Web Analytics Made Easy - Statcounter

در یک نزاع دسته جمعی در میدان امام شهر نهاوند متاسفانه یک نفر کشته شد و 9 نفر مجروح شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، بامداد امروز جمعه بین تعدادی جوان نزاع دسته جمعی اتفاق افتاد که در این حادثه یکی از طرفین دعوا با سلاح شکاری ساچمه ای به طرفهای مقابل شلیک می کند.

در این حادثه که در میدان امام نهاوند رخ داد بر اثر این تیراندازی تعداد 10 نفر مجروح شدند و به بیمارستان منتقل شدند که امروز یکی از مجروحان متاسفانه در بیمارستان ملایر فوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ احمد ساکی فرمانده نیروی انتظامی نهاوند در این مورد گفت: این درگیری بین جوانان دو روستای بخش گیان نهاوند اتفاق افتاد و مجروحان نیز به بیمارستان منتقل شدند و درگیری با حضور پلیس خاتمه یافت.

وی افزود: علت و انگیزه این درگیری با حضور مقام قضایی در دست بررسی است.

وی ادامه داد: در این درگیری ۱۲ نفر هم دستگیر شدند.

مومنعلی دارابی رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند نیز در این زمینه گفت: در نزاع دسته‌جمعی در شهرنهاوند پسر جوانی به قتل رسید و تعداد۹نفر دیگر دچار مجروحیت شدند.

وی گفت: تعداد10 نفرجوان در یک نزاع دسته‌جمعی طایفه ای دچار مجروحیت شدید شده بودن به بیمارستان آیت الله علیمرادیان منتقل شدند.

مدیر شبکه بهداشت ودرمان نهاوند افزود: پس از ارزیابی و کمکها اولیه ۸نفرآنها تحت عمل جراحی قرارگرفتن که خوشبختانه وضعیت حال عمومی آنها خوب است.

وی بیان داشت: 2 نفر از مجروحین که وضعیت حال عمومی شدیدی داشتن به ملایر اعزام شدن که متاسفانه به علت شدت جراحات وارده یکی از این مجروحین جوان جان خودش را از دست داده است.

 



 


انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۰۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف گور جمعی اجساد سوخته فلسطینیان در حیاط بیمارستان الشفاء

عضو کمیته فوریت‌های بهداشتی وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که ۱۰ جسد در یک گور جمعی در حیاط بیمارستان الشفاء پیدا شد که برخی از آنها متعلق به زنان بود.

منابع پزشکی به آناتولی گفتند که ده‌ها جسد متلاشی شده، سوخته، تکه تکه شده و به صورت دسته جمعی یا جداگانه در قسمت‌های مختلف حیاط بیمارستان الشفاء دفن شدند. در همین راستا حماس گفت: گور دسته جمعی جدید در الشفاء تایید می‌کند که هیچ محدودیتی برای فاشیسم صهیونیستی و اعمال آن وجود ندارد.

با این وجود هیچ اظهارنظر فوری از سوی رژیم صهیونیستی در مورد این گور جمعی وجود ندارد.

یک خبرنگار کلیپی ضبط شده از گور جمعی کشف شده در حیاط بین المللی بیمارستان الشفاء منتشر کرد که در آن جسد ۱۰ فلسطینی که توسط ارتش رژیم صهیونیستی در جریان حملات خود به این بیمارستان که حدود دو هفته ادامه داشت، اعدام و دفن شدند، پیدا شد. 

معتصم صلاح، یکی از اعضای کمیته فوریت‌های بهداشتی در وزارت بهداشت فلسطین در غزه، در بیانیه خود که توسط دفتر رسانه‌های دولتی فلسطین منتشر شد، گفت: اولین گور جمعی ۱۰ جسد در مجتمع پزشکی الشفاء کشف شد. آن‌ها در مقابل بخش پذیرش مجتمع (در حیاط جلوی بیمارستان) دفن شده‌اند.

صلاح افزود: این اجساد پس از شناسایی خانواده‌های فلسطینی و تکمیل کار کمیته حقوقی به خاک سپرده می‌شوند. اجساد افرادی که از گورستان بیرون آمده بودند توسط ارتش رژیم اسرائیل اعدام و به طور نامنظم در حیاط جلوی بیمارستان دفن شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • گاف جنجالی و جدید بایدن در حین گرفتن عکس دسته‌جمعی (فیلم)
  • از حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل تا کشف گور دسته جمعی در بیمارستان الشفا
  • درگیری بر سر فشار آب یک ساختمان؛ یک نفر کشته شد
  • درگیری بر سر فشار آب یک ساختمان در تهران/ یک نفر کشته شد؛ 4 نفر بازداشت شدند
  • واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران در یزد
  • ۱۱ مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس در یزد به بیمارستان منتقل شدند
  • چاقوکشی مرگبار در درگیری خانوادگی جنوب تهران
  • تیراندازی جمعی در لوئیزیانیای آمریکا با ۱۲ کشته و زخمی
  • کشف گور جمعی اجساد سوخته فلسطینیان در حیاط بیمارستان الشفاء
  • کشف یک گور دسته‌جمعی در محوطه بیمارستان «الشفاء»