Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  بر اساس داده‌های ثبت شده در مرکز لرزه نگاری کشور، موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، زلزله های رخ داده در کشور  را از ٢٢ تا روز ٢٨ تيرماه اریبهشت ماه  را به اطلاع می رسانیم، تعداد ٧١ زلزله در این فاصله به ثبت رسیده است.

جزئیات زلزله های هفته گذشته به این شرح است:

جمعه ٢٢ تيرماه

در كلاته خيج استان سمنان زلزله‌ای به بزرگى ٣.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

٣ ريشتر در عمق ١٠ كيلومتر رخ داده است؛ در قطور استان آذربايجان غربی زلزله‌اى به بزرگى ٤.٠ ريشتر در عمق ١٠ كيلومتر به وقوع پيوسته است، در سومار استان كرمانشاه زلزله‌ای به بزرگى ٣.٢ ريشتر در عمق ٨ كيلومتر به ثبت رسيده است.

در فارياب استان كرمان زلزله‌ای به بزرگى ٤.٦ ريشتر در عمق ١١ كيلومتر رخ داده است؛ زلزله ديگر اين استان به بزرگى ٣.٢ ريشتر در عمق ٥ كيلومتر بوده است، در كورزان استان كرمانشاه زلزله‌ای به بزرگى ٢.٥ ريشتر در عمق ٧ كيلومتر رخ داده است، در نجف شهر استان كرمان زلزله‌ای به بزرگى ٢.٥ ريشتر در عمق ١٠ كيلومتر به وقوع پيوسته است، زلزله ديگر اين شهر به بزرگى ٢.٧ ريشتر در عمق ٣ كيلومتر بوده است.

هجدک استان كرمان را زلزله‌ای به بزرگى ٢.٥ ريشتر در عمق ١٠ كيلومتر لرزاند؛ در فارياب استان كرمان زلزله‌ای به بزرگى ٢.٩ ريشتر در عمق ١٠ كيلومتر رخ داده است، زلزله ديگر اين شهر به بزرگى ٢.٥ ريشتر در عمق ١٠ كيلومتر بوده است.

بيشتر بخوانيد: زمان وقوع زلزله چه كارهايى بايد انجام دهيم؟ 

شنبه ٢٣ تيرماه

در اردل استان چهارمحال و بختيارى زلزله‌ای به بزرگى ٣.٠ ريشتر در عمق ٨ كيلومتر رخ داده است؛ در بهاباد استان يزد زلزله‌ای به بزرگى ٢.٦ ريشتر در عمق ٩ كيلومتر به وقوع پيوسته است، در بستان آباد استان آذربايجان شرقى زلزله‌ای به بزرگى ٢.٧ ريشتر در عمق ١٩ كيلومتر رخ داده است.

در معلم كلايه استان قزوين زلزله‌ای به بزرگى ٢.٦ ريشتر در عمق ٨ كيلومتر به ثبت رسيده است؛ سرپل ذهاب را زلزله‌ای به بزرگى ٣.٤ ريشتر در عمق ١١ كيلومتر لرزاند، ازگله استان كرمانشاه زلزله‌ای به بزرگى ٢.٧ ريشتر در عمق ١٠ كيلومتر را تجربه كرد، در جيرنده استان گيلان زلزله‌ای به بزرگى ٢.٨ ريشتر در عمق ١٠ كيلومتر رخ داده است.

يكشنبه ٢٤ تيرماه

در نبت استان سيستان و بلوچستان زلزله‌ای به بزرگى ٤.٥ ريشتر در عمق ١٠ كيلومتر رخ داده است؛ تازه آباد استان كرمانشاه را زلزله‌ای به بزرگى ٤.٦ ريشتر در عمق ٨ كيلومتر لرزاند، زلزله ديگر اين شهر به بزرگى ٢.٦ ريشتر در عمق ١٠ كيلومتر بوده است، هجدگ كرمان را زلزله‌ای به بزرگى ٢.٥ ريشتر در عمق ٨ كيلومتر لرزاند.

كهنوج استان كرمان را زلزله‌ای به بزرگى ٤.٧ ريشتر درعمق ١٠ كيلومتر لرزاند؛ در بافق استان يزد زلزله‌ای به بزرگى ٢.٥ ريشتر در عمق ١٧ كيلومتر رخ داده است، در ازگله استان كرمانشاه زلزله‌ای به بزرگى ٣.٧ ريشتر در عمق ١١ كيلومتر به وقوع پيوسته است، هجدک استان كرمان زلزله‌ای به بزرگى ٢.٥ ريشتر در عمق ١٥ كيلومتر را تجربه كرد، در سومار استان كرمانشاه زلزله‌ای به بزرگى ٢.٧ ريشتر در عمق ٨ كيلومتر رخ داده است.

