Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ آلوارو اودریزولا، مدافع 23 ساله محصول آکادمی باشگاه رئال سوسیه داد روز چهارشنبه به عنوان خرید جدید رئال مادرید پس از جام جهانی 2018 به طرفداران این تیم معرفی شد.


در ادامه با هشت نکته جالب از او رو به رو می‌شوید:

همیشه یک قهرمان است

او در اولین روزهای خود به عنوان یک فوتبالیست، قهرمان مسابقات ساحلی La Concha شد؛ معتبرترین مسابقات در منطقه گیپوسکوای اسپانیا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عشق به اسب‌ها

از دوران کودکی او علاقه به خصوصی به اسب‌ها داشته است و هنگامی که او اولین قرارداد حرفه‌ای خود با رئال سوسیه داد را به امضا رساند به رویایش تحقق بخشید و یک اسب خریداری کرد. کره اسب او به نام Royaume  به‌تازگی به دنیا آمد.

آغاز در آنوئتا

او اولین بار در ورزشگاه آنوئتا که میزبانی بازی‌های خانگی تیم رئال سوسیه داد در آن برگزار می‌شود به عنوان پسربچه‌ای تجربه کرد که به همراه بازیکنان به زمین مسابقه می‌آمدند.

مسافر خوش‌گذران!

شما می‌توانید در کنار این بازیکن 22 ساله از سفر به ایتالیا لذت ببرید چون او علاقه خاصی به سفر کردن به جنوب ایسلند و نیوزلند دارد. او همچنین پاریس و نیویورک را در الویت‌های بعدی قرار داده است.

یک خانواده بسیار ورزشی

او خواهرزاده رئیس باشگاه بستکبال شهر گیپوسکواست. پسر عموی او هم در تیم هندبال بئارا بئارا عضویت دارد.

علاقه به آشپزی و موسیقی

او اغلب پرخوری را ترجیج می‌دهد و و رستوران آرزاک را در میان دیگر رستوران‌های شهر گیپوسکوا دوست دارد. اودریزولا به موزیک‌های الکترونیکی علاقمند است.

فوتبال ورزش مورد علاقه او نبود!

اودریزولا به گفته نزدیکانش به شدت ورزش اسکی را دوست داشته اما به یک‌باره مسیر زندگی او تغییر کرده و مجبور می‌شود فوتبالیست شود.

لذت بردن از تماشای گاوبازی

این بازیکن جوان همانند دیگر اسپانیایی‌ها از گاو بازی خوشش می‌آید. آلبرتو پرز سیمون، گاوباز حرفه‌ای دوست صمیمی اوست و او در تورنمنت‌های مختلف این رشته همیشه به عنوان یک تماشاگر حضور داشته است.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 مدافع رئال مادرید رئال مادرید مدافع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۶۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب رسمی بایرن مونیخ در برابر رئال مادرید اعلام شد

tags # رئال مادرید ، بایرن مونیخ ، لیگ قهرمانان اروپا سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • ترکیب رسمی بایرن مونیخ در برابر رئال مادرید اعلام شد
  • وقتی بعد از بغل مارسلو، همه بازیکنان رئال مادرید کریستیانو رونالدو را بغل کردند / فیلم
  • رودیگر: ام باپه را در فینال لیگ قهرمانان شکست می‌دهیم؛ بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • وقتی بازیکنان رئال مادرید، طرح های نقاشی شده چهره خود را مشاهده می کنند / فیلم
  • رونالدو را راحت خریدیم چون عاشق رئال بود
  • تکنیک فوق‌العاده اندریک، بازیکن آینده رئال‌ مادرید / فیلم
  • اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!
  • فدریکو والورده: عاشق بازی با تونی کروس هستم؛ منچسترسیتی را نمی‌توان با شانس شکست داد
  • تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!
  • اولین تصویر لو رفته از کیت دوم رئال مادرید برای فصل 25-2024 / عکس