Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از روابط عمومی لشکر 14 امام حسین (ع) نخستین دوره مسابقات آمادگی رزم پایوران و بسیجیان وابسته به گردان‌های امام حسین (ع) در محل لشکر عملیاتی امام حسین (ع) در حال برگزاری است.

سرهنگ پاسدار ابراهیم شاکری، معاون عملیات لشکر 14 امام حسین (ع) درباره برگزاری این مسابقات اظهار داشت: این رقابت‌ها با حضور 500 بسیجی از گردان‌های امام حسین (ع) و 200 نیروی رسمی پاسدار از رده‌های مختلف لشکر 14 امام حسین (ع) برگزار می‎‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به رشته‌های برگزار شده در این رقابت‌ها تصریح کرد: این رقابت‌ها در 3 رشته تیراندازی، آمادگی جسمانی و رزم انفرادی در حال برگزاری است که رشته تیراندازی به 3 بخش سلاح کلاشینکف، سلاح دراگانوف و سلاح اشتایر تقسیم شده است.

شاکری به اهداف این دوره از رقابت‌ها اشاره کرد و گفت: ایجاد رقابت سالم بین رده‌ها و نیروهای لشکر، شناسایی نفرات نخبه در بین رشته‌های مذکور، ایجاد انگیزه و تقویت نیروهای بسیجی و شناخت نفرات برتر جهت بکارگیری در سازمان رزم ماموریت جنوب شرق از اهداف برگزاری این دوره از رقابت‌ها است.

معاون عملیات لشکر 14 امام حسین (ع) خاطرنشان کرد: در پایان هر رقابت و در هر رشته از نفرات اول تا سوم با اهدا لوح تقدیر و جوایز نقدی تقدیر به عمل می‌آید.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۶۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) در چهاربرج + فیلم و تصاویر

امروز مصادف با شهادت ششمین اختر تابناک امامت و ولایت امام جعفر صادق (ع) است. به همین مناسبت ویژه برنامه‌هایی در سراسر کشور برگزار می‌شود.

در همین راستا مردم مومن و متدین شهرستان چهاربرج استان آذربایجان غربی در مسجد جامع این شهرستان گرد هم آمدند و مراسم عزاداری و مداحی برگزار کردند.

شهروندخبرنگار ما فیلم و تصاویری ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: بهروز دیهمی - آذربایجان غربی

بیشتر بخوانید:

برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) در لنز دوربین شهروند خبرنگار‌ها

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم یادواره شهدا به همت بسیجیان در خوی + فیلم
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز، سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد برگزار شد
  • خواهر و برادر کبودراهنگی برگزیده لکوکاپ ایران
  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) در چهاربرج + فیلم و تصاویر