمال سلمانی اظهار داشت: در پی اعلام یک فقره قتل در یکی از محلات شهر دهلران و متواری شدن قاتل، موضوع به‌صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.   وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان در تحقیقات اولیه متوجه شدند مقتول بوسیله چاقو توسط برادرش به قتل رسیده است.    این مقام انتظامی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی موفق شدند با رصد اطلاعاتی و اقدامات فنی و تخصصی محل تردد قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی متهم را دستگیر کنند.   فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس به قتل برادرش با استفاده از چاقو اعتراف و انگیزه خود را اختلاف خانوادگی عنوان کرد.   سردار سلمانی اضافه کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

دیگر خبرها

  • یک کشته در فروشگاه لباس
  • یک کشته و یک مجروح در پی درگیری در فروشگاه لباس در شیراز
  • درگیری در فروشگاه لباس در شیراز با یک کشته و یک مجروح
  • دستگیری قاتل زن ۴۵ ساله اراکی در شازند
  • قتل فروشنده به دست دختر ۱۱ ساله/مجروح شدن مادر مقتول توسط مادر قاتل
  • دستگیری دختر دهه نودی که فروشنده مزون لباس را به قتل رسانده بود
  • قتل هولناک در مزون لباس | دختر ۱۱ ساله قاتل شد | دستگیری قاتل و مادرش پس از فرار نافرجام
  • مجروح شدن مادر مقتول توسط مادر قاتل
  • قتل در اراک، دستگیری قاتل در شازند
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران