Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@12:35:04 GMT

ارومیه گزینه میزبانی مسابقات بوکس آسیاست

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۵۹۱۵۴

ارومیه گزینه میزبانی مسابقات بوکس آسیاست

ارومیه- ایرنا- دبیر فدراسیون بوکس کشور گفت: در حال رایزنی با کنفدراسیون آسیایی در راستای کسب امتیاز میزبانی ارومیه برای برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا هستیم.

علیرضا کلانتری روز جمعه در حاشیه مسابقات بوکس دانشجویان کشور در ارومیه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هیات بوکس آذربایجان غربی یکی از هیات های فعال کشور است که ظرفیت و پتانسیل خوبی از نظر ورزشکاران مستعد و جوان در سطوح ملی در اختیار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: نامه نگاری های لازم برای کسب میزبانی با کنفدراسیون بوکس آسیا انجام شده و در صورت کسب نظر مساعد آنها این رویداد مهم آسیایی، سال آینده در شهر ارومیه برگزار می شود.
وی افزود: میزبانی مسابقات آسیایی فرصت مناسبی برای هیات بوکس آذربایجان غربی است تا بوکسورهای جوان و آینده دار استان توانمندی های خود را در عرصه آسیایی نیز به نمایش بگذارند.
کلانتری گفت: رضایت عمومی در خصوص نحوه میزبانی ارومیه در نخستین دوره مسابقات بوکس دانشجویان کشور وجود دارد.
وی اضافه کرد: بر اساس تفاهم و هماهنگی های به عمل آمده بین فدراسیون ورزش های دانشگاهی و فدراسیون بوکس، نفرات انتخابی این مسابقات از سوی دانشگاه پیام نور کشور به رقابت های دانشجویان جهان روسیه اعزام می شوند.
کلانتری گفت: امسال این مسابقات در تقویم فدراسیون بوکس قرار نداشت ولی از سال آینده با قرار گرفتن در تقویم هر 2 فدراسیون بوکس و ورزش های دانشجویی برنامه ریزی جامع و دقیق تری برای انجام آن خواهیم داشت.
وی افزود: برگزاری چنین مسابقاتی پیامدهای خوبی برای هیات میزبان از نظر جلب رضایت فدراسیون، بهره مندی از حمایت های مالی و برگزاری دوره های آموزشی دارد.
به گزارش ایرنا نخستین دوره مسابقات بوکس دانشجویان کشور و انتخابی تیم ملی با حضور 92 ورزشکار از 28 استان سراسر کشور در 25 تیر ماه جاری آغاز و امروز با برگزاری دیدارهای فینال اوزان دهگانه پایان می یابد.
آذربایجان غربی با 6 دانشجوی بوکسور به مربیگری محمدرضا شاطرلو و طاهر جباری در این دوره از رقابت ها حضور دارد که مهدی ماکویی، حسین دانشور و محمد عزیزی ورزشکاران وزن های 75، 81 و 91 کیلوگرم آذربایجان غربی در فینال هستند.
دانشگاه فنی و حرفه ای، فدراسیون بوکس، اداره کل ورزش و جوانان و هیات بوکس آذربایجان غربی در برگزاری این مسابقات مشارکت می کنند.
7156/2093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش بوكس ميزباني بازي هاي آسيايي اروميه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۹۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور استاندار آذربایجان غربی در برنامه صف اول شبکه خبر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی و دبیر کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه در برنامه صف اول شبکه سراسری خبر به تشریح اقدامات دولت در بخشهای مختلف و روند اجرای طرح های نجات دریاچه ارومیه خواهد پرداخت.

این برنامه ساعت  ۱۹:۳۰ امشب دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ پخش خواهد شد.

  

دیگر خبرها

  • تصویب مطالعات طرح ویژه تفصیلی بافت تاریخی شهر ارومیه
  • سال گذشته ۶ میزبانی و ۱۴ اعزام برون استانی توسط هیات بدمینتون قم انجام شد
  • ۷۱ درصد از حجم سد‌های آذربایجان‌غربی پر آب است
  • تعویق مسابقات بوکس نونهالان
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • حضور استاندار آذربایجان غربی در برنامه صف اول شبکه خبر
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • درخشش تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد کشور
  • برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع) در ارومیه
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور