Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-16@22:33:09 GMT

وقوع زلزله 5.7ریشتری در مکزیک

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۵۶۸۰۳

مقامات محلی مکزیک از وقوع زلزله ۵.۷ ریشتری خبر دادند که جنوب و مرکز این کشور را تکان داد. ناطقان: این زمین لرزه اواخر روز گذشته (پنج‌شنبه) رخ داده و پس از آن گزارشی از خسارات یا تلفات احتمالی منتشر نشده است.

گزارش‌ها حاکیست در لحظه وقوع حادثه کارکنانِ برخی از برج‌های اداری در مکزیکوسیتی موقتا این ساختمان‌ها را تخلیه کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش سی بی اس نیوز، مرکز مطالعات زمین شناسی آمریکا اعلام کرده که کانون زلزله در جنوب ایالت "اوآخاکا" حدود ۲۰۰ کیلومتری جنوب غرب پایتخت این کشور بوده است. منبع: خبر انلاین برچسب ها: زلزله ، مکزیک ، خسارت

منبع: ناطقان

کلیدواژه: زلزله مکزیک خسارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۶۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی وقوع سیلاب در جنوب کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی نشان می‌دهد که یک مرکز کم‌ارتفاع در جنوب غرب کشور در تراز میانی جو شکل می‌گیرد که حرکت شرق سوی خود را به سمت جنوب و جنوب شرق کشور ادامه می‌دهد و در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه (۲۷ و ۲۸ فروردین) این مناطق را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

تزریق رطوبت خوبی را در شمال اقیانوس هند و دریای عمان روی همین مناطق مشاهده می‌کنیم بنابراین بارش‌های خیلی خوبی انتظار می‌رود بنابراین بارش‌های سنگینی سه‌شنبه در جنوب بوشهر، جنوب فارس، هرمزگان، جنوب کرمان و غرب سیستان و بلوچستان و چهارشنبه در سیستان و بلوچستان پیش‌بینی می‌شود که جاری شدن روان‌آب در مسیل‌ها و بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها را در پی دارد همچنین احتمال وقوع سیلاب بسیار قوی است و احتمال سرریز شدن سدها وجود دارد و آبگرفتگی گسترده معابر دور از انتظار نیست.

مردم تا حد امکان طی این دو روز به به پنج استان جنوبی سفر نکنند علاوه بر آن در حاشیه و بستر رودخانه‌ها فاصله بگیرند. از مسیل‌هایی که سیلاب جاری شده عبور نکنند چراکه خطر جانی در پی دارد. عشایر و دامداران نیز دام‌ها را از رودخانه‌های فصلی دور کنند.

کد خبر 6078210 فاطمه کریمی

دیگر خبرها

  • زلزله ۳.۹ ریشتری در حوالی مجن شاهرود
  • زلزله ۳.۹ ریشتری حوالی مجن شاهرود رخ داد
  • وقوع رگبار باران در ۱۷ استان کشور
  • وقوع زلزله در نصرت آباد زاهدان
  • وقوع زلزله ۶، ۳ ریشتری در حوالی پارس آباد
  • زلزله ۳، ۶ ریشتری در حوالی پارس اباد
  • پیش بینی وقوع سیلاب در جنوب کشور
  • خطر وقوع سیلاب در جنوب کشور
  • وقوع زلزله ۳/۷ ریشتری در سرپل ذهاب
  • چرا زمین‌لرزه تایوان تلفات کمی داشت؟