Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛سرهنگ مرتضی ابوطالبی، رئیس پلیس فتا استان یزد توضیح داد: چند روز قبل مردی مأموران پلیس فتا یزد را از ماجرا با خبر کرد.

او گفت: شغل من دامداری است و مدتی بود که قصد داشتم چند رأس گوسفند بخرم. برای خرید گوسفند سری به سایت‌های شیپور و دیوار زدم. در سایت دیوار یک آگهی توجهم را جلب کرد؛ چراکه قیمت گوسفندها مناسب بود برای همین با فروشنده تماس گرفتم و او جزئیات بیشتری از گوسفندها را برایم شرح داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از آن بر سر قیمت با هم توافق کردیم. مطابق قرار من مقداری از پول و کرایه انتقال گوسفندها را به شماره حسابی که در اختیارم گذاشت واریز کردم و منتظر رسیدن خودروی حامل گوسفندها شدم. روز بعد وقتی تماس گرفتم گوشی تلفن آن مرد خاموش بود و او دیگر به تماس‌هایم جواب نداد.

سرهنگ ابوطالبی گفت: با مطرح شدن شکایت تحقیقات پلیس در این باره جریان دارد. وی ادامه داد: بعضاً شاهد این مورد هستیم که کالایی در دو سایت دیوار و شیپور تبلیغ شده و خریدار برای آن‌که آن کالا را از دست ندهد بخشی از پول را به عنوان بیعانه به فروشنده پرداخت می‌کند، اما بعد از آن دیگر گوشی تلفن فروشنده خاموش شده و پاسخگو نبوده است. کاربران دقت داشته باشند که تا حد امکان از شهر و استان خود خرید داشته باشند و پس از دریافت و مشاهده حضوری کالای مورد نظر، اقدام به خرید و پرداخت وجه کنند.

منبع:مشرق

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرقت خواندنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۶۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلای مجازی نخرید

رئیس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران، گفت: طلای آب شده ‌و غیراستاندارد در بازار وجود دارد به همین دلیل مردم پیش از خرید طلا جواز واحد طلافروشی را ببینند.

به گزارش مشرق، نادر بذرافشان اظهارداشت: این حق مشتری است که جواز کسب واحد طلافروشی را ببیند تا نسبت به خرید اطمینان حاصل کند.

وی افزود: واحدی که جواز دارد، دارای هویت صنفی است و اطلاعات آن قابل رصد و پیگیری است.

رئیس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران با بیان اینکه مردم نسبت به خرید طلا به صورت حضوری مراجعه کنند، گفت: طلا جزو فلزات گرانبهاست و خریداران باید از صحت اعتبار و جواز واحد فروشنده طلا مطمئن باشند.

وی اضافه کرد: همچنین خریداران سکه را فقط از سکه فروشی ها خریداری کنند و نسبت به کارت وکیوم شده واحد صنفی وهولوگرام دقت کنند.

بذرافشان عنوان کرد: مشتریان برای خرید طلاهای بالاتر از یک گرم می توانند درخواست فاکتور رسمی کنند و فروشنده باید تقدیم کند.

وی از مردم خواست در صورت مشاهده تخلف و ارایه انتقاد و پیشنهاد با شماره های این اتحادیه واقع در تهران ۸۸۳۰۲۱۱۱

۸۸۸۳۶۳۴۰- ۴۲ تماس بگیرند تا کمیسیون بازرسی اقدام کند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲ متهم به ۳۲ فقره کلاهبرداری اینترنتی در مشهد
  • (ویدیو) طرز تهیه واویشکای گوشت گوسفند و گوجه توسط آشپز مشهور افغانی
  • طرز تهیه واویشکای گوشت گوسفند و گوجه توسط آشپز مشهور افغانی (فیلم)
  • آنچه می‌بینید، آنچه می‌خرید
  • توصیه مهم برای خریداران طلا
  • طلای مجازی نخرید
  • هشدار کلاهبرداری با هوش‌مصنوعی؛ کشف وب‌سایت‌های خرید جعلی در کشورهای مختلف
  • مدل FAB در فروش؛ از بزرگترین اشتباهات فروشنده ها
  • چرا قیمت سپری در سایت فروش آهن مختلف، متفاوت است؟
  • نسبت به کلاهبرداری‌های مرتبط با ماه مبارک رمضان هوشیار باشید