Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت یاسوج خواستار نظارت بیشتر متولیان امر بر بازار کهگیلویه و بویراحمد شد و گفت:برخورد با محتکران و دلالان بازار تشدید شود. ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، حجت‌الاسلام سید علی صالح موسوی‌اعظم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یاسوج اظهار داشت: اعمال انسان‌ها و تبعیت آنها از احکام الهی مهم بوده و اصولگرا بودن و یا اصلاح طلب بودن انسان‌ها مهم نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با برشمردن ویژگی‌های مومنان، عنوان کرد: مومن واقعی کسی است که به دستورات اسلام عمل کند نه اینکه بگوید اصلاح طلبم و یا بگوید اصولگرا هستیم.

موسوی‌اعظم با بیان اینکه ظالم کسی است که هم جارو کند هم پارو، خاطرنشان کرد: هرکس از این افراد حمایت کند هم ظالم است و نگویید از نسل فلان کس هستیم و بهمان کس بلکه این اعمال است که سرنوشت انسان‌ها را مشخص می‌کند.

امام جمعه موقت یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد  تاکید کرد: باورهای دینی و عمل کردن به آنها مهم بوده نه چیزهای دیگری که انسان را به نابودی می‌کشاند.

وی با انتقاد از کسانی که نماز صبح را در مساجد بجا نمی‌گذارند، ادامه داد: برخی عادت‌های غلط نباید در استان کهگیلویه و بویراحمد مانند نرفتن به مساجد در هنگام نماز صبح رواج پیدا کند.

موسوی‌اعظم با بیان اینکه پیش از آن که بگوییم مرگ بر آمریکا و اسرائیل، بگوییم مرگ بر شایعه پراکنان و دروغگویان و محتکران و کسانی که دروغ و ناامیدی را در جامعه ترویج می‌کنند، افزود: البته کسانی در تلویزیون هم می آیند و وعده می‌دهند باید طوری بگویند که مردم حرف راستی از آنان در جامعه ببینند.

انتهای پیام/م

R41452/P1486/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۰۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم

دریافت 75 MB

به گزارش خبرنگار مهر، سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، دوشنبه شب در آیین اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه افزود: در تقسمات سدها بهره کهگیلویه و بویراحمد اندک است و باید سهم مردم ما ملاحظه شود.

کد خبر 6092610

دیگر خبرها

  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد
  • تجلیل مسئولان از مقام شامخ معلم در کلاسهای درس
  • مسابقات قرآن و عترت کهگیلویه و بویراحمد در چرام
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد
  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی
  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم
  • پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • ویدیو/ چه کسانی با مالیات علیه دلالان مخالفند؟