Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@02:25:19 GMT

عملیات اجرایی زمین چمن مصنوعی آستارا آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۵۷۴۸۱

عملیات اجرایی زمین چمن مصنوعی آستارا آغاز شد

آستارا - ایرنا - رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا از آغاز عملیات اجرایی زمین چمن مصنوعی ورزشگاه وحدت این شهرستان خبر داد.

وحید خاصی پور روز جمعه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: ایجاد چمن مصنوعی زمین فوتبال مجموعه ورزشی وحدت جزو دغدغه های چندین ساله فوتبالیست های این شهرستان بود که خوشبختانه با پیگیری های نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی و اختصاص سه میلیارد ریال اعتبار آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی مساحت زمین فوتبال ورزشگاه وحدت را هفت هزار و 140 متر مربع عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه شهرستان آستارا همواره در لیگ های استانی و کشوری فوتبال نمایندگانی داشته ، به همین جهت میزبانی از بازی ها به خصوص در ایام پربارش سال در زمین چمن ورزشگاه وحدت به علت کیفیت نامطلوب آن مشکلاتی را ایجاد می کرد.
وی اضافه کرد: در صورت اختصاص مرحله دوم اعتبار به میزان هفت میلیارد ریال، طرح یاد شده تا پایان سال جاری تکمیل خواهد شد و عملیات تکمیل استخر سرپوشیده این شهرستان نیز با اختصاص حدود هشت میلیارد ریال اعتبار آغاز شده است.
خاصی پور اظهار کرد: مسابقات فوتبال در شهرستان آستارا به دلیل اجرای طرح چمن مصنوعی ورزشگاه وحدت، در چمن ورزشی روستای سیبلی برگزار خواهد شد.
***دوره آموزشی هر کوهنورد یک امدادگر در آستارا برگزار می شود
رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا همچنین از برگزاری دوره آموزشی هر کوهنورد یک امدادگر توسط هیات کوهنوردی این شهرستان خبر داد و بیان کرد: این دوره آموزشی از هفته اول مرداد ماه آغاز خواهد شد و در آن روش مواجهه با مصدوم، احیای قلب، بانداژ، حمل مصدوم، فوریت های پزشکی و گرما و سرما زدگی ظرف یک ماه در جمعیت هلال احمر آستارا آموزش داده می شود.
خاصی پور خاطرنشان کرد: بسیاری از کوهنوردان شهرستان آستارا بدون فراگیری دوره های آموزشی و به صورت تجربی در برنامه های صعود شرکت می کنند و فراگیری این آموزش ها در راستای ارتقای سطح سلامت جسمی ضروری است.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع و سه هزار و 500 ورزشکار در 35 هیات ورزشی آن ساماندهی شده است.
7105/2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش چمن مصنوعي عمليات اجرايي آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۷۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد نخستین ایستگاه مدرن لرزه‌نگاری در قشم

عملیات اجرایی نخستین ایستگاه مدرن لرزه نگاری بر خط جزیره قشم از سوی مرکز لرزه‌نگاری کشوری وابسته به موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران و با حمایت سازمان منطقه آزاد قشم آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، این پروژه در مجاورت مرکز پزشکی خلیج فارس (بیمارستان جی جیان) این جزیره جانمایی، ترازیابی و آماده ساخت شده وعملیات اجرایی آن امروز جمعه با حضور رییس سازمان مدیریت بحران کشور و جمعی دیگر از مسئولان آغاز شد.

به گفته کارشناسان حوزه زمین‌شناسی، وقوع زمین لرزه های پیاپی سالهای گذشته در قشم حاکی از آن است که این جزیره یکی از کانون‌های مستعد وقوع زمین لرزه است و این خود اهمیت وجود ایستگاه‌های لرزه‌نگاری را در این منطقه دو چندان می‌کند.

ایستگاه ها و شبکه‌های لرزه نگاری پایه‌ای ترین زیر ساخت مطالعات زلزله شناسی به منظور کاهش خطر پذیری زلزله است که توجه به این شبکه ها توانمندی جامعه را در مقابل زلزله افزایش می دهد.

تمام اطلاعات همواره به صورت برخط (آنلاین) و پیوسته از این ایستگاه‌ها به مرکز باند پهن واقع در پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی ارسال و بر روی تارنما(وب سایت) برای تمام مشترکان ارسال می‌شود.

انتهای پیام/7558/.

دیگر خبرها

  • این فناوری زمین را از گزند سیارک ها حفظ می کند
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • مشکلات پیش روی طرح راه آهن خراسان جنوبی روی میز بررسی
  • عزاداری خیابانی مردم آستارا در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • ایجاد نخستین ایستگاه مدرن لرزه‌نگاری در قشم
  • عملیات ترمیم سیل بند کرخه آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شاهدیه
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شهر شاهدیه یزد