Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-30@15:14:29 GMT

«کاروان دانایی»؛ ترویج کتابخوانی را دنبال می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۵۶۰۰۱

«کاروان دانایی»؛ ترویج کتابخوانی را دنبال می‌کند

میر‌رحیمی، مسئول روابط عمومی دبیرخانه کانون‌های مساجد یزد در گفت‌وگو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ گفت: برنامه‌ای یک‌روزه با عنوان «کاروان دانایی» به کوشش دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان یزد با همکاری نهاد کتابخانه‌های عمومی استان هرماه در یکی از کتابخانه‌های استان که قادر به پذیرایی از اعضای کانون‌های مساجد باشند، برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این طرح که با گرد‌همایی همه اعضای کانون‌ها در یک کتابخانه برگزار می‌شود؛ شامل بازدید از کتابخانه و ارائه توضیحاتی درباره کتابخانه است و پس از آن اعضا حسب علاقه می‌توانند از کارگاه داستان‌نویسی، باشگاه کتابخوانی و یا کلاس‌های شاهنامه یا مثنوی‌خوانی بهره‌مند شوند.

خلاقیت مادر و کودک، مهارت‌های زندگی، شب شعر، قصه‌گویی و دعوت از نویسندگان و فعالان عرصه کتاب و کتاب‌خوانی از دیگر سرفصل‌های برنامه‌های کاروان دانایی بود که میررحیمی به آن‌ها اشاره کرد.

مسئول خبرگزاری کانون‌های مساجد یزد با تأکید بر هدف ترویج امر کتاب‌خوانی، گفت: این دوره‌ها برای همه اعضای خانواده‌ تدارک دیده شده و دارای برنامه‌هایی جذاب ویژه کودکان است.

همچنین، نشست «کاروان دانایی» که از تیرماه فعالیت خود را از کتابخانه جوادی یزد آغاز کرده‌ است، ماه آینده پس از اطلاع‌رسانی در سطح شهر با تغییراتی در سرفصل‌ها در کتابخانه‌ای دیگر پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

فاطمه صعیدی
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا خبرگزاری بین المللی قرآن کتابخوانی یزد کانون های مساجد کتابخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۶۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران در المپیک پاریس چند ورزشکار دارد

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه در المپیک 2020 توکیو کاروان ورزش ایران با 66 ورزشکار شرکت کرده بود، اما قطعا در المپیک 2024 پاریس کاهش چشمگیری در این زمینه وجود خواهد داشت. البته دلیل اصلی این اتفاق غیبت تیم‌های ملی والیبال و بسکتبال هستند که هر کدام با 12 بازیکن در مجموع 24 نفر را به کاروان ورزشی ایران اضافه کرده بودند.

با اینکه هنوز تیم ملی والیبال امید اندکی برای کسب سهمیه المپیک دارد، کمیته ملی المپیک در پیش بینی‌های خود روی این تیم برای گرفتن مجوز حضور در المپیک حساب باز نکرده است. 

مناف هاشمی، دبیرکل کمیته ملی المپیک بعد از جلسه امروز هیئت اجرایی در جمع خبرنگاران در این خصوص گفت: "ما سه دستور جلسه داشتیم و ابتدا گزارشی از  بازی‌های المپیک اعلام شد و مقرر  شد ارائه بسته‌های حمایتی به فدراسیون‌ها ادامه داشته باشد و رشته‌های دوومیدانی، تیروکمان، تنیس روی میز و سنگنوردی که دنبال سهمیه هستند، حمایت شوند. حتی والیبال ساحلی و والیبال هم دنبال سهمیه هستند. جودو و شنا و بدمینتون هم دنبال وایلد کارت هستند. امیدوارم بیش از ۳۵ سهمیه به دست آوریم."

تاکنون سهمیه‌های قطعی ورزش ایران به عدد 30 هم نرسیده و باید دید طی یکی، دو ماه آینده کسب سهمیه‌ها تا چه عددی پیش خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • ایران در المپیک پاریس چند ورزشکار دارد
  • این کتاب‌ها می‌توانند شما را بکشند!
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • ۳۷۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه ۲ افتتاح نمایشی در کرمانشاه
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی