Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ استاندار در نشست شورای اداری استان گفت:دولت با برنامه ریزی و با توان مضاعف برای پیشرفت امور و ساماندهی طرح های عمرانی حرکتی را آغاز کرده است.

احمدی با بیان اینکه در راستای این امر۲۰ طرح شناسایی و آماده واگذاری است افزود: یکی از مهمترین برنامه های دولت واگذاری طرح ها به بخش خصوصی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی با اشاره به شرایط اقتصادی کشور ادامه داد: درراستای توسعه،کشور نیازمند مدیر دغدغه دار، وقت شناس، کارآمد و متعهد است و اگر مدیری نمی تواند با این مشی و روند حرکت کند خود را کنار بکشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تکریم ارباب رجوع، میز خدمت و خدمات الکترونیک را از مهمترین اقدامات برای رفع مشکلات مردم عنوان کرد و ادامه داد: هفته دولت نزدیک است و باید استارت خدمات نظام زده شود و تا 22 بهمن به صورت ماهانه یک طرح به بهره برداری برسد.

احمدی با بیان اینکه برخی مدیران خدمات نظام و دولت را برای مردم تبیین نمی کنند گفت: در راستای خدمات رسانی مناسب به مردم، باید تا یک ماه آینده میز خدمت در تمام دستگاه های اجرایی استان ایجاد شود.

وی افزود: مدیران باید در هر جایگاهی با تبعیض و فساد مقابله کنند چراکه مردم ما همواره کمبودها، تهدیدهای دشمنان و مشکلات را تحمل می کنند اما تبعیض را تحمل نمی کنند.

احمدی از مدیران دستگاههای اجرایی خواست با هدف پیگیری ورفع مشکلات به شهرستانها، بخش ها و روستاهای استان سفر واز نزدیک مشکلات مردم در حوزه های مختلف را جویا و برای رفع آن تلاش کنند.

وی با بیان اینکه ادارات باید از انرژی های تجدیر پذیر در حوزه آب استفاده کنند، تاکید کرد: اداره برق استان باید جدول زمان بندی قطعی برق را تعیین تا از طریق استانداری به دستگاها ابلاغ شود.

انتهای پیام/د

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۸۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی «صبا»/ بهره‌برداری مرکز تا پایان امسال

مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی صبا را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، سید محمد ناظم رضوی درباره آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی صبا عنوان کرد: مسائل حقوقی این پروژه رفع شده‌اند و در حال حاضر با توجه به اینکه این فضا سال‌ها بلااستفاده مانده است، برای بازنگری طرح مشاور گرفته شده است.

وی افزود: مشاور میزان کار باقی‌مانده و تکمیل بخش‌هایی که در گذشته نیمه کاره مانده یا حتی به مرور زمان نیاز به بازنگری دارند و به نوعی نیاز است بخش‌هایی را مجدد به صورت ویژه طراحی کنند را برآورد می‌کند.

رضوی با اشاره به اینکه منطقه ۷ به عنوان مجری در این پروژه نقش خواهد داشت، گفت: به احتمال بسیار قوی طی ماه‌های اخیر کار اجرای عملیاتی این پروژه را انجام خواهیم داد، بودجه‌ای هم برای این امر در نظر گرفته شده است. شهرداری منطقه ۷ نیز عملیات اجرایی پروژه را عهده‌دار خواهد بود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اگر تمام بخش‌ها و شریک سرمایه‌گذار به تعهدات خود عمل کنند، به احتمال بسیار قوی تا پایان ۱۴۰۳ می‌توانیم بخش فرهنگی و تجاری را توأمان راه‌اندازی کنیم.

بر اساس گزارش سایت شهر، وی در پایان گفت: امیدوارم امسال اتفاقات خوبی را با دستور شهردار و بخش‌های مختلف مدیریت شهری برای شروع قسمت پایانی و تکمیل فاز بهره‌برداری شاهد باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تلاش می‌کنیم بخشی از خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی «صبا»/ بهره‌برداری مرکز تا پایان امسال
  • شدت و حجم باورنکردنی باران در کهگیلویه‌وبویراحمد | ویدئو
  • ارایه خدمات ۳۰ گروه جهادی به جامعه هدف در بوانات
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • بهره برداری از یکصد واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • شش مولفه اقتصاد مقاومتی متعلق به مردم است 
  • نقش شوراها در تحقق شعار سال انکار ناپذیر است
  • غفلت در بهره‌برداری از میادین مشترک نفت و گاز، چه بر سر آینده اقتصاد می آورد؟