Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از  فارس، نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز در این مراسم گفت: اگر کسانی نسبت به حقوق فرزندان امام هفتم(ع) بی مهری و کم لطفی کرده اند، دوباره به سوی این امام زادگان بازگردند. حجت الاسلام و المسلمین لطف الله دژکام در جمع کاروان های زایرین پیاده حرم حضرت احمد بن موسی شاهچراغ(ع) که این آستان مقدس گرد هم آمده بودند در سخنانی گفت: مردم ولایت مدار فارس برای تجدید عهد و پیمان با ولایت اهل بیت(ع) در محضر این سید سادات اعاظم جمع شده اند تا با همه ارزش های اسلامی و ایمانی تجدید بیعت داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: مردان وزنان با ایمان و با صلابت از راه های دور با پای پیاده حرکت کرده اند تا به جوار این امام زاده واجب التعظیم برسند و عرض ادب خود را به پیشگاه این امام زاده انجام دهند. امام جمعه شیراز گفت: رهبر گرامی انقلاب اسلامی در سفر خود به فارس، حرم سوم اهل بیت(ع) را که شاید مورد بی مهری بعضی از برنامه ریزان در سطح استانی و ملی قرار گرفته بود بار دیگر احیا کردند و به یاد ما آوردند. دژکام با اشاره به حرکت کاروان های پیاده به سمت حرم حضرت شاهچراغ(ع) تصریح کرد: امروز ما افتخار داریم که مردم فارس این حرکت طوفنده را آغاز کردند که اگر کسانی نسبت به حقوق این امام زادگان بلافصل، فرزندان امام هفتم(ع) بی مهری و کم لطفی کرده اند، دوباره به سوی این امام زادگان بازگردند و شهر و استانمان که به محوریت این امام زاده ها نورانیت، عزت و عظمت داشته است از نگاه ساختار فیزیکی و از نگاه فرهنگی و دینی دوباره بازسازی کنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اهل بیت حرم مطهر مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مردان نماینده ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۸۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پرشور برنامه های انقلابی در اسلامشهر اهمیت فراوانی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی در دیدار با حجت الاسلام محمدباقر برقراری طی سخنانی با اشاره به در پیش بودن ایام دهه کرامت اظهار داشت: متولیان امر در اسلامشهر از همه ظرفیت‌های موجود فرهنگی و تبلیغی برای بزرگداشت دهه کرامت استفاده کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: اسلامشهر از جمله شهرهای مهم و پرجمعیت استان تهران محسوب شده و بزرگداشت ایام الله و برنامه‌های انقلاب در این شهرستان با توجه به نزدیکی به پایتخت و اهمیت سیاسی و فرهنگی آن، بسیار مهم و ضروری است.

وی مردمی سازی برنامه‌ها و استفاده از ظرفیت‌های مردمی را از مهمترین رسالت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دانست.

کد خبر 6088724

دیگر خبرها

  • اجرای پرشور برنامه های انقلابی در اسلامشهر اهمیت فراوانی دارد
  • ترمیم حرم‌ مطهر ائمه تعظیم شعائر اسلامی است
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره)
  • دستور وزیر کشوربه استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • ویژگی‌های حضرت حمزه(س) در بیان قرآن و روایات
  • جشن‌های دهه کرامت از ۲۰ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • ارسال ۳۰ اثر ادبی به کنگره ملی امام‌زادگان محروق(ع) نیشابور
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسوولان ملی برگزار شد