Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار عسلویه با تاکید بر توجه به اجرایی شدن مسئولیت‌های اجتماعی پارس جنوبی گفت: پتروشیمی‌های مستقر در پارس جنوبی پیوست‌های اجتماعی صنعت را در مناطق پیرامونی اجراء کنند. ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸ استانها بوشهر نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از عسلویه، عبدالنبی یوسفی صبح امروز در نشست با مدیرعامل شرکت پتروشیمی مروارید و عضو شورای راهبردی پتروشیمی‌ها در عسلویه به نقش مهم این صنعت در توسعه و پیشرفت کشور پرداخت و اظهار داشت: صنعت نفت، گاز و پتروشیمی در شهرستان عسلویه بخش بزرگی از چرخ‌های صنعت کشور را به گردش در می‌آورد و تمام تلاش‌های لازم صورت می‌پذیرد تا مشکلات این بخش در شهرستان عسلویه و استان بوشهر برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار عسلویه در این نشست همکاری بیشتر پتروشیمی‌های فعال در منطقه در توجه به محیط پیرامونی و پیوست اجتماعی صنعت در شهرستان را خواستار شد و گفت:  توجه به اجرایی‌شدن مسئولیت‌های اجتماعی پارس‌جنوبی مورد تاکید است که در این راستا پتروشیمی‌های مستقر در پارس جنوبی پیوست‌های اجتماعی صنعت را در مناطق پیرامونی اجراء کنند.

عبدالنبی یوسفی اشتغال جوانان بیکار را یکی از دغدغه‌های عمومی مردم عسلویه خواند و افزود: تلاش برای اشتغال این جوانان اقدامی برای پیگیری خواسته عمومی مردم ساکن در منطقه عسلویه و جامعه پیرامونی است.

 مدیر عامل پتروشیمی مروارید و عضو شورای راهبردی پتروشیمی‌ها  نیز در این نشست در ارتباط با به کارگیری نیروی‌های بومی و توجه به پیوست اجتماعی صنعت در شهرستان قول همکاری داد و افزود: در آینده‌ای نزدیک اقداماتی در این زمینه ها صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ز

R41363/P41362/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۸۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، احمد باهوش بیان کرد: یکی از ارکان اصلی در تولید ۷۵ درصدی گاز و محصولات جانبی مجتمع گاز پارس جنوبی برای مصرف کشور، بهره‌مندی از توان و دانش ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر کارگر ارزشمند و خلاق در بزرگ‌ترین مجموعه تولید گاز کشور است.

وی به حجم تولید گاز شیرین و تزریق به خط سراسری در سال ۱۴۰۲ اشاره و تصریح کرد: پارسال بیش از ۲۲۵ میلیارد مترمکعب گاز طبیعی از سکوهای سرچاهی میدان مشترک پارس جنوبی دریافت کردیم که با استفاده از توان، دانش و نوآوری کارگران و متخصصان خط مقدم جبهه اقتصادی بیش از ۱۹۶ میلیارد و ۱۰۹ میلیون مترمکعب، شیرین‌سازی و به خطوط سراسری تزریق شد.

کد خبر 6089889 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر
  • تولید گاز در سکوی شماره ۲۳ پارس جنوبی در خلیج فارس
  • شهید شاخص استان بوشهر از شهرستان عسلویه معرفی می شود
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد
  • مهندسی معکوس قطعات پتروشیمی پارس جنوبی به همت دانش بنیان‌ها
  • دو محصول ایرانی به جمع فینالیست‌های جشنواره صنعت بازی منا پیوست
  • پیش راه‌اندازی واحد اوره پتروشیمی هنگام در عسلویه
  • تولید ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های پارس جنوبی
  • سروری‌مجد: مدارس عالی مهارتی برای رفع نیاز صنایع تأسیس می‌شوند
  • لزوم توجه به پیوست فرهنگی و رسانه‌ای جهت اجرای شعار سال