Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون والیبال گفت: تیم ملی والیبال بزرگسالان جمهوری اسلامی ایران از ۲۶ تیر ماه استارت خود را برای حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی جهان و بازیهای آسیایی جاکارتا زده است. ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱ استانها اردیبل نظرات

احمد ضیایی در گفت‌وگو با خبرگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت:  تیم ملی والیبال  بزرگسالان جمهوری اسلامی ایران از 26 تیر ماه استارت خود را برای حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی جهان و بازیهای آسیایی جاکارتا زده است و تمرینات تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران هم‌اکنون در سالن فدراسیون والیبال برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این‌که تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران خود را برای بازیهای آسیایی جاکارتا آماده می‌کند افزود: این تیم برای حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی جهان  که در کشور بلغارستان و ایتالیا برگزار می‌شود آماده می‌شود.

رئیس فدراسیون والیبال گفت: تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران دو رویداد بزرگ را پیشِ‌رو دارد که در حال حاضر خود را برای این مسابقات آماده می‌کند که امیدواریم بتواند در این مسابقات با نتایج مثبت دل مردم ایران را شاد کند.

ضیایی بیان کرد: هدف ما کسب نتایج خوب در بازی‌های آسیایی جاکارتا و قهرمانی جهان است که تیم ملی والیبال تمرینات سختی را پشت سر می‌گذارد تا بتواند در این مسابقات خوب ظاهر شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر با جدیت برنامه‌های تیم ملی والیبال عملیاتی می‌شود و هدف ما این است که قدرت والیبال را در دنیا نشان دهیم که این امر با حضور بازیکنان خوب دور از انتظار نیست.

استعدادیابی والیبال اولویت اساسی است

رئیس فدراسیون والیبال گفت: یکی از برنامه‌های اساسی فدراسیون والیبال ایران استعدادیابی است که در تمامی استان‌های کشور در حال اجرا است.

وی افزود: کارشناسان والیبال در تمام نقاط کشور حضور دارند و مسابقات والیبال را رصد می‌کنند و این کارشناسان نقش بسزایی در شناسایی استعدادهای والیبال ایران را دارند.

ضیایی بیان کرد: کمیته پژوهشی و استعدادیابی در فدراسیون والیبال تشکیل یافته است و این کمیته برنامه‌های خود را به‌طور مناسب در زمینه استعدادیابی عملیاتی می‌کند تا شاهد رشد و توسعه والیبال باشیم.

وی افزود: ارج نهادن به والیبال نونهالان و نوجوانان بسیار حائز اهمیت است که در این زمینه فدراسیون والیبال توجه ویژه‌ای دارد و برنامه‌ریزی شده تا استعدادهای والیبال در نقاط مختلف کشور شناسایی شود.

رئیس فدراسیون والیبال گفت: برای این‌که تیم ملی والیبال بزرگسالان در آینده قوی باشد نیاز است پایه والیبال در ایران قوی شود که در این زمینه اقدامات مناسبی انجام یافته است.

استقبال فدراسیون جهانی و کنفدراسیون آسیا از میزبانی اردبیل در مسابقات بین‌المللی والیبال

رئیس فدراسیون والیبال گفت: اردبیل سربلند از مسابقات بین المللی والیبال درآمد و در حال حاضر فدراسیون جهانی و کنفدراسیون آسیا هر جا بحث از میزبانی اردبیل برای مسابقات بین‌المللی شده استقبال خوبی داشته‌اند.

ضیایی افزود: اردبیل از دو مسابقه بین‌المللی سربلند درآمده به‌طوری که حضور تماشاگران و برگزاری منظم این رویدادهای بین‌المللی همگان را متحیر کرده بود.

وی ابراز کرد: بی‌شک در آینده نیز مسابقات بزرگ و بین‌المللی والیبال در اردبیل برگزار می‌شود چرا که اردبیل شایستگی برگزاری مسابقات بین‌المللی را دارد که این موضوع در استان ثابت شد.

رئیس فدراسیون والیبال گفت: هدف فدراسیون والیبال برگزاری مسابقات بین‌المللی به استان‌های باظرفیت از جمله اردبیل است که اردبیل باید برای تمامی استان‌های کشور الگو باشد چرا که میزبانی اردبیل در مسابقات بین‌المللی در سطح خوبی برگزار شد.

انتهای پیام/م

R41374/P1486/S6,49/CT16

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۷۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون والیبال، سازمان لیگ فدراسیون والیبال طی اطلاعیه‌های جداگانه به مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتر، دسته یک و دسته دو زنان از آن‌ها درخواست کرد تا پایان وقت اداری دوشنبه ۳۱ اردیبهشت نسبت به ارسال مکتوب اعلام آمادگی خود برای حضور در این رقابت‌ها اقدام کنند.

در متن این اطلاعیه آمده است:

«احتراما، نظر به برگزاری مسابقات لیگ برتر، دسته اول و دسته دو زنان باشگاه‌های کشور در سال ۱۴۰۳ به اطلاع می‌رساند، باشگاه‌هایی که تمایل به حضور در مسابقات فوق‌الذکر را دارند مقتضی است تا پایان وقت اداری روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه اعلام آمادگی خود را به صورت مکتوب به سازمان لیگ فدراسیون ارسال کنند.

ضمناً اعلام انصراف باشگاه از حضور در مسابقات یا انتقال امتیاز می‌بایست در سربرگ باشگاه و ممهور به مهر باشگاه باشد.

لازم به ذکر است، ارائه نام کاربری و پسورد و باز شدن سامانه ملی والیبال جهت واریز ورودیه و ثبت قرارداد با بازیکنان و کادر فنی تیم منوط به تأیید امور مالی و کمیته انضباطی فدراسیون (جهت تأیید تسویه حساب کامل با بازیکنان و فدراسیون) است.

خواهشمند است، به جهت تسریع در روند انجام امور یک نماینده به همراه شماره تماس ایشان برای ارتباط مستقیم سازمان لیگ با باشگاه مربوطه به این سازمان اعلام گردد.»

کد خبر 6087833 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل آغاز شد
  • آعاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل
  • سفر مهم دبیر شورای عالی امنیت ملی به روسیه/پنج پیشنهاد ایران برای تقویت امنیت اطلاعات در جهان
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم
  • یک انتصاب جدید‌ و مهم در فدراسیون والیبال ایران
  • شیخ‌احمدی: داوری ژیمناستیک ایران به سطح بین‌المللی رسیده است
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • پنج پیشنهاد ایران برای تقویت امنیت اطلاعات در جهان
  • کیومرث هاشمی: اساس نظام جمهوری اسلامی بر پایه مسائل فرهنگی است