Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اصفهان؛ کارشناس جها د کشاورزی گفت: حیدر عشوری کارآفرین جوان روستای چریان با احداث دو هکتار گلخانه ی کشت آلوئه ورا و باغی با 12هزار اصله درخت انار و 20گونه گیاه دارویی چای ترش، به لیمو و دو هزار درخت سیب، گردو پسته و گلابی کمربندی سبز در منطقه خشک استان اصفهان ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسن احمدی افزود: این کارآفرین حداقل آب موجود در مزرعه را ذخیره و با استفاده از سامانه آبیاری تیپ، مصرف آب را درمقایسه با آبیاری سنتی به یک پانزدهم کاهش داده است.
حیدر عشوری با فراوری آلوئه ورا را با کمک خانواده اش سالانه یک تن انواع شربت، ترشی ومربای آلوئه را را از داخل روستای چریان با واسطه به کشورهای اروپایی و آسیایی صادر می کند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان کشت گیاه دارویی آلوورا کمربند سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۸۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان و کارکنان دانشگاه یاسوج

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، دانشجویان با سردادن شعار حیدر حیدر یا حیدر و شعار مرگ بر اسرائیل شادمانی خود را نشان دادند و از اقدام سپاه پاسداران تشکر کردند.

در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت فرماندهان و مستشاران نظامی ایران، بامداد یکشنبه ۲۶ فروردین، دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان بخشی از تنبیه آن رژیم جنایتکار طی عملیات «وعده صادق» با رمز مقدس «یا رسول الله» با موفقیت اهدافی را در داخل سرزمین‌های اشغالی با ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار دادند.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1227183 برچسب‌ها اسرائیل

دیگر خبرها

  • با دروغ‌پردازیِ قتل یک دختر می‌خواهند اهمیت «وعده صادق» را به حاشیه برانند
  • اجتماع وعده صادق با نوای حیدر حیدر در حرم رضوی+ تصاویر
  • کارآفرین اردبیلی مهمان برنامه «کار خونه»
  • طنین «حیدر حیدر» در اجتماع مردمی وعده صادق حرم رضوی
  • چگونه با کمک عسل، گیاه آلوئه ورا را در خانه تکثیر و پرورش دهیم؟ (فیلم)
  • عکس | سازه حاشیه ساز خانه مداحان جمع آوری شد
  • سازه حاشیه ساز خانه مداحان جمع آوری شد
  • حاشیه امن برای زورگیران خشن مسلح؛ تعطیلی صدور احکام محاربه؟!
  • بهره‌برداری از خط ۵ بی‌آرتی اصفهان تا نیمه نخست ۱۴۰۳
  • تجمع دانشجویان و کارکنان دانشگاه یاسوج