Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجتبی بیهقی سرپرست معاونت اجتماعی مرزبانی خراسان رضوی گفت: پیکر مطهر شهید محمد‌حسین فنایی که در درگیری مسلحانه با اشرار به شهادت رسیده بود؛ شنبه ساعت ۰۸:۳۰ از مهدیه مشهد به‌سمت حرم مطهر رضوی با حضور مقامات استانی و مردم قدرشناس مشهد، تشییع می‌شود.

سرپرست معاونت اجتماعی مرزبانی خراسان رضوی افزود: پیکر این شهید فداکار، بعد از طواف در حرم مطهر و اقامه نماز، در قطعه شهدای بهشت رضا (ع) به‌خاک سپرده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است؛ سرباز وظیفه محمدحسین فنایی، همزمان عصر چهارشنبه ۲۷ تیرماه، در حین پایش و کنترل نوار مرزی در درگیری با اشرار در محدوده میل ۱۷ گروهان مرزی لار در هنگ مرزی زاهدان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/پ

شهدای مدافع حرم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهدا مدافع حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۸۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خون پاک شهدا موجب اقتدار و عزت ایران اسلامی شده است

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی کوشا ظهر چهارشنبه در یادواره شهدای مدافع حرم که با محوریت شهید سردار امان الهی که در مسجد حضرت ولیعصر (عج) برگزار شد، ضمن تسلیت و تبریک شهادت سردار امان الهی اظهار کرد: شهید امان الهی از شهدای قدس بودند که به دست رژیم خبیث صهیونیستی به درجه شهادت نائل آمدند و افتخاری برای کشور و دیار گروس هستند.

وی افزود: امروز خون پاک شهدای گرانقدر موجب اقتدار و عزت ایران اسلامی شده است و تزلزل رژیم صهیونیستی را به دنبال داشته است.

استاندار کردستان اضافه کرد: امروز ما شاهد هستیم که روز به روز این رژیم کودک کش به پایان خود نزدیک می‌شود و این به برکت خون شهدای مانند شهید امان الهی است که در ماه مبارک رمضان به دست رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

زارعی کوشا خاطر نشان کرد: از خداوند می‌خواهیم که معرفت شناخت شهدا را به ما عطا کند تا بتوانیم رهروان خوبی برای این این بزرگواران باشیم.

کد خبر 6081011

دیگر خبرها

  • پیکر جانباز شهید «کلیوند عباسی» در اهواز تشییع شد
  • تشییع پیکر مادر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • شمار شهدای غزه از مرز ۳۴ هزار تن گذشت
  • (تصاویر) تشییع پیکر پرویز داوودی
  • (تصاویر) تشییع پیکر پرویز داودی
  • طوفان‌الاقصی|شهادت ۵ کودک در حمله رژیم صهیونیستی به آوارگان غزه/ بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
  • اقتدار و عزت ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا
  • اجلاسیه ۱۱۶ شهید امدادگر استان سمنان برگزار می‌شود
  • خون پاک شهدا موجب اقتدار و عزت ایران اسلامی شده است
  • تشییع پیکر مطهر رزمنده دوران دفاع مقدس در شهرکرد