Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- رئيس انجمن صنفي صنعت تاير ايران: توزيع لاستيک کاميون بر اساس توافق صورت گرفته با وزارت صنعت و راه، تا زمان تعادل بازار مصرف به شيوه کنوني و بدون مشکل ادامه خواهد داشت.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از صداوسيما، محمدرضا تقي گنجي با اشاره به توزيع 20 هزار حلقه لاستيک 12-24 مخصوص کاميون توليد داخل و 5 هزار حلقه لاستيک سيمي وارداتي در اين هفته بين رانندگان کاميون در 18 پايانه کشور از طريق سازمان هاي راهداري استانها با نرخ مصوب افزود: رانندگان مي توانند از طريق ثبت نام در پايانه اينترنتي سازمان راهداري و دريافت حواله مربوط، لاستيک مورد نياز خود را با نرخ مصوب سازمان حمايت مصرف کنندگان و توليد کنندگان دريافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با تاييد افزايش قيمت لاستيک در هفته هاي اخير گفت: اصل افزايش قيمت لاستيک، بدليل افزايش قيمت نهاده هاي توليد لاستيک و گران شدن مواد اوليه ناشي از افزايش قيمت ارز و در حدود 9 درصد است و گران شدن قيمت بدليل گران فروشي توليد کنندگان نبوده است.
تقي گنجي افزود: کارخانجات داخلي توليد لاستيک بر اساس مصوبه سازمان حمايت حداکثر 15 درصد سود مي توانند دريافت کنند اما اين افزايش قيمت حدود 9 درصدي خيلي کمتر از رقمي است که بايد افزايش مي يافت و اين درحاليست که لاستيک از سال 93 تا ابتداي امسال هيچ افزايش قيمتي نداشت.
رئيس انجمن صنفي صنعت تاير همچنين از مسئولان بانک مرکزي درخواست کرد به فوريت نسبت به تخصيص ارز فوري کارخانجات صنعت لاستيک اقدام کنند و تصريح کرد: اگر ظرف حدود بيست روز آينده اين ارز در اختيار توليد کنندگان براي ثبت سفارش قرار نگيرد توليد کارخانجات اعم از توليد کنندگان خودروهاي باري و سواري با مشکل روبرو مي شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: توزيع لاستيک بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۷۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود

منصور پوریان در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بنابر آمار جمعیت دام سبک نسبت به سال های پیش گسترده بوده که این امر نیازمند بازار مناسب است.

به گفته او، بنابر اعلام مرکز آمار جمعیت دام سبک ۷۲ میلیون راس و دام سنگین ۷.۵ میلیون راس است که براین اساس کمبودی در عرضه گوشت نداریم.

پوریان از توزیع روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز خبر داد و گفت: بنابر برنامه ریزی های صورت گرفته واردات گوشت گرم در سایر استان ها توزیع می شود به طوریکه واردات به ۶۰۰ تن در روز می رسد.

رئیس شورای تامین کنندگان دام ادامه داد: واردات و توزیع مناسب گوشت منجر به اشباع شدن بازار می شود که در نتیجه این امر موجب شده تا دام زیادی روی دست تولیدکننده بماند که صادرات دام سیاست مناسبی در راستای تنظیم بازار و تعدیل قیمت محسوب می شود.

او با بیان اینکه واردات کماکان ادامه دارد، افزود: با توجه به حجم بالای واردات و افزایش جمعیت دامی تولید داخل، روند کاهشی به خود می گیرد و قیمت ها متعادل می‌شود.

پوریان گفت: عرضه گسترده دام زنده داخلی در نهایت منجر به دستیابی به قیمت واقعی گوشت قرمز تولید داخل می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • مجوز افزایش دوباره «قیمت لاستیک» به فاصله شش ماه/ سازمان حمایت از مصرف کننده خبر دارد؟
  • صادرات مرغ با هدف تعادل بازار و ایجاد درآمد ارزی
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • کاکائو معضل جهانی شد!
  • بازار لاستیک ترمز برید
  • وزارت صنعت بین تامین مواد اولیه با قیمت مناسب برای خودروساز تعادل برقرار کند
  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد همچنان در مرحله دریافت تسهیلات
  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد در مرحله دریافت تسهیلات
  • ◄ بازار چای بحرانی و کار قاچاقچیان چای سکه می شود!