Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@03:20:15 GMT

طالبان حملات انتحاری در شهرها را آغاز می کند

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۵۸۸۹۸

 «ذبیح الله مجاهد» سخنگوی طالبان ضمن رد گزارش منتشر شده در نیویورک تایمز مبنی بر اینکه نیروهای این گروه حملات انتحاری به مناطق شهری را متوقف کرده اند، گفت که طالبان با تشخیص اهداف، عملیات انتحاری در شهرها را آغاز خواهد کرد.

سخنگوی طالبان با انتشار بیانیه ای گفته است که گزارش نیویورک تایمز که از وی نقل شده است، نادرست است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیویورک تایمز روز گذشته به نقل از مجاهد گزارش داده بود که طالبان به دلیل نگرانی از تلفات غیرنظامیان، پس از این حملات انتحاری را در شهرها انجام نمی‌دهد.

سخنگوی طالبان طی این بیانیه گفت که نیویورک تایمز از مصاحبه وی برداشت نادرست کرده و یا اینکه سخنان وی را از عمد، تحریف کرده است.

وی افزود: خبرنگار نیوریورک تایمز پرسید که چرا بعد از عید فطر در کابل یا شهرهای دیگر، عناصر طالبان حملات انتحاری بزرگ انجام نداده اند؟ پاسخ داده شد که عملیات در شهرها زمانبر است، عناصر طالبان احتیاط می‌کنند و تلاش دارند که اهداف با دقت شناسایی شوند تا در عملیات به غیر نظامیان آسیب نرسد؛ به همین دلیل اجرای عملیات در شهرها به زمان نیاز دارد و با عجله نمی‌توان انجام داد؛  با تشخیص اهداف، این گونه عملیات انجام خواهد شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: نیویورک تایمز طالبان نیویورک عید فطر افغانستان طالبان حملات انتحاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۸۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات زون بندی شبکه آب شهرکرد

محمد کریمی گفت: در جهت ایجاد تعادل فشار آب در شبکه توزیع آبرسانی در غرب و شرق شهرکرد عملیات اجرایی زون بندی با اجرای رینگ‌های اصلی آغاز شد.

وی، هدف از اجرای این طرح را توزیع عادلانه آب در تمامی مناطق شهر عنوان کرد و افزود: شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری برای تامین آب آشامیدنی مردم با تمام توان به تلاش‌های جهادی و شبانه روزی خود ادامه خواهد داد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: از جمله دلایل دیگر لزوم زون بندی توپوگرافی شهر شهرکرد است که اختلاف ارتفاع در نقاطی به ۱۵۰ متر هم می‌رسد.

بیشتر بخوانید

تامین آب شرب ۵۴ روستا و شهر با طرح آبرسانی آتشگاه

وی گفت: شبکه آب آشامیدنی شهر شهرکرد از طریق مخازن ذخیره دوازده گانه که گنجایش ۶۰ هزار متر مکعب آب را دارند تغذیه می‌گردد.

کریمی با اشاره به انجام عملیات آبرسانی برای کوی شهرداری و سرچشمه‌ها در غرب شهرکرد و همچنین معلم و بروم پهنه در شرق شهر اضافه کرد: به علت توسعه شهر در قسمت‌های جدید و نیاز آب بیشتر، شبکه آبرسانی شهرکرد و لوله‌ها کار شده برای آینده نگری نیاز به تقویت دارند که این کار در راستای توزیع عادلانه آب آشامیدنی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: پس از احساس نیاز به انجام زوم‌بندی شبکه آبرسانی در بخش‌های مختلف شهرکرد برای انجام مطالعات تخصصی این کار به مشاور واگذار شد که با تکمیل مطالعات و تصویب در شورای فنی، پیمانکار تعیین شد و قرارداد منعقد گردید و مصالح و اتصالات مورد نیاز نیز تهیه شد و پس از انجام هماهنگی‌های لازم با نظارت مدیریت آب و فاضلاب شهرستان شهرکرد عملیات اجرایی این پروژه آغاز شد.

کریمی گفت: هم اکنون شرکت آب و فاضلاب به ۸۷ هزار مشترک در شهر شهرکرد آبرسانی می‌نماید.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • درانی: پاکستان بیشتر از هند از ناحیه افغانستان آسیب دیده است
  • نماینده ویژه پاکستان درامور افغانستان: ایران و چین شرکای معتمد ما هستند
  • آمادگی رژیم صهیونیستی برای تخلیه رفح و آغاز عملیات زمینی
  • نیویورک‌تایمز: جنگ اوکراین برای ارتش آمریکا حکم رگه طلا را دارد
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر
  • نیویورک تایمز: نابودی حماس ممکن نیست
  • ۲۰۰ روز پس از طوفان‌الاقصی/ درگیری‌های شدید در شمال غزه و حملات توپخانه‌ای به جنوب و مرکز
  • آغاز عملیات زون بندی شبکه آب شهرکرد
  • آغاز عملیات زون‌بندی شبکه آب در غرب و شرق شهرکرد
  • نیویورک تایمز: فعالیت حماس در بالا و زیر زمین ادامه دارد