Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ستاره برزيلي پاري سن ژرمن سکوتش را شکست و اعلام کرد که در اين تيم فرانسوي مي ماند.
به گزارش خبرگزاري فارس، روز گذشته رسانه ها اعلام کردند که باشگاه پاري سن ژرمن براي فروش نيمار، ستاره برزيلي خود رضايت داد و مبلغي را براي فروش او تعيين کرده است. گمانه زني ها درباره پيوستن نيمار به رئال مادريد پس از اين خبر به اوج خود رسيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نيمار پس از يک روز از اين خبلر سکوتش را شکست و در مصاحبه شبکه فاکس اسپورت گفت: من با پاري سن ژرمن قرارداد دارم و من به اينجا براي چالشي جديد آمده ام. وجود چيزهاي خوب و ايجاد اهداف هيچ چيزي تغيير نکرده است. اميدوارم در فصل آينده به همراه پاري سن ژرمن موفقيت هاي بيشتري کسب کنيم. 
وي درباره پيوستن بوفون به پاري سن ژرمن گفت: متا خوش شانس بوديم که اين دروازه بان بزرگ به تيم ما آمد. ما دلايل زيادي براي خوشحال داريم. باعث افتخار است که در کنار دروازه بان بزرگ ايتاليايي بازي کنم و از شخصيت بزرگش درس بگيرم.
انتهاي پيام/س

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۷۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکر بازیکنان پاری سن ژرمن از هواداران خود در ورزشگاه پس از پیروزی مقابل بارسلونا در اسپانیا / فیلم

شب گذشته و پس از پیروزی بزرگ پاری سن ژرمن در خانه بارسلونا و راهیابی این تیم به جمع 4 تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری، بازیکنان تیم فرانسوی به سمت جایگاه تماشاگران خودی در ورزشگاه رفته و از آنان تشکر کردند.

دانلود (5.5MB)

دیگر خبرها