Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@13:50:22 GMT

آخرین وضعیت پرداخت یارانه نقدی به احزاب

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۵۸۶۰۲

آخرین وضعیت پرداخت یارانه نقدی به احزاب

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی خانه احزاب، آخرین وضعیت پرداخت یارانه نقدی به احزاب را تشریح کرد.

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیته اطلاع‌رسانی خانه احزاب، آخرین وضعیت پرداخت یارانه نقدی به احزاب را تشریح کرد.

حسین کنعانی‌مقدم رئیس کمیته اطلاع‌رسانی خانه احزاب با اشاره به علت عدم واریز یارانه خانه احزاب از سوی وزارت کشور گفت: براساس آخرین مذاکرات رئیس خانه احزاب با مسئولان کمیسیون ماده ۱۰ احزاب وزارت کشور، با توجه به اختلاف نظراتی که در خصوص مفاد آیین نامه نحوه امتیازدهی به عملکرد احزاب میان خانه احزاب و وزارت کشور وجود دارد، این آیین نامه هنوز به تصویب نرسیده است و تا زمانی که این آیین نامه به تصویب نرسد، بودجه درنظر گرفته شده برای احزاب به حسابشان واریز نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پیشنهاد خانه احزاب این بود که تا آیین نامه به تصویب برسد، بخشی از یارانه ۲ میلیارد تومانی احزاب که در اختیار وزارت کشور است، برای هزینه کنفرانس‌ها و جلسات خانه احزاب به حساب خانه احزاب واریز و مابقی این پول نیز پس از تصویب آیین نامه، بر اساس عملکرد احزاب به شکل عادلانه تقسیم شود که با این درخواست خانه احزاب مخالفت شد و پرداخت کامل پول به تصویب نهایی آیین نامه موکول شد.

کنعانی مقدم با اشاره به اظهارات بازرس خانه احزاب که گفته بود عدم پرداخت یارانه احزاب از سوی وزارت کشور نوعی گروکشی سیاسی است، گفت: بعید است که وزارت کشور بخواهد وارد این بحث‌ها شود.

رئیس کمیته اطلاع رسانی خانه احزاب با انتقاد از عدم بررسی نتایج کنگره احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ گفت: با وجود اینکه اکثریت احزاب با برگزاری کنگره فوق‌العاده، کار تطبیق اساسنامه‌شان با قانون جدید احزاب را به پایان رسانده‌اند، اما کمیسیون ماده ۱۰ احزاب مجددا طی نامه‌ای که برای تمامی احزاب ارسال کرده، درخواست تطبیق اساسنامه تشکل‌های سیاسی با قانون جدید احزاب کرده که این موضوع نشان می‌دهد کمیسیون ماده ۱۰ تاکنون جلسه‌ای به منظور بررسی نتایج کنگره احزابی که اساسنامه خود را با قانون جدید تطبیق داده‌اند تشکیل نداده است.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003YEh

منبع: فردا

کلیدواژه: خانه احزاب یارانه نقدی کنعانی مقدم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۸۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ آخرین وضعیت فهرست های احزاب برای دور دوم انتخابات مجلس

عبدالحسین روح الامینی، معاون احزاب شورای ائتلاف، آخرین وضعیت فهرست های احزاب برای دور دوم انتخابات مجلس را اینگونه روایت کرد.

دریافت 3 MB

دیگر خبرها

  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد
  • فیلم/ آخرین وضعیت فهرست های احزاب برای دور دوم انتخابات مجلس
  • شارژ کالابرگ الکترونیک یک ماه زودتر از یارانه نقدی است
  • آمار هولناک از وضعیت فقر مطلق /پرداختی‌ها چقدر از هزینه پایین‌ترین‌دهک‌ها را پوشش می‌دهد؟
  • عدم کفایت مستمری نهادها و یارانه نقدی برای پوشش فقرمطلق
  • زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها
  • آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی این ماه همراه با سورپرایز
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی اردیبهشت همراه با سورپرایز
  • آیین نامه طبیعت‌گردی ابلاغ شد/ آفرودسواران ساماندهی می‌شوند