Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا،  روز گذشته که قرار بود بیش از سیصد پرونده مدرسان دانشگاه فرهنگیان در وزارت علوم بررسی شود حسین خنیفر رئیس این دانشگاه به همراه معاونان خود برای دفاع از حقوق مدرسان دانشگاه فرهنگیان به وزارت علوم رفت تا علاوه بر ملاقات با وزیر علوم در جلسه بررسی پرونده افراد متقاضی تبدیل به هیات علمی هم شرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه موضوع کمبود اعضای هیات علمی و تعیین تکلیفِ مدرسان کنونی دانشگاه مطرح شد و منصور غلامی برای حل مشکل پرونده‌های فعلی که بعضا با شاخص های موجود هیات جذب همخوانی ندارد قول مساعدت داد.

وزیر علوم به مصوبه اخیر هیات امنای دانشگاه فرهنگیان درباره جذب 400 عضو هیات علمی جدید اشاره کرد و گفت: «در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اهتمام ویژه‌ای برای تامین هیات علمی و تحول در دانشگاه فرهنگیان داریم.»

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رئیس دانشگاه شاخص علوم تحقیقات و فناوری مشکلات وزارت علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۷۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی اندیشه تمدنی امام رضا(ع) در استانبول

پیش نشست پنجمین کنگره جهانی امام رضا(ع) با رویکرد اندیشه تمدنی امام رضا(ع) عدالت برای همه و ظلم به هیچ کس با موضوع محوری «اندیشه تمدنی امام رضا(ع)؛ عدالت برای همه، ظلم به هیچ‌کس» در پردیس دانشگاه آرال استانبول برگزار شد.  

در این نشست، قدیر جان‌آتان، عضو هیأت علمی گروه جامعه شناسی دانشگاه صباح الدین زعیم استانبول، علی راد، عضو هیأت علمی گروه آموزشی علوم قرآن و حدیث دانشگاه تهران، محمد نوردوغان، عضو هیأت علمی دانشگاه آرل استانبول، حسن کارابولوت، مترجم و نویسنده و امید آکتاش نویسنده، شاعر و محقق  ترک سخنرانی کردند.

در ابتدای این نشست، حسن کارابولوت، پژوهشگر و نویسنده ترک دبیرپیش نشست، پیام حجت‌الاسلام والمسلمین سید سعیدرضا عاملی، دبیر علمی پنجمین کنگره جهانی امام رضا(ع) را قرائت کرد. در این پیام آمده است: تلاش کنگره جهانی امام رضا(ع) بر این است که بتواند با جلب توجه اندیشمندان سراسر جهان، امتداد حوزه‌های فکری و تمدنی امام رضا(ع) را در دنیا به صورت بهتر و گسترده تری توسعه دهد، امروزه عدالت، یک مسأله جهانی است و جزو اصول عامه بوده و در نوع خود موضوع بسیاری از مسائل در سطح جهان است.

قدیر جان‌آتان، عضو هیأت علمی گروه جامعه شناسی دانشگاه صباح الدین زعیم استانبول نیز در سخنان خود، به مفاهمه و همگرایی عدالت و در خصوص دوسویی عدالت در اسلام از جمله عدالت، حقیقت، کرامت، تبعیض، ظلم پرداخت.

از دیگر سخنران این نشست؛ علی راد، عضو هیأت علمی گروه آموزشی علوم قرآن و حدیث دانشگاه تهران در سخنانی به ضرورت توجه کانونی به اندیشه تمدنی امام رضا(ع) و احیای میراث گرانقدر رضوی در فراگیری عدالت و پرهیز از ظلم خواهند اشاره داشت.

محمد نوردوغان هم در سخنانی، درباره حیات پربرکت امام رضا علیه السلام گفت: در اهمیت عدالت همین بس که قرآن آن را غایت ارسال رسل و انزال کتاب و میزان توصیف می‌کند.

شایان ذکر است، این نشست از طریق کانال ۱۴ ترکیه و کانال سحر جمهوری اسلامی ایران و همچنین، کانال یوتیوب نمایندگی فرهنگی کشورمان در استانبول پخش شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای به دانشگاه مهارت تبدیل می‌شود
  • حضور نخبگان در لایه‌های حکمرانی
  • زلفی گل: دانشگاه هیچ کسی را بیخود اخراج نمی‌کند
  • بررسی اندیشه تمدنی امام رضا(ع) در استانبول
  • قانون متعهدین به خدمت، منشا مشکلات صنفی دانشجومعلمان / دانشگاه شهیدرجایی خوابگاه متاهلی ندارد
  • برنامه وزارت علوم برای توسعه دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای
  • شیوه‌نامه صلاحیت علمی اساتید به صلاحیت علمی- حرفه‌ای تغییر کرد
  • زلفی گل: دانشگاه فنی و حرفه‌ای به دانشگاه مهارت ملی تبدیل می‌شود
  • ۲ استاندار جدید دولت رئیسی /وزیر مستعفی سمت گرفت
  • ارائه عنوان بهترین مقاله در کنگره پزشکی هسته‌ای آمریکا به عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد