Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@20:09:38 GMT

محمد نوری، آقای گل بازی‌های تدارکاتی پارس جم

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۵۸۶۹۱

کاپیتان پارس جنوبی در بازی‌های تدارکاتی تیمش عملکرد خوبی داشته است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم پارس جنوبی جم در تمرینات پیش فصل خود بازی‌های تدارکاتی زیادی انجام داد تا آماده لیگ برتر هجدهم شود. 


شاگردان مهدی تارتار طی دو هفته گذشته 7 بازی تدارکاتی مقابل پیکان،‌سپاهان، تیم ملی امید، صنعت نفت آبادان، مس کرمان، گل‌گهر سیرجان و سایپای تهران برگزار کردند که در هیچ کدام از این مسابقات شکست نخوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته قابل توجه در این بازی‌های دوستانه عملکرد خوب محمد نوری کاپیتان باتجربه پارس جنوبی است.


نوری در بازی با تیم ملی امید و روز گذشته در جریان تساوی یک بر یک مقابل سایپا برای تیمش گلزنی کرد تا بهترین گلزن تیمش در 7 مسابقه تدارکاتی مذکور لقب بگیرد. بی تردید مهدی تارتار برای لیگ هفدهم حساب ویژه‌ای روی بازیکنان باتجربه تیمش باز کرده و محمد نوری یکی از نفراتی است که می تواند در طول فصل به تیمش کمک کند.


نوری در کنار میثم نقی‌زاده، ‌حسین پورامینی، روح‌الله سیف‌اللهی و حامد نورمحمدی بازیکنان باتجربه پارس جنوبی برای لیگ برتر هفدهم به شمار می‌روند.


عکس‌ها: حامد عراقی

 

 

 

پارس جنوبی جم محمد نوری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پارس جنوبی جم محمد نوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۸۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی اینترمیامی با آتش‌بازی مسی

به گزارش  ورزش سه، اینترمیامی بامداد امروز به وقت ایران در چارچوب رقابت‌های دیگه فوتبال آمریکا روبه‌روی نشویل به میدان رفت و موفق شد با نتیجه ۱-۳ برابر این تیم به پیروزی برسد و سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد.

شاگردان تاتا مارتینو خیلی زود روی اشتباه مدافع این تیم و در دقیقه دوم بازی گلی را از حریف دریافت کردند اما این لیونل مسی بود که توانست در دقیقه ۱۱ بر روی پاس گل لوئیس سوارز گل مساوی را به ثمر برساند تا نگرانی‌های تیمش را کاهش دهد.

در فاصله ۶دقیقه تا پایان نیمه اول این ستاره آرژانتینی بار دیگر درخشان ظاهر شد و پاس بسیار خوبی را برای سرخیو بوسکتس ارسال کرد که او هم به بهترین شکل از این پاس استفاده کرد و آن را وارد دروازه حریف کرد تا نیمه اول با پیروزی اینترمیامی به پایان رسیده باشد.

تلاش دو تیم برای رسیدن به گل در نیمه دوم بی‌فایده بود اما بار دیگر این مسی بود که در دقیقه ۸۱ و از روی ضربه پنالتی که به سود اینترمیامی اعلام شده بود توانست گل سوم تیمش را به ثمر برساند و این دیدار با درخشش او و با همین نتیجه به پایان رسید تا اینترمیامی به یک پیروزی ارزشمند رسیده باشد.

دیگر خبرها

  • یک استقلالی آب پاکی را روی دست خطیر ریخت | افسوس برای جدایی هایی که نزدیک است
  • وجه مشترک دروازه بانان ملی پوش/ ذخیره های مطمئن جانشین باتجربه ها
  • خانه خوبان ؛ محمد نوری
  • روانخواه: پارس جنوبی دیگر متعلق به تهران نیست!
  • روانخواه پیشنهاد استقلال را تایید کرد
  • بغض و حسرت تاثیرگذارترین بازیکن قرمزها (عکس)
  • بیرانوند از این بازی برمی‌گردد اما...
  • پیروزی اینترمیامی با آتش‌بازی مسی
  • آغاز نهضت فیبرکشی در خراسان جنوبی/نسل ۵ اینترنت به استان می آید؟
  • دل‌نوشته عاشقانه حامد لک برای عبدالله ویسی