Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی خواستار بررسی و معرفی شرکت‌هایی شد که به نام کردستان ارز دریافت کرده و حق استان را ضایع کرده‌اند. آفتاب‌‌نیوز :  «محسن بیگلری» دیروز پنج شنبه(28 تیر) در جلسه کارگروه رفع موانع تولید که با حضور وزیر صنعت در کردستان برگزار شد، اظهار کرد: وضعیت اشتغال کردستان به شدت نگران‌کننده است و وضعیت مرزها نیز در حالی که باید فرصتی برای استان باشد، خوب نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزد: 50 درصد واحدهای تولیدی در کردستان تعطیل است و با وضعیت موجود اقتصادی و وضعیت نوسانات ارز، به طور قطع این وضع بدتر نیز خواهد شد.
نماینده مردم سقز و بانه در مجلس افزود: اقتصاد و اشتغال کردستان به راستی اسفناک است و با توجه به این وضعیت، انتظار داریم کردستان را به طور ویژه ببینید.
وی ادامه داد: مناطق ویژه اقتصادی بیجار، بانه و سقز باید به‌صورت ویژه دنبال شود، چون این مناطق مستعد ایجاد مناطق ویژه اقتصادی بوده و به طور قطع بر اقتصاد استان تأثیرگذار و بخشی از بیکاری را رفع خواهند کرد.
بیگلری در ادامه خواستار استفاده از ظرفیت کردستان عراق برای استان شد و ادامه داد: جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی برای استان نیز باید مورد توجه قرار گیرد و بازگشایی بازارچه سیف سقز نیز برای توسعه اقتصادی استان ضروری است.
وی با اشاره به نوسانات قیمت ارز، تصریح کرد: از وزارت صنعت انتظار می‌رود شرکت‌هایی را که به نام استان کردستان چند صد میلیارد تومان ارز دریافت کرده‌اند، بررسی کنند تا حق استان در این زمینه ضایع نشود.
نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تا مشوق‌های مالیاتی، کاهش بهره بانکی و کاهش قیمت زمین در شهرک‌های صنعتی نباشد نمی‌توان انتظار بهبود وضعیت کردستان را داشت.
وی از وزیر صنعت خواست کردستان را به‌صورت ویژه مورد توجه قرار دهند تا در سفرهای بعدی پیشرفت طرح‌های افتتاح شده در استان به خوبی مشاهده شود.
منبع: ایسنا کد خبر: ۵۳۵۲۰۴ تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کردستان ارز نماینده مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۷۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی فراورده‌های صادراتی در غرفه چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، چهارمحال و بختیاری در ۲ بخش تولید ماهیان سردآبی و بادام دارای زنجیره ارزش راهبردی است و این ۲ زنجیره نقش مهمی در معرفی استان در حوزه صادرات مواد غذایی دارد.
اکسپو ۲۰۲۴ فرصتی مناسب برای استان‌هایی مانند چهارمحال و بختیاری است که ظرفیت خوبی برای سرمایه‌گذاری دارند، اما به دلایل مختلف این ظرفیت‌ها معرفی نشده است یا شناخته شده نیست.
در زمان برگزاری این رویداد مهم اقتصادی، نشست‌های دو طرفه میان تجار و بازرگانان خارجی با حضور مدیران اقتصادی، تولیدکنندگان و صادرکنندگان چهارمحال و بختیاری از مهمترین برنامه‌های غرفه چهارمحال و بختیاری در رویداد بین‌المللی اکسپو ۲۰۲۴ است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • ۱۵۰۰ بانوی خودسرپرست کردستانی گواهینامه فنی وحرفه‌ای دریافت کردند
  • الزام کسب و کارها برای دریافت شناسه یکتا
  • تفاهم‌نامه همکاری کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و ۷ کشور خارجی
  • مجلس دوازدهم به وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی رسیدگی کند
  • معرفی فراورده‌های صادراتی در غرفه چهارمحال و بختیاری
  • تصاویری از سیل هولناک در مکه | وضعیت خودروها را ببینید | ویدئو
  • ارائه توانمندی‌های گردشگری کردستان در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • معرفی توانمندی‌های گردشگری کردستان در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • سبک زندگی ایرانی اسلامی باید ترویج شود/لزوم معرفی دختران موفق کرد