Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - آلیسون بکر، سنگربان برزیلی پس از انتقال 72 میلیون یورویی از رم به لیورپول درباره احساسش از پیوستن به تیم انگلیسی گفت.

 به گزارش سایت نود، او اظهار داشت:  خوشحالم که رویایم برای پوشیدن پیراهن چنین باشگاه بزرگی محقق شد؛ باشگاهیکه به برنده شدن عادت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضویت در این باشگاه و خانواده، گام بسیار بزرگی در زندگی شخصی و حرفه‌ای من است. مطمئن باشید بهترین عملکردم را به نمایش می‌گذارم.

 شماره یک برزیل در جام‌جهانی 2018 در ادامه درباره هم‌تیمی شدن با محمد صلاح مصری افزود:  ما پس از جدایی اش از رم، چندان با هم در تماس نبودیم. در رویارویی لیورپول و رم  در لیگ قهرمانان، دوباره یکدیگر را ملاقات کردیم. محمد پیامی برایم فرستاد و گفت: «منتظر چه هستی؟» از آنجایی که مذاکرات در مراحل نهایی  قرار داشت، به او پاسخ دادم خونسرد باش، من در راه هستم!  واقعا خوشحالم که دوباره فرصت بازی کردن کنار صلاح را به دست آورده‌ام.او علاوه بر مهارت در گلزنی، شخصیت بزرگی دارد که این موضوع بسیار مهم است.

1977

 

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: خارجی اختصاصی لیورپول آ اس رم آلیسون بکر جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۷۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوچتینو: اولین بار است که در این فصل خوشحالم!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی امشب موفق شد با عملکردی فوق‌العاده با نتیجه ۲-۰ تاتنهام را شکست دهد و به رتبه هشتم برسد. پوچتینو پس از پایان بازی در نشست خبری شرکت و از نمایش تیمش ابراز رضایت و خوشحالی کرد.

پیروزی امشب؟
یک عملکرد عالی از بازیکنان. در نیمه اول و دوم به خوبی دفاع کردیم و در حمله عالی بودیم. همان چیزی که می‌خواستم. به آنها تبریک می‌گویم.

انتظار این عملکرد خوب را داشتید؟
می‌دانستم که می‌بریم اما عملکرد فوق‌العاده تیم من را سورپرایز کرد. فکر می‌کنم این اولین بار است که در این فصل احساس خوشحالی می‌کنم، زیرا این لحظه‌ای است که بعد از ۱۰ ماه، تیم شروع به درک کرده که ما نیاز به رقابت و سخت‌کوشی داریم و در این بازی واقعا خوب بودیم.

این بهترین عملکرد چلسی تحت هدایت شما بود؟
نمی‌دانم، اما مهم‌ترین چیز بزرگی کار ماست. با همه شرایط و احساسات منفی، تیم نشان داد که کارمان را به خوبی جلو می‌بریم.

همچنان از شما انتقاد می‌شود، نظری دارید؟
سخت است که می‌بینم هر هفته حتی با عملکرد خوب تحت انتقاد و قضاوت هستم. اما این تصمیم من نیست که اینجا باشم یا نباشم. ما فقط می‌خواهیم جلو برویم و برنده شویم.

دیگر خبرها

  • اینزاگی: خوشحالم که طارمی را جذب کردیم
  • برترین نقاشی دیواری سال 2023 ؛ بانوی نوازنده و خلاقیتی که نمایش می دهد(+عکس)
  • فلش بک؛ اولین مصاحبه صلاح پس از پیوستن به لیورپول؛ آرزویم بازی در این تیم بود / زیرنویس فارسی
  • یک آسیایی گزینه لیورپول برای جایگزینی صلاح
  • صلاح خودخواه‌ترین بازیکنی است که دیده‌ام!
  • قرمز‌ها دل نگران خروج ستاره‌ها در دوران «پسا کلوپ»؛ آیا محمد صلاح و فان دایک از لیورپول می‌روند؟
  • پوچتینو: اولین بار است که در این فصل خوشحالم!
  • گرام سونس: محمد صلاح خودخواه‌ترین بازیکنی است که به عمرم دیده‌ام
  • ویرجیل فن دایک بهترین هم تیمی‌اش در لیورپول را انتخاب کرد / فیلم
  • شاید صلاح این پیراهن لیورپول را به تن نکند!