Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا، مدرسه قرآن و عترت در مقطع متوسطه اول در بوشهر تأسیس شد. این مدرسه به در خواست اولیاء دانش آموزان و با مشارکت خیرین از سال تحصیلی 98-97 دانش آموز می‌پذیرد.

بر اساس این گزارش، خانواده‌هایی که قصد ثبت‌نام فرزند خود در این مدرسه را دارند می‌توانند جهت انجام مصاحبه و ثبت نام، روزهای شنبه و دوشنبه به خیابان امام خمینی(ره)، کوچه بانک تجارت، مکتب فاطمیه مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یادآور می شود، مدارس ولایت و عترت با رویکرد قرآنی از سال 93 در مقطع ابتدایی در شهر بوشهر تاسیس و با درخواست اولیاء دانش آموزان اقدام به راه اندازی مقطع متوسطه کرده است.

انتهای پیام

 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: گروه موسسات مدرسه قرآنی بوشهر ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۶۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مازندران/ تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول از سوی معلم

مدیر آموزش و پرورش مرزن آباد گفت: تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول از سوی معلمش در حال پیگیری است.

به گزارش ایرنا ، ساعتی پیش اطلاعاتی همراه با فیلم از تنبیه یک دانش آموز مرزن آبادی توسط معلمش در فضای مجازی منتشر شد که انتشار چنین اطلاعاتی با موجی از نگرانی کاربران شبکه های اجتماعی پیام رسان و مردم این بخش خطه غربی مازندران همراه شد.

لیلا تقوی چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : هرگونه تنبیه بدنی دانش آموزان مغایر با قوانین نظام تعلیم و تربیت بوده و بنابراین از معلمی که مرتکب چنین خطایی شده باید پاسخگو باشد.

وی با اظهار آنکه امروز به علت ماموریت کاری در محل کارش حضور نداشته و به تازگی متوجه چنین اتفاقی شده است، گفت: طی تماس تلفنی از فرد خاطی خواسته شد تا فردا در نخستین ساعت کاری به اداره آموزش و پرورش مراجعه کند و در این باره توضیح دهد.

مدیر آموزش و پرورش مرزن آباد ضمن پوزش از والدین این دانش آموز گفت: برابر ضوابط و قواعد با این معلم برخورد خواهد شد و کوتاه نخواهم آمد.

بخش مرزن آباد چالوس با برخورداری از یک نقطه شهری و ۱۰۰ نقطه روستایی ، دست‌کم هزار و ۷۰۰ دانش آموز در دوره های مختلف تحصیلی دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نیمی از دانش‌آموزان مقطع متوسطه به سمت تحصیل در هنرستان رفتند
  • مدرسه باید دالان زندگی برای دانش‌آموز باشد / سیاست توسعه متوازن در دستور کار آموزش و پرورش
  • مازندران/ تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول از سوی معلم
  • شرکت ۱۷ هزار دانش آموز چهارمحال و بختیاری در آزمون شبه نهایی
  • برگزیدگان سی و هشتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت تجلیل شدند
  • شبیه‌سازی آزمون‌های شبه‌نهایی با امتحانات نهایی / برای شرکت در آزمون‌ها الزامی نیست
  • طراحی سوالات قبل از ورود به آزمون مانند شرایط آزمون‌های نهایی است
  • رقابت ۱۷ هزار دانش آموز چهارمحال و بختیاری در آزمون شبه نهایی
  • برگزاری امتحانات شبه‌نهایی برای کنترل استرس دانش‌آموزان
  • ثبت سفارش کتاب درسی از امروز؛ ۲۸ فروردین