Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیر عامل باشگاه گسترش فولاد تبریز گفت: گسترش فولاد یا به فروش کامل می‌رسد و یا هیئت مدیره آن به طور کامل عوض می‌شود و بعد وارد مسابقات لیگ برتر می‌شود.

هوشنگ نصیرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص وضعیت باشگاه گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: هم‌اکنون بازیکنان زیر نظر فیروز کریمی تمرینات خود را دنبال می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
از اقدامات ما در باشگاه عقد قرارد ۳ تا ۵ ساله با بازیکنان مورد نظر باشگاه و کادر فنی بوده است.

وی افزود: ما در این شرایط اصلا کاندید سقوط نیستیم، تیمی گزینه سقوط است که با بازیکنانش قرارداد یک ساله ببندد. ما دور اندیشی کردیم و بازیکنان خوب را برای چند سال به خدمت گرفتیم. ما چند بازیکن جدید را  جذب کرده و هم اکنون این بازیکنان در تمرینات تیم شرکت می‌کنند، اما بنا به دلایلی از گفتن نام آنها معذورم. حتی چند تن از بازیکنانی که اقدام به فسخ قرارداد خود کرده بودند به تیم برگشتند.

مدیر عامل باشگاه گسترش فولاد تبریز در خصوص همکاری‌اش با باشگاه تراکتورسازی تبریز تصریح کرد: من سمتی در این باشگاه ندارم، اما باتوجه به اینکه این تیم هواداران بسیار دارد و در مرکز توجه است من به این تیم کمک می‌کنم و در اصل مشاوره می‌دهم.

نصیرزاده در خصوص وضعیت تیم گسترش فولاد برای ادامه حضور در لیگ برتر خاطر نشان کرد: این تیم در ۲ حالت در لیگ حضور پیدا خواهد کرد و تکلیف آن در چند روز آینده مشخص می‌شود. گسترش فولاد یا به فروش کامل می‌رسد و یا هیئت مدیره آن به طور کامل عوض می‌شود و بعد وارد مسابقات لیگ برتر می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گسترش فولاد باشگاه ایران لیگ مربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۹۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ قرارداد وارن زائر امری با پاری سن ژرمن تمدید شد

استعداد 18 ساله پاری سن ژرمن پاداش درخشش خود را گرفت.

طرفداری | وارن زائر امری، هافبک 18 ساله فرانسوی قراردادش را با پاری سن ژرمن تمدید کرد.

با اعلام باشگاه پاری سن ژرمن پیش از بازی مقابل لوآور، قرارداد وارن زائر امری با این تیم تا تابستان 2029 تمدید شد. قرارداد قبلی این استعداد فرانسوی تنها یک سال دیگر اعتبار داشت. وارن زائر امری که در آکادمی پاری سن ژرمن رشد کرده، از زمان حضور در تیم اصلی در سال 2022 تا الان 69 بازی برای این تیم انجام داده و 5 گل و 6 پاس گل ثبت کرده است.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • تمایل زیمبابوه به استفاده از صنعت تراکتورسازی ایران
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • قهرمان سابق لیگ به یک شرط دوباره مدعی می‌شود
  • برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز مشاوره استان
  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • رسمی؛ اعلام برنامه هفته های 27، 28، 29 و 30 لیگ برتر
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر
  • رسمی؛ قرارداد وارن زائر امری با پاری سن ژرمن تمدید شد
  • سقوط بدترین تیم تاریخ از لالیگا!