Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: بررسی، اصلاح و رفع این مطالبات بدون هماهنگی و تعامل همه اجزا، ممکن نیست و باید با تمام ظرفیت به یکدیگر کمک کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما؛ مهدی میقانی در نشستی با حضور شرکت ها و انجمن های کارفرمایی حمل و نقل بین المللی و بین شهری کالا در گلستان، شرایط استان را در موضوعات صنفی بخش حمل و نقل بسیار بهتر از سایر استان های کشور بیان کرد و افزود: بسیاری از موضوعات، مربوط به ناآگاهی متصدیان و دست اندرکاران شرکت ها بوده و به سادگی قابل حل است و اگر به آنها پرداخته نشود، چالش برانگیز خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میقانی از تعامل خوب بخش حمل و نقل کالا داخلی و بین الملل تشکر کرد و در عین حال گفت : در برخورد با مسایل غیرقانونی و غیراخلاقی، اغماض و کوتاهی نکرده و برخورد سریع و جدی خواهیم داشت.

وی ادامه داد : برخی از مشکلات، معلول علت هایی هستند و برای شفاف سازی قوانین و موانع موجود آنها، اقداماتی در سطح استان و کشور در دست اجراست اما مهم؛ توجه و رعایت حق و انصاف در حل آنهاست.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان اظهارکرد: گام های اولیه ای برای کاهش و یا رفع مطالبات بحق رانندگان از جمله تامین لاستیک مورد نیاز ناوگان، واقعی کردن نرخ کرایه ها، برقراری بیمه تکمیلی رانندگان و دست اندرکاران شرکت ها برداشته شده و برخی موضوعات دیگر بویژه در بخش حمل و نقل بین المللی، در سطح ملی در حال پیگیری است.

میقانی اضافه کرد : موضوع دوزبلاغ، مطالبات رانندگان و شرکت ها از شرکت های حمل و نقل خلیج فارس و آبادان، تمدید کارت هوشمند رانندگان بومی، رعایت سقف مجاز اخذ کمیسیون از رانندگان توسط شرکت ها، بیمه شدن کرایه حمل، ماده 12، کاهش کرایه حمل فرآورده های نفتی، ممنوعیت ورود کامیون های خالی ترکمنستان به ایران، نوسازی ناوگان و اندیشیدن تدابیری برای ارز، از موضوعات مورد چالش در بخش حمل و نقل بین المللی بوده که حاضرین در نشست به آن پرداختند.

وی بیان کرد : 75 شرکت حمل و نقل کالا و 19 شرکت و یک نمایندگی در بخش حمل و نقل بین المللی در استان گلستان فعال هستند و تعداد شرکت های حمل و نقل مسافری هم در استان 76 شرکت می باشد.

انتهای پیام /

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۷۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت خانه احزاب استان گلستان از عملیات غرورآفرین «وعده صادق»

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ استاندار در این همایش گفت: عملیات غرورآفرین «وعده صادق» پاسخی به حمله و تجاوز دشمن بود.

دکتر علی‌محمد زنگانه با تقدیر از اقدام شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ادامه داد: من از همه احزاب که نسبت به آگاهی بخشی به جامعه و حمایت از این عملیات غرورآفرین تلاش کردند سپاسگزارم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • چالش‌های موجود در ارائه خدمات به زنان سرپرست خانوار
  • اقدام زیبا و تحسین‌برانگیز یک پاکبان در زنجان
  • گردهمایی موسسات مردمی گلستان در زمینه خانواده، جمعیت و هویت زن امروز در گرگان
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • چرخه اقتصادی کشور وابسته به قشر کارگر است
  •  استفاده از ظرفیت‌های مردمی بهترین راه برای حل معضلات اجتماعی
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • بهترین راه برای برطرف شدن معضلات اجتماعی استفاده از ظرفیت‌های مردمی است
  • حمایت خانه احزاب استان گلستان از عملیات غرورآفرین «وعده صادق»
  • باران و لغزندگی جاده‌های گلستان