Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالحمید گلزاری در خطبه های نماز جمعه این هفته جزیره هرمز با اشاره به فرارسیدن هفته حج افزود: رهبر انقلاب اشاره کردند حج آمیختگی معنویت با سیاست است اما امروز عده ای به دنبال جدایی معنویت و دیانت از سیاست هستند.

وی حج را نمایش باشکوه عبودیت و بندگی خداوند دانست و تصریح کرد: در این نمایش بزرگ افراد با ایمان از تمام مظاهر شرک، تجملات دنیوی و هواهای نفسانی بیرون آمده و به خداوند تقرب می جویند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب جمعه هرمز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فاجعه منا درسال 94 اظهارداشت : حج بزرگترین مانور سیاسی امت اسلامی برای برائت از مشرکان است.

گلزاری یادآورشد: خادمان حرمین شریفین بیشتر بدنبال تجارت و طرح های سیاحتی هستند  درصورتی که حج سمبل اتحاد و انسجام مسلمانان است که موجب اقتدار جهان اسلام در برابر دشمنان می شود.

خطیب جمعه هرمز  اعلام برائت از مشرکان در  کنگره عظیم و جهانی حج را مظهر وحدت جهان اسلام  دانست وبیان داشت : این کنگره بزرگ مظهر وحدت و اعلام برائت از مشرکان در عصر حاضر از جمله استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار است.

امام جمعه موقت هرمز  افزود: بدون شک اعلام برائت از مشرکان در مراسم حج توسط میلیون‌ها زائر بیت‌ الله الحرام زمینه‌ رهایی ملت‌های مسلمان از یوغ جهانخواران و مفسدان عالم رژیم‌های آمریکا، اسرائیل و آل سعود و آزادسازی حرمین شریفین از اسارت مزدوران است.

وی به سفر خادمان رضوی  و کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) به این جزیره  و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی درقالب جشن های مردمی زیر سایه خورشید اشاره کرد و گفت: این برنامه ها پیام آور مهر، محبت و مهربانی امام رضا (ع) و خواهر گرامی آن حضرت نسبت به مردم ایران است.

کد خبر 4352006

منبع: مهر

کلیدواژه: حجاج ایرانی نماز جمعه هرمزگان بوشهر گرگان خبرگزاری مهر کرمانشاه شهرکرد مشهد دهه کرامت شیراز سانحه تصادف مجلس شورای اسلامی یاسوج خرم آباد بیرجند حجاب و عفاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۶۰۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری جدید از برخورد موشک‌های ایرانی به اسرائیل + ویدئو | مانور موشک های سپاه را ببینید

دریافت 905 KB دریافت 1 MB کد خبر 845026 منبع: فارس برچسب‌ها دفاع - سپاه پاسداران خبر ویژه دفاع - موشک حمله ایران به اسرائیل

دیگر خبرها

  • ببینید | جزیره هرمز به رنگ خون درآمد
  • نشاط حاصل از فهم فناوری؛ بزرگترین دستاورد هجدهمین دوره از مسابقات بین المللی ربوکاپ/ مسابقات تزئینی نیستند، حمایت دولت ضروری است
  • نشاط حاصل از فهم فناوری؛ بزرگترین دستاورد این دوره از مسابقات بین المللی ربوکاپ است/ مسابقات تزئینی نیستند، حمایت دولت ضروری است
  • بارش شدید باران در ساحل سرخ هرمز + فیلم
  • بازی با گزینه «تحریم نفتی»/ آمریکا در تقابل با ایران روی چه گزینه‌هایی مانور می‌دهد؟
  • (ویدئو) آب دریای هرمز قرمز شد
  • ببینید/ زیبایی باران در جزیره هرمز
  • بزرگترین مزیت جمهوری اسلامی وجود نیروی جوان و نخبه است
  • تصاویری جدید از برخورد موشک‌های ایرانی به اسرائیل + ویدئو | مانور موشک های سپاه را ببینید
  • مانور تماشایی موشک ایرانی قبل از برخورد به هدف + فیلم