Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم آریازنگنه جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با ابراز گلایه مندی از بی توجهی متولیان کریدورهای نفتی بندرماهشهر نسبت به سامان دهی آنها اظهار داشت: متاسفانه مدیران خطوط لوله نفت وگاز وپخش فراورده های نفتی و همچنین سایر دست اندرکاران کریدور لوله های مستقر در مرکز شهر، نسبت به سامان دهی این کریدورها بی اعتنا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در این رابطه جلسات مکرری برگزار شده و تذکر جدی به مسئولان مربوطه داده شده که ظرف مدت زمان مشخص نسبت به پرچیدن لوله های نفتی و منظر سازی و زیباسازی این محوطه با همکاری شهرداری این شهر اقدام کنند.
معاون برنامه ریزی فرمانداری ماهشهر با بیان اینکه درصورت تعلل در سامان دهی کریدورهای نفتی با مسئولان مربوطه برخورد قضایی می شود، متذکر شد: ادامه این روند پیامدهای منفی امنیتی واجتماعی را به دنبال خواهد داشت.
وی گفت: با مدیرانی که با کم کاری و پیگیری نکردن ، موجب خلل در اجرای پروژه می شوند، به دلیل ارتباط موضوع با بهداشت وامنیت مردم، برخورد قانونی می شود .
آریازنگنه اضافه کرد: شهرداری بندر ماهشهر نیز می بایست در اسرع وقت اقدام به جمع آوری زباله، تسطیح و زیبا سازی شهر کرده و اداره آب وفاضلاب برای جلوگیری از نشت فاضلاب به نیزارهای اطراف مسیر، تدابیر لازم را اتخاذ کند.
وی ادامه داد: به منظور تسریع در خشک نمودن نیزاز ها وبرچیدن لوله های بدون استفاده ومنظ‌ر سازی ، ظرف یک هفته آینده جلسه ای با مدیر عامل مناطق نفت خیز جنوب ترتیب داده می شود و این مهم در اولویت امور قرار خواهد گرفت.
معاون برنامه ریزی فرمانداری ماهشهر اظهار داشت: این مشکل، شهرداری و دستگاه‌های مربوطه را نیز در احداث پروژه‌های عمرانی و رفاهی در تنگنا قرار داده و شهروندان را از این امکانات بی‌بهره ساخته است.
9858/7165/6064
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 زباله شهرداری معاون برنامه ریزی نفت نفتی جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۶۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«سرقت» انگیزه کار و تلاش و سرمایه ‌گذاری را از بین می‌برد

 معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تهران گفت: امروزه به لحاظ پیچیدگی روابط اجتماعی و وجود رابطه اجتناب‌ناپذیر در زندگی شهروندان، سرقت نه تنها شخص مال‌باخته، بلکه به‌موازات آن امنیت جامعه را نیز متزلزل می‌کند و انگیزه کار و تلاش و سرمایه ‌گذاری را از بین می‌برد.

به گزارش ایسنا،  ابوالفضل نیکوکار در این باره گفت: امروزه به لحاظ پیچیدگی روابط اجتماعی و وجود رابطه اجتناب‌ناپذیر در زندگی شهروندان، سرقت نه تنها شخص مال‌باخته، بلکه به‌موازات آن امنیت جامعه را نیز متزلزل می‌کند و انگیزه کار و تلاش و سرمایه ‌گذاری را از بین می‌برد.

وی افزود: سرقت موجب افزایش هزینه‌های تولید می‌شود و بخش‌های زیادی از بیت‌المال و سایر امکانات کشور باید صرف پیشگیری از سرقت و مبارزه با تبهکاران و سارقان، اداره زندان‌ها، تأمین زندگی خانواده‌های زندانیان و غیر آن شود، که آثار زیان‌بار آن بر مصرف‌کننده‌ها و شهروندان تحمیل و اضطراب و نگرانی دامن‌گیر خانواده‌ها می‌شود و از لحاظ سیاسی، امنیت داخلی مخدوش شده و موجبات نارضایتی و اعتراض مردم را فراهم می‌کند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تهران تصریح کرد: در راستای ارتقاء هماهنگی بین دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در پیشگیری از جرم، به همت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تهران در پیگیری مصوبات، جلساتی برگزار شده است که اقدامات صورت گرفته منجر به کاهش ۶/۱ درصدی ورودی پرونده‌های سرقت مستوجب تعزیر در شهر تهران شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پرخطرترین مشاغل برای کارگران/ این بیماری ها سلامت کارگران را تهدید می کند
  • خط لوله آبنیل ـ اصفهان ایمن سازی شد
  • ۲ کارگر حین عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی شیراز جان باختند
  • مرگ ۲ کارگر شهرداری شیراز
  • فوت دو کارگر حین اجرای عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در شیراز
  • مرگ تلخ ۲ کارگر در حادثه عملیات لوله‌گذاری در شیراز
  • مرگ ۲ کارگر شهرداری شیراز حین عملیات لوله گذاری
  • مرگ ۲ کارگر پیمانکاری شهرداری شیراز حین کار
  • ‌فوت ۲ کارگر در حادثه عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در شیراز
  • «سرقت» انگیزه کار و تلاش و سرمایه ‌گذاری را از بین می‌برد