Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- همسر دوبلور شخصیت تسوکه گفت: ۵ روز است که او در بیمارستان بستری شده و تغییری در بهبودش حاصل نشده است. همسرم هوشیاری کامل خود را از دست داده و در بیشتر ساعات خواب است.

لیلا صفاریان همسر محمد عبادی دوبلور پیشکسوت در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان درباره آخرین وضعیت جسمانی همسرش گفت: همسرم در بخش آی سی یو بیمارستان فیروزگر بستری است و هوشیاری ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در همین راستا افزود: از 2 سال پیش همسرم ناگهان دچار ضعف جسمانی شد به شکلی که ناگهان زمین می خورد و اشتهایش نیز کم شد. با تزریق آمپول آی بی آی جی قوای جسمانی عبادی برمی گشت و سلامت خود را به دست می‌آورد اما از 15 آبان سال گذشته در مدت دور روز دیگر نتوانست راه برود و او را  به بیمارستان منتقل کردیم. در آن مقطع با تجویز و تشخیص پزشکان همسرم را به خانه برگرداندیم تا این که 25 تیرماه امسال حال جسمانی‌اش به شدت بد شد و او را در بیمارستان فیروزگر بستری کردیم.

همسر عبادی درباره روند جسمانی این دوبلور پیشکسوت اظهار کرد: 5 روز است که او در بیمارستان بستری شده و تغییری در بهبودش حاصل نشده است. همسرم هشیاری کامل خود را از دست داده، بیشتر ساعات در خواب است و از طریق سرم به او غذا داده می‌شود.

وی ادامه داد: پزشکان تشخیص داده‌اند که بیماری‌های خاص و نادر دلیل وخامت حال عبادی است. وقتی او در حال مرگ است این که دقیقا چه بیماری باعث حال همسرم بوده فرقی نمی‌کند.

همسر عبادی با اشاره به رسیدگی فوق‌العاده بیمارستان فیروزگر در قبال محمد عبادی بیان کرد: تیم پزشکی متشکل از دکتر فهیمه حاجی آخوندی پزشک اصلی همسرم، دکتر زمانی، دکتر محمدتقی تاجیک، دکتر فرزانه حقیقی، و زهرا علوی عبادی را تنها نگذاشتند، به او رسیدگی کافی می‌کنند و کارهای مربوطه را به سرعت انجام می‌دهند. پزشکان درباره زمان ترخیص همسرم زمانی تعیین نکرده‌اند اما گفتند که تمام تلاش خود را می‌کنند تا عبادی در مسیر بهبود قرار گیرد.

وی هنرمندان را مظلوم دانست و افزود: هنرمندان امنیت مالی ندارند و کسی در برابر آنها مسئولیتی قبول نمی‌کند. به راحتی کنار گذاشته می‌شوند و انگار نه انگار که روزی فعالیت می‌کردند. 

صفاریان خاطرنشان کرد: در مدت بیماری همسرم سه دوست خوب او با وجود فعالیت‌هایی که داشتند مرتب به عیادتش آمدند. گرایی، تورج نصر، نباتی، کاخی، بلی جمالی و مجتبی نقیی از کسانی بودند که همدردی کردند و همیشه به هر شکل ممکن تلفنی و حضوری به محمد عبادی لطف داشتند.

انتهای پیام/

 

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دوبله دوبلور پیشکسوت تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۹۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار زخمی‌های حمله به اسرئیل به ۱۱ نفر رسید | حال دو نفر وخیم است

دریافت 866 KB

به گزارش همشهری آنلاین، حزب‌الله لبنان در بیانیه خود اعلام کرد که در حمایت از مردم پایدار نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت آن‌ها و در پاسخ به ترور شماری از رزمندگان حزب‌الله در عین بعال و الشهابیه، عملیات عرب العرامشه را انجام داده است.

نیروهای مقاومت حمله‌ای ترکیبی با موشک‌های هدایت شونده و پهپادهای تهاجمی به مقر فرماندهی محرمانه شناسایی نظامی اسرائیل در عرب العرامشه انجام دادند و موجب کشته و زخمی شدن چندین نفر شدند.

کد خبر 845252 منبع: فارس برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه لبنان - حزب الله

دیگر خبرها

  • چرایی چیستی و چگونگیِ بیانات نمایندگان تشکل‌های دانشجویی در دیدار‌های رمضانی با رهبر انقلاب
  • وضع بهداشتی وخیم در اردوگاه جبالیا
  • معاون درمان وزیر بهداشت: پروانه ۱۰۰ بیمارستان دارای اخطار ایمنی تمدید نشد
  • گلستان در قیمت گذاری گندم مظلوم واقع شده است
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس - تهران / ترخیص ۱۰ مصدوم حادثه + اسامی
  • شمار زخمی‌های حمله به اسرئیل به ۱۱ نفر رسید | حال دو نفر وخیم است
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران
  • قتل عجیب زن اول به دلیل ازدواج مجدد شوهر
  • روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش | ماجرای اجرای مراسم روز ارتش مقابل بیمارستان محل بستری امام خمینی(ره)
  • در دیدار آقای مدیر با آهنگساز پیشکسوت چه گذشت؟