Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-19@20:55:41 GMT

راه‌اندازی آموزشکده فنی و حرفه‌ای سما شعبه میرجاوه

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۵۶۳۳۳

راه‌اندازی آموزشکده فنی و حرفه‌ای سما شعبه میرجاوه

آموزشکده فنی و حرفه‌ای سما شعبه میرجاوه به‌طور رسمی از سوی فرماندار و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان و شهرستان میرجاوه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، فرماندار میرجاوه در مراسم راه‌اندازی آموزشکده فنی و حرفه‌ای سما شعبه میرجاوه گفت: «نتیجه تلاش برای فراهم کردن محیطی آرام و مناسب برای دانشجویان داشتن کشوری متعالی و پیشرو در علم، صنعت و فرهنگ است و تلاش برای ایجاد مراکز عالی و علمی نه تنها که باعث رشد علمی بلکه تغییر در فرهنگ، نگرش‌ها، رفتارهای افراد منطقه را در پی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

محمد میهنی از تدریس رایگان یک ساله استادان فوق لیسانس و دکتری این شهرستان خبر داد و افزود: «برای رشد و بالندگی این آموزشکده و واگذاری زمین و کمبودهای دانشگاه این فرمانداری و سایر نهادهای وابسته از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان نیز گفت: «این استان دومین استان بعد از تهران برای وجود مراکز آموزش عالی در کشور است. امروز وجود مرز، پتانسیل و ظرفیت بالا و نگاه استراتژیک نسبت به مردم میرجاوه و سیاست‌های کلان دانشگاه آزاد اسلامی در ایجاد و توسعه محیط و فضای آرام و بی‌دغدغه و آرامش خاطر خانواده‌ها در تحصیل مراکز عالی فرزندان این مرز و بوم و رضایت و کمک و رغبت مسئولان منطقه باعث راه‌اندازی آموزشکده سما شعبه میرجاوه شد.»

دکتر میر اظهار کرد: «این آموزشکده با هدف رعایت عدالت آموزشی، توسعه علمی و پرورش نیروی متخصص در این منطقه راه اندازی شد.»

وی با توجه به نگاه توسعه‌ای مقام معظم رهبری به منطقه محروم و لزوم حرکت جدی دانشگاه‌ها در تحقق این مهم اظهار کرد: «یکی از مهم‌ترین نیازهای این منطقه نیروی متخصص و فنی است از این رو دانشگاه آزاد اسلامی به دنبال این است تا با ایجاد مراکز آموزشی و توسعه رشته‌های مورد نیاز منطقه بتواند با آموزش نیروهای بومی متخصص سهم بسزایی در این راه داشته باشد.»

میر خدمات این دانشگاه را در کشور چشمگیر و ستودنی دانست و گفت: «امروز دانشگاه آزاد اسلامی با مدیریت توانمند و راهبردی خود توانسته با ورود به حوزه‌های مختلف کشور، خدمات در خور توجه‌ای به جامعه ارائه دهد.»

مسعود اکبری زاده دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان سیستان و بلوچستان هم گزارشی از نشست روسا و دبیران شوراها در اردبیل را خدمت حضار ارائه کرد و سپس عنوانی از رشته‌های سما استان و فعالیت‌های انجام‌ شده در آموزشکده و مدارس سما استان را بیان کرد.

انتهای پیام/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۶۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارگاه مهارت آموزی سربازان وظیفه در ندامتگاه فردیس راه اندازی شد

‌به گزارش خبرگزاری مهر، در راستای تحقق شعار سال و اجرای اولویت‌های چهارگانه سازمان زندان‌ها در سال جدید، به همت اداره اشتغال و حرفه آموزی اداره کل زندان‌های البرز، قرارگاه مهارت آموزی سربازان وظیفه با هدف برگزاری دوره‌های آموزشی مهارت‌های فنی و حرفه‌ای در حین خدمت در ندامتگاه فردیس تشکیل شد.

اصغر فتحی، سرپرست اداره کل زندان‌های استان البرز طی حکمی سید حسین شمس زاده علوی، مسؤول اشتغال و حرفه آموزی ندامتگاه فردیس را به عنوان مسؤول این قرارگاه منصوب کرد.

این قرارگاه در سال گذشته به‌صورت آزمایشی با همکاری اداره کل‌های فنی و حرفه‌ای و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز با آموزش ۲۰۰ سرباز وظیفه به آنان گواهینامه معتبر اعطا کرد.

کد خبر 6081377

دیگر خبرها

  • قهرمانی اراک در مسابقات والیبال دانشجویان منطقه پنج دانشگاه آزاد
  • راه‌اندازی ۳۵ کیلومتر شبکه فیبر نوری در تاکستان
  • اخذ مجوز راه‌اندازی فصلنامه پژوهشی در دانشگاه آزاد مرودشت
  • جهش تولید جز با مشارکت مردم رخ نمی‌دهد
  • جهان‌بین: جهش تولید جز با مشارکت مردم رخ نمی‌دهد
  • قرارگاه مهارت آموزی سربازان وظیفه در ندامتگاه فردیس راه اندازی شد
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد
  • دیدار رئیس و معاونین دانشگاه آزاد اسلامی با دکتر ولایتی
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی
  • تالاب «میقان» در مسیر مرگ خاموش!/ شرکت دانش‌بنیان در حوزه ایزوگام راه‌اندازی می‌شود