Web Analytics Made Easy - Statcounter

تمام اتوبوس‌های حامل ساکنان الفوعه و کفریا موجود در مناطق تحت اشغال تروریست‌ها، نیمه‌شب گذشته به مناطق تحت کنترل مقاومت در جنوب غرب استان حلب رسیدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ روند عملیات توافق انتقال ساکنان شهرک‌های شیعه‌نشین «الفوعه و کفریا» به مناطق تحت کنترل جبهه مقاومت رد جنوب غرب استان حلب تا نیمه‌ شب گذشته ادامه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه خبری «المیادین» لبنان اعلام کرد: 101 اتوبوس حامل ساکنان شهرک‌های الفوعه و کفریا در چهار مرحله از روز گذشته تا اواخر شب به مناطق تحت کنترل جبهه مقاومت در شهرک «الحاضر» رسیدند.

این اتوبوس‌ها سپس از طریق شهرک الحاضر ابتدا به نزدیکی شهر حلب و سپس به اردوگاهی موقت در شهرک «جبرین» واقع در اطراف فرودگاه بین‌المللی حلب اسکان داده شدند.

تروریست‌های موجود در شهرک «العیس» واقع در غرب الحاضر، اجازه خروج ده اتوبوس باقی‌مانده حامل ساکنان الفوعه و کفریا را به بهانه‌های مختلف نمی‌دادند.

بعد از مذاکرات فشرده بین نمایندگان مقاومت با مقام‌های ترکیه که حامی تروریست‌ها هستند، سرانجام نیمه‌شب گذشته ده اتوبوس باقی‌مانده در مناطق تحت اشغال تروریست‌ها به شهرک الحاضر که تحت کنترل جبهه مقاومت است انتقال داده شدند.

هم‌زمان با انتقال آخرین اتوبوس‌های حامل ساکنان الفوعه و کفریا، ده‌ها تروریست موجود در استان درعا خود را برای انتقال به مناطق شمالی سوریه آماده کردند.

به گفته منابع میدانی، ساکنان منتقل‌شده الفوعه و کفریا به شرق شهر حلب که تعداد آن‌ها به هفت هزار نفر می‌رسد، بعد از بررسی اوضاع به مناطق مختلف از جمله «دمشق، لاذقیه و طرطوس» انتقال داده می‌شوند.

ساکنان شهرک‌های شیعه‌نشین الفوعه و کفریا بیش از سه سال و نیم بود که توسط گروه‌های مختلف تروریستی از جمله «احرارالشام، جبهه النصره و ...» در محاصره کامل قرار داشتند و کمک‌های مقاومت برای آن‌ها از طریق هوایی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/المیادین

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۰۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی حزب الله به پایگاه «المالکیه» صهیونیست‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، حزب الله لبنان در ادامه عملیات‌های خود برای حمایت از مردم مظلوم غزه یک پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی را در شمال فلسطین اشغالی هدف حمله موشکی قرار داد.

در بیانیه حزب الله در خصوص این عملیات آمده است: برای حمایت از مردم استوار فلسطین در نوار غزه و مقاومت دلاور و شریف آن، مجاهدان مقاومت اسلامی سحرگاه امروز پنج‌شنبه نظامیان دشمن صهیونیستی را در پایگاه المالکیه به صورت مستقیم هدف حمله موشکی قرار داد.

این خبر در حالی است که یک پهپاد ارتش اشغالگر خانه‌ای را در اطراف شهرک مرکبا در جنوب لبنان هدف قرار داد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی هم اعلام کردند که آژیرهای خطر در شماری از شهرک‌های صهیونیستی در منطقه الجلیل غربی در شمال فلسطنی اشغالی از بیم حمله پهپادی از جنوب لبنان به صدا درآمد.

کد خبر 6081928

دیگر خبرها

  • تجلیل از دندانپزشکان جهادگر در همدان
  • اذعان صهیونیست ها به تداوم قدرت مقاومت فلسطین در غزه
  • سرمایه‌گذاری عظیم برای انتقال آب به شهرک‌های صنعتی
  • فیلم/ انتقال آب و غذا به مناطق سیل‌زده بلوچستان با هلی‌کوپتر سپاه
  • تزریق ۲ همت اعتبار برای اجرای طرح‌های کلیدی استان گلستان
  • اهدا ۴۲ هزار سی سی خون در بیضا
  • ساکنان شهرک ثامن الائمه شهریار همچنان در انتظار صدور سند مالکیت مسکن مهر
  • حمله موشکی حزب الله به پایگاه «المالکیه» رژیم صهیونیستی
  • حمله موشکی حزب الله به پایگاه «المالکیه» صهیونیست‌ها
  • نگرانی ساکنان شهرک پرواز تبریز از جولان آزادانه سگ‌های ولگرد