Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی فارس در جلسه معارفه رئیس جدید پخش فراورده‌های نفتی شهرستان‌های لامرد ومهربا اشاره به توزیع ۶.۵ درصد فراورده‌های نفتی کشوردر فارس گفت: این استان روزانه با مصرف ۱۲ میلیون لیتر فراورده‌های نفتی سومین مصرف کننده کشور محسوب می‌شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنی کریمی با تاکید بر اهمیت تامین، انتقال وتوزیع به موقع فراورده‌های نفتی افزود: بیش ازیک هزار نفتکش از ۴ انبار عرضه نفت به بیش از ۲۷۰ نقطه فارس خدمات رسانی می‌کنند .
وی با اشاره به ساخت پالایشگاه بنزین یورو ۵ در شهرستان مهر اظهار امیدواری کرد: با پایان این طرح زمینه اشتغال افراد جویای کار و  بخشی از بنزین مورد نیاز استان فراهم شود .
دراین مراسم امجد خنیاگر بعنوان رئیس جدید ناحیه پخش فراورده‌های نفتی شهرستان‌های لامرد ومهر معرفی و از خدمات مسعود حسنیان مسئول سابق این ناحیه قدردانی شد
شهرستان مهر در ۳۳۴  و شهرستان لامرد در 374 کیلومتری جنوب شیراز قرار دارند 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: توزیع فرآورده های نفتی لامرد مهر معارفه مصرف خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۹۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد

ظاهر وطن‌خواه در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ۳۰۰ پرس غذای گرم به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) به همت مرکز نیکوکاری نسیم مهربان شهرستان پارس‌آباد در بین مددجویان تحت حمایت و نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: مراکز نیکوکاری شهرستان پارس آباد به صورت مستمر در این شهرستان فعالیت می کنند که در مناسبت‌های مختلف در رفع نیازهای مددجویان اقدامات ارزنده‌ای را به انجام می‌رساند.

وطن‌خواه بیان کرد: با مشارکت مراکز نیکوکاری توانسته‌ایم بخش قابل توجهی از نیازهای اساسی خانوار تحت حمایت را برطرف کنیم.

کد خبر 6097599

دیگر خبرها

  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی مردم فارس از تولید انرژی خورشیدی
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • توزیع بیش از ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در فروردین ۱۴۰۳
  • هزینه‌کرد ۵.۵ میلیارد یورویی دولت سیزدهم برای بهبود وضع هوا و کاهش سوختن گازهای مشعل
  • میزان خاموشی برق خراسان رضوی به ۸۶ دقیقه کاهش یافت
  • بیش‌از ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در کشور توزیع شد
  • فیروزکوه و دماوند و ری از تهران جدا خواهد شد؟
  • امدادرسانی به ۱۹ شهرستان درگیر با آبگرفتگی در فارس
  • حساسیت هایی که در نماینده، روشنفکر و مردم نیست
  • اردبیل در شاخص بهره وری نیروی کار پنجم کشور است