Web Analytics Made Easy - Statcounter

کانون انجمن های صنفی رانندگان حمل کالای جاده ای سراسر کشور در اطلاعیه از تعلیق نصب سپهتن روی خودرهای سنگین و رایگان شدن بیمه تکمیلی رانندگان خبر داد و اعلام کرد: پروانه فعالیت شرکت خلیج فارس و شعب آن تا زمان پرداخت طلب رانندگان تمدید نمی شود. ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴ اقتصادی راه و مسکن نظرات

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، متن اطلاعیه کانون انجمن های صنفی رانندگان حمل کالای جاده ای سراسر کشور در ادامه می آید؛

«با توجه به اعتراضات اول خرداد ماه امسال رانندگان بخش حمل و نقل کالای کشور و مطالبات به حق صنفی این عزیزان که منجر به برگزاری جلسات متعدد با حضور وزیر راه و شهرسازی، وزیر تعاون و ایجاد کارگروه ویژه در کمیسیون‌های عمران، اجتماعی، امنیت ملی مجلس، سازمان برنامه و بودجه، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، سازمان تامین اجتماعی و معاونت وزارت صنعت شد که نتیجه اقدامات به عمل آمده به شرح ذیل است؛

1- افزایش 20 درصدی نرخ کرایه حمل

2- اجرای فاز اول رصد نرخ و هزینه‌های حمل بر اساس تن کیلومتر تا تاریخ 5 مرداد 97

3- نصب دستگاه پوز در محل شرکت‌های حمل و نقل جهت پرداخت کمیسیون، راه‌اندازی سامانه پیامکی 3141 جهت دریافت شکایات رانندگان و رسیدگی فوری توسط سازمان و تشکیل کارگروه ویژه کمیسیون ماده 12 در محل تجمع مراکز بار

4- صدور بخشنامه‌های کنترل و نظارت دقیق بر عملکرد شرکت‌ها از قبیل ممنوعیت صدور بارنامه در دفاتر بازاریابی، عدم قطع خدمات پوشش بیمه تامین اجتماعی در صورت عدم توانایی دریافت (کارت سلامت)، شرایط و نحوه فعالیت ناوگان ملکی شرکت‌های حمل و نقل داخلی، نظارت بر فعالیت‌های شرکت‌های حمل و نقل داخلی علی‌الخصوص تاکید بر درج صحیح مبلغ واقعی ارزش بار و همچنین حق بیمه، ایجاد سیستم یکپارچه بین بنادر فقط ثبت یک نوبت برای یک بارگیری، ممنوعیت دریافت هر گونه وجه تحت عناوین پشت بارنامه، بارچینی، گاراژداری، انبارداری از جانب موسسات و شرکت‌های حمل و نقل از رانندگان

5- ایجاد وحدت رویه در برخورد با تخلفات رانندگان در کمیسیون ماده 11 بدین ترتیب که برای اولین بار به رانندگان تذکر کتبی داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

6- درخصوص مشکلات پایانه بندرعباس موافقت اجرای لینک سیستم اعلام بار با گمرک برای صدور حواله بارگیری و بارنامه شماره مجوز سالن اعلام بار الزامی است.

7- تعلیق نصب دستگاه سپهتن

8- لغو محدودیت منطقه‌بندی سوخت، لغو محدودیت سقف سهمیه سوخت بر اساس پیمایش

9- تداوم پرداخت 50 درصد حق بیمه تامین اجتماعی توسط دولت طبق سنوات گذشته

10- انعقاد قرارداد بیمه تکمیلی از تاریخ اول مرداد 97 برای شخص راننده و همسرش به صورت رایگان

11- عدم تمدید پروانه فعالیت شرکت خلیج فارس و شعب آن در سراسر کشور تا پرداخت کامل بدهی این شرکت به رانندگان

12- افزایش ضریب پرداخت حق بیمه رانندگان از 1.3 به 1.5 و افزایش حقوق بازنشستگی رانندگان،

