Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل بانک ملّی ایران در تماس با رئیس و کارکنان شعبه نعمت آباد این بانک که روز گذشته مورد سرقت مسلحانه قرار گرفته بود، از تلاش همکاران شعبه برای حفظ اموال بانک و مردم تقدیر کرد. آفتاب‌‌نیوز : دکتر محمدرضا حسین زاده در این تماس تلفنی با بیان این که همه کارکنان بانک ملّی ایران اموال بانک و مردم را همچون دارایی خود محافظت می کنند، اظهار کرد: غیرت و مردانگی کارکنان بانک ملّی ایران همواره زبانزد بوده و ستودنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این که کارکنان بانک ملّی ایران حساسیت ویژه ای به امانت داری و حفظ اموال مردم دارند، ادامه داد: اتفاق اخیر در شعبه نعمت آباد، بار دیگر بزرگ منشی و شایستگی های کارکنان بانک را نشان داد.
مدیرعامل بانک ملّی ایران همچنین با تجلیل از فداکاری های همه کارکنان بانک به ویژه همکاران شعبه نعمت آباد، بر لزوم تقدیر شایسته از همکارانی که در سرقت مسلحانه اخیر فداکاری و از اموال بانک و مردم به خوبی محافظت کردند و امانت دار خوبی بودند، تاکید کرد.
روز گذشته سارقی که اقدام به سرقت مسلحانه از شعبه نعمت آباد بانک ملّی ایران کرده بود، با هوشمندی و درایت کارکنان شعبه و حضور به موقع و سریع مأموران نیروی انتظامی پیش از فرار دستگیر و تحویل مقام های انتظامی و قضایی شد.
خوشبختانه‎ در این حادثه، آسیبی به کارکنان و مشتریان شعبه نرسید و پولی نیز مورد سرقت قرار نگرفت.
در پی وقوع این اتفاق، محمود شایان عضو هیأت مدیره بانک ملّی ایران نیز با حضور در شعبه نعمت آباد ضمن دیدار با کارکنان شعبه و تقدیر از خدمات آنها، راهکارهایی برای توسعه خدمت رسانی به مشتریان ارائه کرد.
منبع: روابط عمومی بانک ملّی ایران کد خبر: ۵۳۵۲۵۷ تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بانک ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۹۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاپ ایران‌چک ۵۰۰ هزار تومانی واقعیت دارد؟

مدیر روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد که ‏بانک مرکزی برنامه‌ای برای انتشار قطوع (دنو) پنج میلیون ریالی ندارد.

به گزارش ایسنا، مصطفی قمری‌وفا، مدیر روابط عمومی بانک مرکزی با انتشار متنی در صفحه اجتماعی ایکس نوشت: «بانک مرکزی ضمن تکذیب گمانه‌زنی‌های نادرست رسانه‌ای اعلام می‌کند: برنامه‌ای برای انتشار قطوع (دنو) پنج میلیون ریالی ندارد.

روابط عمومی ‎بانک مرکزی در همین باره مجددا از اصحاب رسانه درخواست می‌کند ضمن دقت‌نظر در انتشار مطالب، اخبار موثق، رسمی و صحیح را از این مرجع دریافت و منتشر نمایند و از اعلام و انتشار اخبار حساس مربوط به حوزه پولی و بانکی به نقل از منابع و مراجع ناشناس و غیررسمی در فضای مجازی به شدت خودداری کنند.»

دیگر خبرها

  • ایران‌چک ۵۰۰ هزار تومانی در بازار؟! + عکس
  • ایران‌چک 500 هزار تومانی در بازار؟! + عکس
  • چاپ ایران‌چک ۵۰۰ هزار تومانی واقعیت دارد؟
  • همراهی بانک ها در تامین مالی پروژه‌ها و طرح‌های توسعه شرکت مس
  • مدیر عامل مؤسسه راینو: جهش تولید با مشارکت مردم، از درون جشنواره‌ های مردمی شکل می‌گیرد/ لزوم فعالیت گسترده در مسیر تبدیل تولیدات مردمی به کسب و کارهای محتوایی 
  • آیت‌الله اعرافی: بانکداری ایران باید پاکیزه شود
  • مصباحی مقدم: انتظارات تورمی مهم‌ترین عامل افزایش تورم است
  • خروج نقدینگی از بانک‌ها عامل پرداخت نشدن وام ازدواج است
  • برگزاری کمیته انتصابات اداره امور شعب شرق تهران با حضور قائم مقام مدیر عامل
  • شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است