دوشنبه ٢٥ تيرماه

در سومار استان كرمانشاه زلزله‌ای به بزرگى ٢.٨ ريشتر در عمق ٨ كيلومتر رخ داده است؛ در حسينيه استان خورستان زلزله‌ای به بزرگى ٣.٧ ريشتر در عمق ١٨ كيلومتر به قوه پوسته است، هجدك استان كرمان را زلزله‌ای به بزرگى ٣.٢ ريشتر در عمق ٧ كيلومتر لرزاند.

در تازه آباد استان كرمانشاه زلزله‌ای به بزرگى ٣.٠ ريشتر در عمق ٨ كيلومتر رخ داده است، در گوريه استان خوزستان زلزله‌ای به بزرگى ٢.٦ ريشتر در عمق ٩ كيلومتر به وقوع پيوسته است، در برزک استان اصفهان زلزله‌ای به بزرگى ٣.٦ ريشتر در عمق ٨ كيلومتر به ثبت رسيده است.

در صفائيه استان كرمان زلزله‌ای به بزرگى ٢.٩ ريشتر در عمق ٨ كيلومتر رخ داده است؛ در تازه آباد استان كرمانشاه زلزله‌ای به بزرگى ٤.٢ ريشتر در عمق ٧ كيلومتر به وقوع پوسته است، زلزله ديگر اين شهر به بزرگى ٢.٨ ريشتر در عمق ٨ كيلومتر بوده است.

در مير آباد استان آذربايجان غربى زلزلخ اى به بزرگى ٣.٠ ريشتر در عمق ٧ كيلومتر رخ داده است؛ زلزله آخر اين روز در سر پل ذهاب استان كرمانشاه به بزرگى ٢.٦ ريشتر در عمق ٨ كيلومتر بوده است.

سه شنبه ٢٦ تيرماه

در شهداد استان كرمان زلزله‌ای به بزرگى ٣.٠ ريشتر در عمق ٨ كيلومتر رخ داده است؛ در موسيان استان ايلام زلزله‌ای به بزرگى ٢.٥ ريشتر در عمق ١٠ كيلومتر به وقوع پيوسته است، در سنخواست استان خراسان شمالي زلزله‌ای به بزرگى ٤.٩ ريشتر در عمق ٩ كيلومتر رخ داده است.

در شوقان استان خراسان شمالى زلزله‌ای به بزرگى ٢.٧ ريشتر در عمق ٩ كيلومتر رخ داده است؛ هجدک استان كرمان را زلزله‌ای به بزرگى ٣.٢ ريشتر در عمق ٨ كيلومتر لرزاند، در تازه آباد استان كرمانشاه زلزله‌ای به بزرگى ٣.٢ ريشتر در عمق ٨ كيلومتر به ثبت رسيده است.

در سومار استان كرمانشاه زلزله‌ای به بزرگى ٢.٨ ريشتر در عمق ١٠ كيلومتر به وقوع پيوسته است؛ تخت استان هرمزگان را زلزله‌ای به بزرگى ٣.٣ ريشتر در عمق ٩ كيلومتر لرزاند، در مورمورى استان ايلام زلزله‌ای به بزرگى ٢.٩ ريشتر در عمق ١١ كيلومتر رخ داده است.

در تازه آباد استان كرمانشاه زلزله‌ای به بزرگى ٣.٣ ريشتر در عمق ٨ كيلومتر به وقوع پوسته است؛ زلزله ديگر اين شهر به بزرگى ٢.٧ ريشتر در عمق ١٠ كيلومتر بوده است، آخرين زلزله اين روز در شول آباد استان لرستان به بزرگى ٢.٥ ريشتر در عمق ١٠ كيلومتر بوده است.

بيشتر بخوانيد: هنگام وقوع زلزله و بعد آن چه كنيم؟  چهارشنبه ٢٧ تيرماه

در شوقان استان خراسان شمالى زلزله‌ای به بزرگى ٢.٥ ريشتر در عمق ١٠ كيلومتر رخ داده است؛ در سنخواست استان خراسان شمالى زلزله‌ای به بزرگى ٢.٨ ريشتر در عمق ١٠ كيلومتر به وقوع پيوسته است، در شوش استان خوزستان زلزله‌ای به بزرگى ٢.٥ ريشتر در عمق ١٠ كيلومتر رخ داده است.

