Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان از آغاز عملیات مهار آتش سوزی در بخش عراقی تالاب هورالعظیم خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، کیامرث حاجی زاده اظهار داشت: عملیات اطفاء آتش سوزی بخش عراقی تالاب هور العظیم با پیگیری استانداری خوزستان و هماهنگی‌های وزارت کشور، وزارت دفاع، سازمان محیط زیست و با همکاری هوافضای سپاه پاسداران از امروز- جمعه 29تیرماه جاری -  با ۲ فروند آب‌پاش آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:  با توجه به وسعت آتش سوزی این عملیات در روزهای آینده نیز ادامه دارد.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان ادامه داد: این عملیات در حالی صورت گرفته که دمای هوا بالای ۵۰ درجه در منطقه و آسمان را پوششی از دود فرا گرفته است.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 آتش سوزی تالاب سپاه پاسداران مدیریت بحران وزارت دفاع جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۸۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گواهینامه موتورسیکلت برای بانوان فعلا در دستورکار نیست

وزیر کشور درباره گواهینامه موتورسیکلت برای بانوان گفت که فعلا چیزی در دستورکار نیست. - اخبار سیاسی -

 به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مرحله دوم انتخابات مجلس به اندازه دور اول مهم است زیرا با انتخاب مردم، 45 نماینده دیگر راهی خانه ملت می‌شوند. بنابراین همه باید تلاش کنند تا مردم حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای داشته باشند و نماینده مورد نظر خود را انتخاب کنند.

وی افزود: در مرحله دوم 11 هزار و 500 شعبه اخذ رای در 22 حوزه وجود دارد و در واقع 15 استان درگیر رای گیری هستند و کار گسترده‌ای در این دوره داریم تا مردم بار دیگر حماسه جدیدی خلق کنند.

وزیر کشور در ادامه درباره گواهینامه موتورسیکلت برای بانوان هم گفت که فعلا چیزی در دستورکار نیست.

وحیدی در ادامه درباره آتش سوزی شفت هم گفت: دولت از طریق صندوق بیمه حوادث به کسانی که در آتش‌سوزی شفت دچار خسارت شدند کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • بازدید از زنجیره سیب هدف هیات عراقی از سفر به آذربایجان غربی است
  • منابع بودجه‌ای برای مدیریت حوضه آبریز تالاب انزلی کافی نیست
  • مهار آتش سوزی انبار ضایعات کارخانه مدیران خودرو در بم
  • جزییات آتش‌سوزی مدیران خودرو اعلام شد
  • آتش‌سوزی کارخانه خودروسازی بم مهار شد
  • گواهینامه موتورسیکلت برای بانوان فعلا در دستورکار نیست
  • مهار آتش سوزی در فروشگاه پلاسکو در هسته مرکزی شهر اهواز+عکس
  • بلاتکلیفی ۸ ماهه یک مصوبه مهم زیست‌محیطی در استانداری کهگیلویه و بویراحمد
  • عملیات نظامی ایران با این حرکت عجیب، موفق به پایان رسید /ماجرای شهادت و مفقودالاثری ۱۸ اسیر چه بود؟
  • اجرای طرح آبخیزداری موجب مهار سیلاب شد