Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه ایلام گفت: ضعف مدیران نتوانسته شرایط خوب اقتصادی را برای مردم فراهم نمایند. ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵ استانها ایلام نظرات

به گزارش  خبرگزاری تسنیم از ایلام، حجت الاسلام محمد نقی لطفی امروز در خطبه های نماز جمعه شهر ایلام اظهار داشت: ضعف مدیران نتوانسته اند شرایط خوب اقتصادی را برای مردم فراهم کند‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه ایلام به گرانی‌های اخیر اشاره و گفت: نبود مدبران توانمند برای شرایط بحران در امور اقتصادی موجب ازهم گسیختگی بازار و افزایش بی رویه کالا و خدمات گردیده است.

وی به توان اقتصادی مردم اشاره کرد و گفت: شرایط بد اقتصادی از رونق افتادان کسب و کار و همچنین وعده‌های توخالی نه تنها رفاه مناسب از مردم گرفته است.

خطیب جمعه ایلام به شرط تحقق اقتصادی که بتواند وضعیت فعلی را سامان و بازار را از سردرگمی نجات دهد تغییر در مدیران اقتصادی کشور دانست و خاطر نشان کرد: تغییر مدیران اقتصادی و نشاندن افراد متخصص و آگاه و دردمند به درد جامعه و از طرفی عمل به راهکارهای مقام معظم رهبری چاره ساز وضعیت فعلی و سامان اقتصادی است.

لطفی برخورد با مفسدان اقتصادی و آنان که در هر شرایطی در صدد حفظ منافع خود بوده و در حال سوء استفاده از نابسامانی اقتصادی هستند را خواسته مردم از مسئولان دولتی دانست و خاطر نشان کرد: اشد مجازات و اعلام شفاف و بدون سانسور و ملاحطات فاسدان اقتصادی و رانت خواران خواسته به حق مردم است.

وی به خواسته قوه قضائیه برای اعلام اسامی مفسدان اقتصادی و تبانی کنندگان در ایجاد شرایط موجود اشاره و بیان داشت: دولت اسامی را در اختیار قوه قضائیه بگذارد تا برخورد لازم با آنان انجام شود و در دل مردم امید آفرینی کنند.

امام جمعه ایلام به شرایط موجود قطع برق و آب اشاره و تصریح کرد: قطعا ضعف مدیریت در این خاموشی‌ها و نبود آب بی تاثیر نیست.

وی با اشاره به شرایط دهه 60 اشاره کرد و گفت: به رغم اینکه در آن زمان جنگ و زیر ساخت‌های آب و برق با شرایط امروز فاصله داشت اما ما کمتر از قطعی آب و برق روبه‌رو بودیم و آن مدیریت که در دهه 60 اعمال می‌شد مدیریت جهادی بود ولی امروز مدیریت ناتوان غیر جهادی امور را بر مردم سخت کرده است.

خطیب جمعه ایلام به مراسم معنوی حج اشاره و بیان داشت: حج مظهر وحدت و برادری امت اسلامی و ایام برائت از مشرکین در جهان امروز است.

امام جمعه ایلام به اعلام برائت از مشرکان در ایام حج تاکید و گفت:  مسلمانان جهان در این مراسم معنوی برائت خود را از مشرکان و استکبار جهانی به سردمداری آمریکای جهان خوار به نمایش بگذارند و علاوه بر بعد معنوی بعد وحدت و برادری جهان اسلام را به جهانیان اعلام کنند که موجب سربلندی اسلام و مسلمین است.

انتهای پیام/ ع

R7718/P1494/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۹۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: تمام همت دولت تحقق وعده‌ها است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، رئیسی در بدو ورود به استان سمنان اظهار کرد: توفیقی است برای من و همکارانم که امروز در استان سمنان باشیم. سمنان استان مردمان متدین و استانی است که معروف به دین‌مداری و علم و دانش است.

وی تاکید کرد: برخورداری استان سمنان از دانشمندان و فرهیختگان به این استان جایگاه ویژه‌ای داده است. یادی می‌کنم از شهدای گرانقدر استان سمنان و ادای احترام می‌کنم به خانواده معظم شهدا و ایثارگران استان سمنان و درود می‌فرستم به ارواح مطهر همه شهیدان، علما و فرهیختگانی که برای استان سمنان، کشور و جهان اسلام نام‌آور هستند.

وی افزود: سمنان استانی معدنی، صنعتی و گردشگری است. ظرفیت‌های خوبی در این استان داریم. در دور نخست سفر همراه با مدیران بررسی‌هایی انجام و مصوباتی هم مصوب شد. گام‌های خوبی در راستای نهضت ملی مسکن برداشته شد. اقدامات مناسبی هم در مسیر فعال کردن کارخانه‌های نیمه‌تعطیل و تعطیل انجام شده است.

رئیس دولت سیزدهم خاطرنشان کرد: کاهش نرخ بیکاری و افزایش اشتغال در استان قابل توجه است. توجه خوبی به مساله مهم تامین آب در سمنان شد. البته معتقدم در میانه راه هستیم. کارهای خوبی برای برخی شهرستان‌ها انجام شد و در برخی شهرستان‌ها اقدامات در دست انجام است که در این سفر دنبال می‌شود.

رئیسی تصریح کرد: مجموعه اقداماتی که در دور نخست سفر انجام شد قابل قدردانی است. از همه مدیران استان اعم از استاندار و نماینده ولی فقیه و سایر مدیران بابت پیگیری اقدامات و مصوبات دور نخست سفر قدردانی می‌کنم.

رئیس‌جمهور با اشاره به برنامه فشرده سفر به استان سمنان گفت: از این‌که نمی‌توانم به همه شهرها و بخش‌ها و روستاها سفر کنم عذرخواهی می‌کنم. به برخی از شهرها خواهیم رفت و از شهروندان و مناطقی که نمی‌توانیم با آن‌ها دیدار داشته باشیم عذرخواهی می‌کنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مصارف مالیات برای مردم تبیین شود/لزوم مبارزه با فرار مالیاتی
  • راهپیمایی مردم ایلام در حمایت از اقدام شجاعانه سپاه
  • زمینه رشد ورزش «دارت» در کشور فراهم می‌شود
  • ۵ وزیر دولت در صفِ اول «اصلاح کابینه» از نگاه محمودزاده /رئیسی با این وزرای ضعیف و ناکارآمد نمی تواند کاری از پیش ببرد
  • رئیسی: تمام همت دولت تحقق وعده‌ها است
  • تمام همت دولت تحقق وعده‌ها است
  • تمام همت دولت تحقق وعده‌ها در استان سمنان است
  • تمام همت دولت تحقق وعده‌ها در استان است
  • جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی اولویت مدیران عمرانی کشور باشد
  • تقویت روابط خارجی هدف مدیران اقتصادی قزوین است