Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ محمود واعظی، درخصوص به کارگیری نخبگان در بدنه دولت و  ترمیم کابینه، گفت: آقای رئیس‌جمهور در جلسه‌ای از تمامی وزرا و اعضای کابینه خواست که ارتباط خود را با اعضای هیأت علمی،‌ دانشگاهیان، صاحب نظران و نخبگان کشور از گذشته بیشتر کنند و از آنان نظرخواهی کنند.
 
وی ادامه داد: آقای روحانی به اعضای دولت توصیه کردند جلسات جانبی با نخبگان جامعه داشته باشند و اتاق فکری را با حضور آنان تشکیل دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
رئیس دفتر رئیس‌جمهور ادامه داد: برخی از دوستان نسبت به عملی‌سازی این درخواست اقدام کرده‌اند و برخی دیگر در حال انجام هستند.
 
وی تاکید کرد: در ترمیم کابینه بحث اجرایی مطرح است یعنی اگر فردی را به همکاری دعوت می‌کنیم باید توان اجرایی داشته باشد.
 
واعظی ادامه داد: این شرایط می‌طلبد که برخی اعضای کابینه که در شرایط عادی توسط آقای رئیس‌جمهور انتخاب شده‌اند، تغییر کنند و نخبگان در اتاق فکرها به دولت کمک کنند.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 محمود واعظی درخواست رییس جمهور تشکیل اتاق فکر نخبگان افراد کابینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۷۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور خبر داد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ روح الله دهقانی معاون علمی و فناوری رییس جمهور صبح امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت، اظهار داشت: رییس جمهور کارگروه تخصصی برای ساخت هواپیمای جت تشکیل داد که 8 جلسه کارگروه تشکیل شده است.

وی افزود: مسئولانی از وزارت صمت، دفاع، راه و شهرسازی، سازمان هواپیمایی، ایرلاین های معتبر در این جلسات شرکت کردند.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور با بیان اینکه جمع بندی این بود که یک هواپیمای جت  100 نفره طراحی شود، گفت: پیش قراردادهای 10 تا 12 جت هم بسته شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۳ درخواست عجیب روسیه از ایران
  • اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟
  • دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس‌جمهور خبر داد
  • دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور خبر داد
  • پخش زنده| نشست وزرا و معاونان رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه دولت
  • ۳ درخواست عجیب روس ها از ایران در نمایشگاه اکسپو!
  • اجرای قانون هوای پاک از توان مسئولین استان تهران خارج است
  • معاون رئیس جمهور از پتروشیمی دهدشت بازدید کرد + تصاویر
  • ۳۰ رئیس اتاق بازرگانی به اکسپو ایران می‌آیند
  • عضو کنست صهیونیستی: هیچ چیز مهمتر از بازگشت اسرا نیست