Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، روزنامه قطری «الوطن» در شماره امروز خود از مذاکره وحید امیری با باشگاه الریان قطر خبر داد.

این روزنامه مدعی شده است باشگاه الریان پیشنهادش را به باشگاه پرسپولیس ارسال کرده است.

جزئیات بیشتری از این مذاکره منتشر نشده است. این در حالی است که مدیر برنامه های وحید امیری در مصاحبه ای مدعی شده بود منتظر پاسخ باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد است و باشگاه پرسپولیس هم شب گذشته اعلام کرد در انتظار جواب نهایی امیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4351785

منبع: مهر

کلیدواژه: الریان قطر تیم فوتبال پرسپولیس وحید امیری جام جهانی 2018 روسیه تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی فوتبال کرواسی کشتی فرنگی تیم ملی فوتبال فرانسه تیم ملی فوتبال انگلیس تیم ملی فوتبال ایران والیبال وینفرد شفر کشتی آزاد کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۶۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش علی دایی به بازگشت به پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در روزهایی که شایعات زیادی در خصوص تمدید قرارداد اوسمار لاس ویرا با باشگاه پرسپولیس به گوش می‌رسد شایعه شد که رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مذاکراتی با علی دایی برای نشستن روی نیمکت پرسپولیس انجام داده است.

به نقل از برنا علی دایی در واکنش به شایعه بازگشتش به پرسپولیس و مذاکره درویش با او، گفت: چنین شایعه و خبری صحت ندارد. اصلا و ابدا مذاکره‌ای با درویش برای بازگشت به پرسپولیس نداشته‌ام. از قول من بنویسید که چنین شایعه‌ای صحت ندارد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898273

دیگر خبرها

  • وحید امیری: امیدوارم اتفاقات فوتبالی در زمین رقم بخورد
  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • دست برتر ایران و روایت وارونه غربگرایان
  • پیشنهاد مذاکره مستقیم با آمریکا برای استحاله اراده ملت ایران/ روزنامه شرق: ایران در عملیات وعده صادق صهیونیست‌ها را پشت خط ترس نگاه داشت
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • واکنش علی دایی به مذاکره با باشگاه پرسپولیس
  • واکنش جدید علی دایی به مذاکره با باشگاه پرسپولیس
  • اولین واکنش علی دایی به بازگشت به پرسپولیس