Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی، رئیس جهاددانشگاهی واحد همدان اظهار کرد: این گردهمایی در روز‌های ۳ و ۴ مردادماه با حضور دکتر طیبی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس جهاددانشگاهی و همچنین مسئولان استان و معاونان فرهنگی جهاد دانشگاهی در همدان برگزار می‌شود.

اکبر اسدی تصریح کرد: همزمان با این رویداد اختتامیه هفدهمین دوره جشنواره پایان‌نامه سال دانشجویی نیز در روز چهارشنبه ۳ مردادماه با حضور محققین برتر و برخی شخصیت‌های علمی، ساعت ۹:۳۰ صبح در محل سالن اجتماعات شهید چمران دانشگاه بوعلی سینا برپا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: این رویداد علمی تاکنون در تهران برگزار شده و با پیگیری‌های صورت گرفته برای اولین بار این برنامه در یکی از واحد‌های استانی و به میزبانی جهاددانشگاهی همدان برگزار خواهد شد که امیدواریم برگزاری این چنین برنامه‌هایی بتواند موجب ارتقای فعالیت‌های علمی دانشگاه‌ها و مرکز آموزش عالی شود.

اسدی افزود: در این گردهمایی حدود ۸۰ نفر از معاونان فرهنگی واحد‌ها و سازمان‌های جهاددانشگاهی، رؤسا و معاونان سازمان‌های تخصصی فرهنگی جهاد دانشگاهی از جمله خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا، مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران، سازمان انتشارات جهاددانشگاهی، مرکز دانشجویی امام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی و مرکز گردشگری علمی فرهنگی دانشجویان ایران حضور دارند.

رئیس جهاددانشگاهی واحد همدان با اشاره به برگزاری رویداد همدان ۲۰۱۸ اظهارکرد: سال ۲۰۱۸ همدان به عنوان مقصد گردشگری کشور‌های آسیایی برگزیده شد که به همین مناسبت دو رویداد بزرگ گردشگری در حال برگزاری است و جهاددانشگاهی با سابقه فرهنگی خود در جهت تحقق و شناساندن همدان به عنوان مقصد گردشگری اقدام به میزبانی این همایش کرد.   انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا دانشگاه جهاد دانشگاهی گردهمایی معاونان فرهنگی همدان مردادماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۵۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز چهارمین رویداد «دختران حاج قاسم» قزوین

به گزارش خبرنگار مهر، چهارمین رویداد رویداد «دختران حاج قاسم» بعد از ظهر شنبه توسط تبلیغات اسلامی قزوین در رامسر آغاز شد.

در این رویداد که به مدت سه روز در اردوگاه شهدای هفتم تیر رامسر برگزار می‌شود، بیش از ۳۰۰ دانش آموز دختر از مقطع متوسطه دوم حضور دارند.

این رویداد چهارمین رویداد آموزشی و با هدف توانمندسازی کنشگران فرهنگی و اجتماعی دختر قزوین برگزار می‌شود.

کد خبر 6090265

دیگر خبرها

  • چرا تنها سایت موزه غرب کشور عاقبت به خیر نشد
  • اهدای ۵۹ شیء تاریخی به اداره میراث‌ فرهنگی شهرستان ملایر
  • دومین جشنواره غذاهای سنتی (آش نغوزه) در چناران برگزار می‌شود
  • آغاز چهارمین رویداد «دختران حاج قاسم» قزوین
  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • کرمان میزبان جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی است
  • معاونان و مدیران فرهنگی سفیران دانشگاه در معرفی دستاورد‌ها هستند
  • برگزاری دو رویداد بین‌المللی با موضوع «سمنان پایتخت جاده ابریشم»
  • برگزاری گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور یزد و اصفهان
  • پنجمین جشنواره فرهنگی و گردشگری سی ترمی در زهک برگزار شد