همانطور که عزیزان راننده استحضار دارید این مشکلات به صورت آنی بوجود نیامده است که یک شبه قابل پیگیری و حصول نتیجه باشد. برخی از این مطالبات نیاز به تصویب قانون در بازه زمانی چند ماهه دارد و نیاز به کار کارشناسی دقیق که در آینده دچار مشکل نشویم. در ضمن شما عزیزان راننده خوب واقف به این امر بودید که توقف یک هفته‌ای چه ضرر و زیانی به رانندگان وارد نمود لذا ما رانندگان بخش حمل و نقل کالای کشور اعلام می‌کنیم منافقین، معاندین نظام جمهوری اسلامی ایران، استکبار جهانی و عوامل داخلی و خارجی آنها بدانند رانندگان عاشق نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری و کشورمان هستیم این مهم را به کرات ثابت نموده‌ایم و مطالباتمان کاملا صنفی بوده و خواستار حل مشکلات و پیگیری از مجاری قانونی هستیم. ما رانندگان بخش حمل و نقل کالای کشور در یک مرداد 97 هیچ‌گونه اعتصابی نخواهیم داشت و همانند 40 سال گذشته دشمنان نظام جمهوری اسلامی را حسرت به دل گذاشته و پشتیبان مطیع اوامر عظمای ولایت همچون گذشته هستیم. خواهشمند است روسای محترم انجمن صنفی  رانندگان سراسر کشور به صورت شایسته و بایسته تمامی پیگیری‌های مستمر این قانون و اقدامات صورت گرفته توسط مسئولان خدوم کشورمان را طی 40 روز گذشته به تمامی رانندگان زحمتکش حوزه جغرافیایی فعالیت خود اطلاع‌رسانی نمایند.»

انتهای پیام/

R1012188/P1012122/S7,81/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۷۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیق پرواز‌ها به مقصد رژیم صهیونیستی

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از لندن، اسکای نیوز در خبری اعلام کرد ایزی جت از جمله شرکت‌هایی است که پرواز‌های خود را به تل آویو تا هفته آینده به حال تعلیق درآورده است.
به نوشته اسکای نیوز، پرواز هواپیما‌های خطوط هوایی شرکت‌های مختلف جهان پس از حملات تلافی جویانه ایران به اسراییل از مبدا یا به مقصد آن متوقف شده یا با اختلال مواجه شده است.
اسکای نیوز افزود: اسرائیل عصر شنبه پس از اینکه ایران اولین حمله مستقیم خود را به این کشور انجام داد، حریم هوایی خود را به روی هواپیما‌های غیر نظامی بست.
بر اساس این خبر اسراییل بامداد یکشنبه حریم هوایی خود را همچون اردن، عراق و لبنان که برای مدتی پرواز‌ها را متوقف کرده بودند بازگشایی کرده است با وجود این برخی شرکت‌ها ترجیح داده اند به اسراییل پرواز نکنند.

 

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • رانندگان آژانس شاغل در شهرداری بیمه تکمیلی شوند
  • وضعیت بزرگراه شیخ زائد دبی بعد از بارندگی! | از ترافیک سنگین تا خودروهای شناور در آب | ببینید
  • افشاگری درباره بیمه تکمیلی رانندگان کامیون ؛ سوء استفاده کنندگان کیستند؟
  • توزیع شیر رایگان در مدارس تا چه وقت ادامه دارد؟
  • بیمه رایگان مادران دارای سه فرزند در استان تهران
  • هزینه‌کرد ۲۰۰ میلیاردتومانی شهرداری ارومیه برای نصب علائم و ایمن‌سازی ترافیکی
  • هزینه‌کرد ۲۰۰ میلیاردتومانی شهرداری ارومیه بابت نصب علائم و ایمن‌سازی ترافیکی
  • تعلیق پرواز‌ها به مقصد رژیم صهیونیستی
  • پایان فروردین، مهلت بیمه رایگان مادران روستایی دارای سه فرزند و بیشتر