Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-16@11:55:39 GMT

ربیچ به بایرن‌مونیخ می‌رود؟

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۵۵۵۸۹

ربیچ به بایرن‌مونیخ می‌رود؟

به گزارش پارس نیوز، 

به گفته رسانه های آلمانی آنته ربیج مهاجم اهل کرواسی باشگاه اینتراخت فرانکفورت با مبلغ قراردادی بین 40 تا 50 میلیون یورو به بایرن مونیخ می پیوندد.

فصل گذشته آنته ربیچ در بوند سلیگا 9 گل به ثمر رساند و در فینال جام حذفی هم برابر باواریایی ها موفق به گلزنی شد. گفتنی است نیکو کواچ سرمربی فصل قبل اینتراخت فرانکفورت که هدایت بایرن مونیخ را به عهده گرفته است خواهان جذب هموطنش برای خط حمله شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

انتهای پیام/

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: رسانه یورو بایرن مونیخ جام حذفی بایرن مونیخ جام حذفی رسانه یورو پارس پارس نیوز ربیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۵۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هری کین: تاتنهامی‌ها مقابل آرسنال از بایرن مونیخ حمایت می‌کنند

ستاره بایرن مونیخ پیش از دیدار حساس با آرسنال، قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا را به این تیم تبریک گفت. 

طرفداری | در جریان دیداری از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم های بایرن مونیخ و آرسنال به میزبانی استادیوم آلیانتس آرنا مقابل هم قرار می گیرند. بازی رفت دو تیم در لندن با تساوی 2-2 خاتمه یافت. 

هری کین، بهترین گلزن بایرن مونیخ امروز کنار توماس توخل در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و در مورد وضعیت تیمش صحبت کرد. 

به بایرلورکوزن تبریک می‌گویم

فصل ناامید کننده ای در لیگ برای ما بود. بابت دستاوردهای لورکوزن به آنها تبریک می گویم. ما امسال به سطح بالای خود نرسیدیم. من می خواهم به تیم کمک کنم، چه در لیگ قهرمانان و چه در لیگ. پوشیده نیست که این باشگاه هر فصل برای قهرمانی در لیگ قهرمانان تلاش می کند. فردا در ورزشگاه خودمان و مقابل هواداران خانگی، فرصت بزرگی داریم. ما می خواهیم به چیزی بزرگ دست پیدا کنیم. می خواهم به تیم کمک کنم و گل بزنم.

 شکست در فینال لیگ قهرمانان اروپا

هنگامی که به فینال می رسید و قهرمان نمی شوید، میل و انگیزه‌ای درون شما شکل می‌گیرد که بار دیگر به آن مرحله راه پیدا کنید. ما این فرصت را در اختیار داریم و این یک فرصت استثنایی برای ماست. در صورت عبور از این مرحله در بازی فردا، تنها گامی کوتاه تا ومبلی فاصله خواهیم داشت. مصمم هستم که فردا بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارم.

 دشمنی کین و آرسنال

سابقه رقابت میان من و آرسنال؟ در مورد این موضوع کمی اغراق شده است. بازی با آرسنال همیشه در لیگ برتر خاص بوده است. اما من روی بازی فردا تمرکز کرده‌ام. می‌دانم که فردا تاتنهامی های زیادی این بازی را تماشا می کنند و امیدوارند بایرن صعود کند. 

آینده نیمکت بایرن مونیخ

راستش را بخواهید، من او [یولیان ناگلزمان، سرمربی احتمالی فصل بعد] را خیلی خوب نمی شناسم، همچنین از کل ماجرای مربوط به سرمربی فصل آینده هم باخبر نیستم. چیزی که می دانم این است که توماس [سرمربی فعلی] تا آخر فصل با ماست. و این تنها چیزی است که روی آن تمرکز کرده‌ام. باشگاه باید تصمیمی بگیرد و مطمئنم که تمام گزینه‌ها را بررسی می کنند تا بهترین راه حل را پیدا کنند. اما ما به عنوان بازیکن باید احترام کامل را برای توماس قائل باشیم.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • هری کین: تاتنهامی‌ها مقابل آرسنال از بایرن مونیخ حمایت می‌کنند
  • بایرن و اولین شکار تابستانی از اشتوتگارت
  • طلسم شوم: خوش شانسی کومان حریف کین نشد!
  • دایو اوپامکانو: شایعات؟ قرارداد من تا سال 2026 اعتبار دارد، تا 2026!
  • تایید وجود بند فسخ در قرارداد سباستین هونس با اشتوتگارت
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-0 کلن (بوندسلیگا آلمان - 2023/24)
  • ببینید | خلاصه بازی بایرن مونیخ ۲ - کلن ۰
  • گل توماس مولر به کلن (بایرن مونیخ 2-0 کلن)
  • گل دیدنی رافائل گریرو به کلن (بایرن مونیخ 1-0 کلن)
  • بایرن مونیخ - کلن؛ ترکیب رسمی