Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین روز از رقابت‌های‌ کاراته دانشجویان جهان در حالی پیگیری شد که دو ورزشکار کشورمان موفق به راهیابی به دیدار فینال و یک کاراته کا به مسابقه رده بندی رسید.

به گزارش ایسنا، در دومین روز از برگزاری مسابقات کاراته دانشجویان جهان که در کشور ژاپن در جریان است ، ملیکا احدی و صالح اباذری به فینال راه یافتند و بهنوش نجفی برای کسب مدال برنز رقابتهای جهانی راهی دیدار رده بندی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا براین گزارش در رقابت‌های امروز که در بخش کومیته انفرادی پیگیری شد ، ملیکا احدی در وزن منهای ۶۱ کیلو گرم حریفانی از کشورهای لهستان، ایتالیا و چین تایپه را با شکست بدرقه کرد و به فینال رقابت‌های دانشجویان رسید تا برای کسب نشان طلا به مصاف حریفی از ژاپن برود. در وزن منهای ۶۸ کیلو گرم بهنوش نجفی بعد از شکست ۲ بر یک مقابل کاراته کای ژاپنی، با راهیابی حریف به فینال، مبارزاتش را در جدول شانس مجدد دنبال کرد که با برد ۶ بر صفر برابر حریف چین تاپیه ای، در آخرین پیکار و برای کسب نشان برنز دانشجویان جهان به دیدار حریفی از هنک کنگ خواهد رفت.

همچنین صالح اباذری در وزن مثبت ۸۴ کیلو گرم ۴ بر صفر حریف فرانسوی را برد و با نتیجه ۲ بریک حریف مجارستان را با شکست بدرقه کرد و راهی دیدار نهایی شد و در فینال باید به مصاف نماینده ژاپن برود.

امروز همچنین میلاد بهمنی و مهدی خدابخشی با شکست برابر حریفانی از کره جنوبی و چین تایپه و شبنم واحدی با باخت مقابل حریف ژاپنی از گردونه رقابت‌ها کنار رفتند. لازم به ذکر است روز گذشته، ابوالفضل شهرجردی در کاتای انفرادی، آویشن باقری در وزن منهای ۵۵ به فینال راه یافتند و علی مسکینی در وزن منهای ۶۰ به دیدار رده بندی رسید تا برای مدال برنز با حریف ایتالیایی مبارزه کند.

مهدی رحیمی نژاد در وزن منهای ۶۷ و فائزه چیذری در وزن ۵۰ کیلو گرم نیز برای کسب مدال برنز باید به ترتیب برابر حریفانی از استرالیا و جمهوری چک قرار بگیرند. یازدهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا در شهر کوبه ژاپن از روز گذشته با حضور ۲۳۹ کاراته کا از ۳۳ کشور آغاز شده و تا روز یکشنبه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام کاراته دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۷۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پهلوانان ایران در فینال رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، مسابقات پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا از صبح امروز در شهر بیشکک قرقیزستان در حال برگزاری است که در پایان مسابقات نوبت صبح، ۴ نماینده کشورمان ساروی، گرمسیری، رستمی و اسماعیلی به دیدار فینال راه یافتند و یک نماینده دیگر ایران، ده بزرگی راهی دیدار رده بندی شد.

 در پایان مسابقات مقدماتی سعید اسماعیلی در وزن ۶۷ کیلوگرم، محمدرضا رستمی در وزن ۷۲ کیلوگرم، رسول گرمسیری در وزن ۸۲ کیلوگرم و محمدهادی ساروی در وزن ۹۷ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند و امیررضا ده بزرگی در وزن ۶۰ کیلوگرم به دیدار رده بندی رفت.

نتایج نمایندگان کشورمان در این مسابقات به شرح زیر است:

در وزن ۶۰ کیلوگرم امیررضا ده بزرگی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر جوی هوانگ از چین تایپه را از پیش رو برداشت. وی در دور سوم مقابل اسلام جان عزیزاف از تاجیکستان را با نتیجه ۸ بر ۵ از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این دیدار مقابل ژولامان شارشنبیکوف قهرمان دنیا از قرقیزستان با نتیجه ۱۱ بر صفر مغلوب شد و راهی دیدار رده بندی شد.

در وزن ۶۷ کیلوگرم سعید اسماعیلی در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر لی لی از چین را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۸ بر صفر فیروز میرزارجب اف از تاجیکستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی دراین مرحله مقابل روشن آتدایف از ترکمنستان با نتیجه ۱۰ بر صفر به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. اسماعیلی در دیدار پایانی با رازاک بیشیکیف از قرقیزستان کشتی می‌گیرد.

در وزن ۷۲ کیلوگرم محمدرضا رستمی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۵ بر ۳ مقابل جی لنگ از چین به برتری رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر عادیلخان ساتایف از قزاقستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. رستمی در این دیدار به مصاف شینگو هارادا از ژاپن می‌رود.

دروزن ۸۲ کیلوگرم رسول گرمسیری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر سیجین یانگ از کره جنوبی را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی رفت. وی در این دیدار با نتیجه ۷ بر ۷ از سد بکزات اورونخول اولو از قرقیزستان گذشت و به دیدار فینال راه یافت. گرمسیری در دیدار پایانی با تایزو یوشیدا از ژاپن سرشاخ می‌شود.

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر بادامدورج بالتمونخ از مغولستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. وی در این مرحله مقابل جئونگ یئول ون از کره جنوبی با نتیجه ۸ بر صفر به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. ساروی در این دیدار با یوسوف ماتسی اف از قزاقستان مبارزه می‌کند.

دیگر خبرها

  • صعود وفایی به یک هشتم قهرمانی جهان با شکست حریف ۱۷ ساله
  • نماینده بسکتبال خراسان شمالی حریف خود را شکست داد
  • فدراسیون کاراته سال پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • فدراسیون کاراته سال بسیار پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • پهلوانان ایران در فینال رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا
  • آتش‌بازی اسماعیلی برای صعود به فینال
  • پیروزی وفایی در اسنوکر مقدماتی قهرمانی جهان
  • علیزاده اولین طلای ایران را دشت کرد
  • پویا دادمرز به فینال کشتی فرنگی قهرمانی آسیا صعود کرد
  • صعود پویا دادمرز به فینال کشتی فرنگی قهرمانی آسیا