در اهل استان فارس زلزله‌ای به بزرگى ٢.٥ ريشتر در عمق ١٠ كيلومتر رخ داده است، در تازه آباد استان كرمانشاه زلزله‌ای به بزرگى ٣.١ ريشتر در عمق ١٠ كيلومتر به وقوع پيوسته است، در بهاباد استان يزد زلزله‌ای به بزرگى ٣.٥ ريشتر در عمق ٩ كيلومتر رخ داده است، در اينچه برون استان گلستان زلزله‌ای به بزرگى ٣.٢ ريشتر در عمق ١١ كيلومتر به وقوع پيوسته است.

در تازه آباد استان كرمانشاه زلزله‌ای به بزرگى ٢.٨ ريشتر در عمق ١٢ كيلومتر رخ داده است؛ سنخواست استان خراسان زلزله‌ای به بزرگى ٣.٥ ريشتر در عمق ١٠ كيلومتر را تجربه كرد، در هجدک استان كرمان زلزله‌ای به بزرگى ٢.٨ ريشتر در عمق ١٢ كيلومتر رخ داده است، در پول استان مازندران زلزله‌ای به بزرگى ٢.٧ ريشتر در عمق ١١ كيلومتر رخ داده است.

پنجشنبه ٢٨ تيرماه

در هجدک استان كرمان زلزله‌ای به بزرگى ٣.٣ ريشتر در عمق ١٠ كيلومتر رخ داده است؛ در تازه آباد استان كرمانشاه زلزله‌ای به بزرگى ٢.٦ ريشتر در عمق ١١ كيلومتر به وقوع پيوسته است، زلزله ديگر اين شهر به بزرگى ٢.٥ ريشتر در عمق ١١ كيلومتر بوده است.

در سومار استان كرمانشاه زلزله‌ای به بزرگى ٢.٧ ريشتر در عمق ١٠ كيلومتر به وقوع پيوسته است؛ در سنخواست استان خراسان شمالى زلزله‌ای به بزرگى ٣.٧ ريشتر در عمق ١٠ كيلومتر رخ داده است.

در تازه آباد استان كرمانشاه زلزله‌ای به بزرگى ٣.٣ ريشتر در عمق ١١ كيلومتر رخ داده است؛ زلزله ديگر اين شهر به بزرگى ٢.٧ ريشتر در عمق ١٠ كيلومتر بوده است،در سنخواست استان خراسان شمالى زلزله‌ای به بزرگى ٢.٥ ريشتر در عمق ٨ كيلومتر رخ داده است، آخرين زلزله اين روز در تازه آباد استان كرمانشاه زلزله‌ای به بزرگى ٣.١ ريشتر در عمق ٨ كيلومتر به وقوع پيوسته است.

انتهاى پيام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زلزله اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۶۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهاباد امروز لرزید

طبق اعلام شبکه لرزه نگاری کشور؛ زلزله ۳.۱ ریشتری حوالی بهاباد یزد را لرزاند. 

این زلزله مقارن ساعت ۴:۰۳ دقیقه امروز دوشنبه رخ داد.

زمین لرزه مذکور درعمق ١۷ کیلومتری زمین و در ۲۷ کیلومتری بهاباد، یزد روی داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • زلزله کوهبنان کرمان را لرزاند
  • از خط قرمز برداشت از آب‌های زیرزمینی عبور کرده‌ایم
  • رئیس سازمان مدیریت بحران : از خط قرمز برداشت از آب‌ های زیرزمینی عبور کرده‌ایم
  • ۶۲ درصد جغرافیای ایران روی گسل یا در حاشیه گسل‌ها قرار دارد
  • برای مقابله با وقوع سیلاب‌ها راهی جز آبخیزداری و آبخوان‌داری وجود ندارد
  • بهاباد امروز لرزید
  • زلزله این استان را لرزاند
  • زلزله بامدادی این استان جنوبی را لرزاند
  • زلزله ۳.۲ ریشتری «خرم‌آباد» را لرزاند
  • زلزله ۳.۲ ریشتری «خرم‌آباد» لرستان را لرزاند