Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-23@18:59:54 GMT

پیشنهاد اغواکننده تیم قطری به ملی پوش ایران

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۵۸۹۲۱

پیشنهاد اغواکننده تیم قطری به ملی پوش ایران

روزنامه قطری «الوطن» در شماره امروز خود از مذاکره وحید امیری با باشگاه الریان قطر خبر داد.

این روزنامه مدعی شده است باشگاه الریان پیشنهادش را به باشگاه پرسپولیس ارسال کرده است.

جزئیات بیشتری از این مذاکره منتشر نشده است. این در حالی است که مدیر برنامه‌های وحید امیری در مصاحبه‌ای مدعی شده بود منتظر پاسخ باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد است و باشگاه پرسپولیس هم شب گذشته اعلام کرد در انتظار جواب نهایی امیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین روزنامه العرب قطر خبر داد الریان پیشنهاد اغوا کننده‌ای به امیری داده و در انتظار پاسخ این بازیکن است. العرب همچنین از تاکید برانکو بر حفظ امیری خبر داده و لغو نشست روز گذشته این بازیکن با باشگاه را پوشش داده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ورزش فوتبال وحید امیری پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۸۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: فقط به خاطر پرسپولیس به ایران آمدم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛اوسمار ویه‌ امشب مهمان برنامه فوتبال برتر بود.او در این برنامه درباره دوران حرفه‌ای کارش حرف زد که از کار مربیگری در اینترناسیونال در سال 1994 آغاز می‌شود، زمانی که هنوز 20 ساله نشده و تازه دانشگاه خود را آغاز کرده بود.

او در این مورد توضیح داده است: من مثل همه بازیکنان دوست داشتم فوتبال بازی کنم اما در ۱۶-۱۷ سالگی فهمیدم زیاد استعداد فوتبال بازی کردن ندارم.اوسمار در این خصوص ادامه داد: من همیشه دوست داشتم برزیل را در المپیک ببینم و پرچمش همیشه در المپیک بالا باشد. این برایم انگیزه درست کرد که به سمت مربیگری بروم. ترم دوم دانشگاه در تیم اینترناسیونال شروع به کار کردم و تقریبا ۲۰ سال در سه دوره در این تیم کار کردم.

وی افزود: هیچوقت فوتبال حرفه ای بازی نکردم و شاید یک فصل در دانشگاه فوتسال بازی کردم.

سرمربی برزیل درباره انتقال به پرسپولیس هم گفت: دعوتم به ایران خیلی سریع بود. به دوستی در فوتبال سری بی برزیل کمک می‌کردم و وقتی این پیشنهاد آمد، تحقیق کردم و وقتی دیدم چه تیمی من را دعوت کرده، تصمیم گرفتم به ایران بیایم.البته من به خاطر یحیی و پرسپولیس به ایران آمد.36 ساعت وقت داشتم به پیشنهاد پرسپولیس پاسخ بدهم و این کار را انجام دادم.»

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898471

دیگر خبرها

  • پیشنهاد قطری برای ۳ بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • باشگاه قطری روی سه ستاره پرسپولیس دست گذاشت
  • پیشنهاد مشترک باشگاه قطری به سه بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • قطری‌ها ۳ بازیکن پرسپولیس را می‌خواهند
  • پیشنهاد مشترک یک باشگاه قطری به سه بازیکن پرسپولیس
  • پیشنهاد مشترک یک باشگاه قطری به سه بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • 36 ساعت جالب برای قبول پیشنهاد پرسپولیس
  • اوسمار: فقط به خاطر پرسپولیس به ایران آمدم
  • پیشنهاد مذاکره مستقیم با آمریکا برای استحاله اراده ملت ایران/ روزنامه شرق: ایران در عملیات وعده صادق صهیونیست‌ها را پشت خط ترس نگاه داشت
  • معضلی که این فصل پرسپولیس را آزار داد